به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرمالن: «نمی دانستم گلم را چگونه جشن بگیرم!»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰) (۹۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته آبی اناری‌ها توانستند با تک گل توماس فرمالن مقابل مالاگا به پیروزی برسند. توماس فرمالن، نیمار و خاویر ماسکرانو بازیکنانی بودند که پس از اتمام بازی به مصاحبه پرداختند، لذا در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

مدافع بلژیکی کاتالان‌ها در حالی گل پیروزی آبی اناری‌ها وارد دروازه مالاگا کرد که تقریبا هیچ کس از او انتظار گلزنی نداشت، چرا که این بازیکن در فصل گذشته به علت مصدومیتی که داشت تنها 15 دقیقه برای این تیم بازی کرد و به نظر نمی‌رسید که بتواند به این زودی فرم مطلوب خود را پیدا کند:«همه می‌دانند که فصل گذشته برای من چه اتفاقاتی رخ داد، با این حال پیش فصل خوبی را گذراندم».


این مدافع میانی در مورد عدم شادی بعد از گل - که تقریبا امری مرسوم در فوتبال می‌باشد - گفت: «من بعد از گلی که به ثمر رساندم خوشحالی نکردم، زیرا معمولا در این موقعیت قرار نمی‌گیرم و نمی‌دانستم چطور باید این کار را انجام دهم! البته تمرکز بسیار زیادی بر بازی نیز داشتم».

فرمالن پس از حضور در دو بازی فصل جدید پیرامون وضعیت خود نیز توضیح داد: «من در شرایط جسمی خوبی قرار دارم و در جمع اعضای این تیم واقعا احساس آرامش و راحتی می‌کنم». او همچنین بخشی از صحبت‌هایش را به تمجید از عملکرد مدافع راست آبی اناری‌ها، سرجی روبرتو اختصاص داد: «او هم در فصل گذشته و هم در این فصل توانایی‌های قابل خود را نشان داد. از نظر من روبرتو بازیکن تکنیکی است و بسیار هوشمندانه عمل می‌کند».

نیمار

«بازی خیلی سختی داشتیم. مالاگا خیلی خوبی دفاع می‌کرد اما بلاخره توانستیم یک گل بزنیم و به آنچه می‌خواستیم، یعنی سه امتیاز بازی دست یابیم». او همچنین افزود: «امسال نیز می‌توانیم فصل خوبی را تجربه کنیم. کسب مجدد سه گانه تلاش زیادی می‌خواهد».

خاویر ماسکرانو

«پیروزی ارزشمندی بود. توانستیم آنچه که در تمام بازی‌ها به دنبالش هستیم را بدست آوریم. حمله به حریف زمانی که در مدام در حال دفاع باشد، کار دشواری است. فضای کمی برای به گردش در آوردن توپ و گلزنی داشتیم، اما سرانجام با صبر و بردباری توانستیم دروازه مالاگا را باز کنیم. بعد از به ثمر رسیدن گل آرام‌تر شدیم و با تمرکز بیشتری به بازی ادامه دادیم».

ماسکرانو در مورد تنها گلزن بازی نیز گفت: «با توجه به اینکه توماس در فصل قبل نتوانست ما را همراهی کند و توانایی‌های خود را آنطور که باید نشان دهد، گلزنی در هفته دوم فصل جدید لالیگا برای او کار بزرگ و پر اهمیتی بود. من واقعا برای او خوشحالم».

او در پایان اشاره کرد: «بازی‌های لیگ رفته رفته سخت‌تر و طاقت فرسا‌تر خواهند شد؛ ما باید تمام تلاش خود را برای حفظ وضعیت مطلوب تیم و پیشرفت هر چه بیشتر آن انجام دهیم، زیرا عناوین و جام‌هایی که فصل در گذشته کسب کردیم تصمینی برای پیروزی‌های این فصل نخواهند بود».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: فرمالن: «نمی دانستم گلم را چگونه جشن بگیرم!»
روسفیدمون کردی مرد ابی اناری


سه‌شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ (۴:۴۹)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: فرمالن: «نمی دانستم گلم را چگونه جشن بگیرم!»
فرمائلن خدایی خوب بازی کرد.. دمش گرم


دوشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۰۹)
 
سوداگر
پاسخ به: فرمالن: «نمی دانستم گلم را چگونه جشن بگیرم!»
حق داری عزیزچون خودت هم غافلگیرشدی چه برسه به ما


دوشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۴ (۲:۰۴)
 
peymanimpm
پاسخ به: فرمالن: «نمی دانستم گلم را چگونه جشن بگیرم!»
چرا انقد بی انصافی میکنید در حقش کجا 15 دقیقه بازی کرد؟
فصل قبل 63 دقیقه بازی کرد واسه بارسا


یکشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۰۷)
 
abolfazl44
پاسخ به: فرمالن: «نمی دانستم گلم را چگونه جشن بگیرم!»
واقعا تونست جای خالی پیکه رو پر کنه


یکشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: فرمالن: «نمی دانستم گلم را چگونه جشن بگیرم!»
من یه لحظه فک کردم گل پذیرفته نشده که هیچ واکنشی نشون نداد!


یکشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۴ (۱۳:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!