به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا؛ نبرد انتقامی در سن مامسلالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۴ (۱۷:۲۱) (۶۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


اتلتیک بیلبائو و بارسلونا بار دیگر در سن مامس به مصاف یکدیگر می‌روند تا برای کسب اولین سه امتیاز لالیگا باهم رقابت کنند.

فصل جدید لالیگا آغاز شد. تابستان به پایان رسیده و بار دیگر همه چیز از نو آغاز شده است. در این بین، قهرمان فصل گذشته امروز کار خود را از سن مامس آغاز می‌کند و در راه کسب دومین قهرمانی پیاپی خود، به دنبال به دست آوردن اولین سه امتیاز فصل است تا دستاوردهای رویایی فصل گذشته خود را بهبود بخشد.


لوییز انریکه نیز با دیگر کار خود را از سر گرفته و گروهی از بازیکنان نخبه را رهبری می‌کند که در میان آنها چهره‌های جدید و نام آشنا حضور دارند و همگی جاه طلبانه، با انگیزه و متحد به دنبال این هستند تا هر روزه در تمرینات شرکت کرده و خود را برای 38 امتحان پیش روی لالیگا در فصل 2015/16 که ده ماه به طول می‌انجامد، آماده کنند.

اخبار تیم

کاتالانها در حالی به باسک سفر می‌کنند که چندین مهره کلیدی خود را در اختیار ندارند. بازیکنانی از جمله نیمار (اوریون)، داگلاس (همسترینگ) و آدریانو کوریرا (کشاله ران) که همگی اخیراً مدت زیادی را در درمانگاه سپری کرده‌اند و جرمی متئو (سه اخطاره بودن از فصل قبل) و پیکه (سپری کردن اولین جلسه از محرومیت چهار جلسه ای) که همگی دیدار اولین لالیگای فصل جدید را از دست خواهند داد.

علی رغم اینکه نیمار بیماری خود را پشت سر گذاشته، اما هنوز به مرز آمادگی صد در صد نرسیده و انریکه اینگونه درباره شرایط او توضیح داد: «نیمار روز شنبه تمرینات خود را آغاز کرده، اما با توجه به بیماری‌اش، این نحوه شرکت در تمرینات خواهد بود که نشان می‌دهد وی چه زمان برای حضور در میدان آماده خواهد بود». اگرچه جوردی آلبا کاملاً بهبود یافته و همراه با دوتن از اعضای تیم ب یعنی کامارا و گامبائو با تیم سفر خواهد کرد.

لیست کامل بارسا برای سفر به سن مامس: ترشتگن، براوو، آلوس، بارترا، ماسکرانو، فرمائلن، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، رافینیا، روبرتو، گامبائو، کامارا، مونیر، ساندرو، مسی و سوارز.

نکته نظرات مربیان

لوییز انریکه سرمربی بارسا روز شنبه در نشست مطبوعاتی شرکت و علی رغم اینکه این سومین نبرد بارسا و بیلبائو در دو هفته اخیر می‌باشد، وی عنوان کرد که اولین دیدار لالیگا با دو دیدار قبلی متفاوت خواهد بود. وی توضیح داد: «علی رغم اینکه این سومین دیدار ما در دو هفته اخیر خواهد بود، اما شرایط بازی در این دیدار بیشتر به ما کمک خواهد کرد. ما تازه نفس‌تر بوده و جلسات تمرینی بیشتری را برگزار کرده‌ایم، در حالی که در سمت دیگر بیلبائو از یک بازی بسیار مهم برگشته است».

ارنستو والورده نیز در نشست مطبوعاتی شرکت کرده و عنوان کرد که تیمش در پی شکست 5-1 بارسا در دو دیدار رفت و برگشت سوپر کاپ اسپانیا اعتماد به نفس تازه‌ای کسب کرده است. وی خاطر نشان کرد: «می دانیم که می‌توانیم آنها را شکست دهیم و از میزان تمرکز لازم برای این کار نیز آگاهی داریم».

فرم دو تیم

بارسلونا پیش فصلی را پشت سر گذاشت که شامل چهار نمایش قابل تحسین در جام قهرمانان بین الملل 2015، پیروزی در جام سالیانه خوان گمپر و پیروزی در سوپر کاپ اروپا در یک بازی جذاب مقابل سویا می‌شود. با این حال، شکست ناامید کننده بارسا در مقابل رقیب امشب این تیم، باعث شده تا آبی و اناری پوشها تمام جدیت خود را معطوف کسب اولین سه امتیاز در راه تکرار قهرمانی فصل گذشته لالیگا کنند.

در سوی دیگر، اوج‌گیری اتلتیک بیلبائو پس از شکست بارسا در سوپر کاپ اسپانیا زمانی به پایان رسید که این تیم در دور رفت مرحله اولیه لیگ اروپا مقابل زیلینا اسلواکی، پیروزی 2-0 نیمه اول خود را با شکست 3-2 در نیمه دوم عوض کرد. در حالی که قرار است دیدار برگشت در روز 27 آگوست برگزار شود و بیلبائو نیز باید یکشنبه شب به مصاف بارسا برود، والورده باید سریع شاگردانش را ریکاوری کرده تا در هر دو بازی نتیجه مطلوبی کسب کند.

تاریخچه

بارسلونا در 16 بازی اخیر لالیگایی خود در خانه بیلبائو از سال 2000 تاکنون، 8 پیروزی، 5 تساوی و 3 شکست کسب کرده است. آخرین باری که باسکی‌ها میزبان شاگردان انریکه بودند به هفته 28 لالیگا فصل گذشته بر می‌گردد که در آن 5-2 شکست خوردند. همچنین جالب است بدانید که در این 16 دیدار، تنها یک هتریک صورت گرفته است و آنهم توسط کسی صورت نگرفته به جز لوییز انریکه که در 3 فوریه 2001 در جریان پیروزی 7-0 آبی و اناری پوشان، سه بار دروازه بیلبائو را باز کرد. علاوه بر این، با احتساب دیدار امشب، این ششمین باری خواهد بود که بارسا در بیلبائو لیگ را شروع خواهد کرد. کاتالانها در 5 دیدار قبلی خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست را کسب کرده است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا؛ نبرد انتقامی در سن مامس
فقط سه امتیاز


سه‌شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۴ (۶:۲۰)
 
***messi***
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا؛ نبرد انتقامی در سن مامس
این بازی به احتمال زیاد مساوی میشه و امتیاز از دست میدیم.


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۵۲)
 
ahahah
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا؛ نبرد انتقامی در سن مامس
امیدوارم انتقام سختی بگیریم.ای کاش نیمار به بازی میرسید.



یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۴ (۱۹:۵۳)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیک بیلبائو - بارسلونا؛ نبرد انتقامی در سن مامس
یا خدااااااااااا
همه مصدوم یا محرومن!!!!!!!!
خط دفاعی رو هواااست به نظرم فرمائلن ماسکی بهترین خط دفاعیه امشبه!!!!!!
به امید برد با گلزنی لئو
فقط امیدوارم به ساندرو بازی بده


یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۴ (۱۸:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!