به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

«به لحاظ روان شناسی بردن این بازی مهم خواهد بود.»بارسلونا
فرستنده The Kingslayer در تاريخ شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۸۶ (۱۹:۱۱) (۱,۰۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: اقلیما معنوی / FCBarcelona.ir


فرنک رایکارد عقیده ندارد که دو بازی لیگ که در پیش رو است، نتیجه لیگ را رقم خواهد زد؛ بلکه باور دارد که پیروزی مقابل والنسیا نقش عظیمی در بهبود روحیه تیم برای بازی پیش رو با مادرید خواهد داشت.

لیگ قهرمانان می‌تواند تا فوریه به فراموشی سپرده شود و اکنون توجه بارسا به سمت لیگ، با 8 روز شامل 2 بازی حیاتی، جلب می‌شود. بازی اول شانسی برای بهبود بخشیدن وضعیت نامطلوب تیم در خارج از خانه و بالا بردن اعتماد به نفس در بازی سنتی مقابل زئال مادرید را عرضه می‌کند.


تیم در مونتجوئیک خوب جلوه کرد و اکنون زمان آن است که با حضوری خوب در لاماسیا، به بهبود وضعیت خود ادامه دهد. فرانک رایکارد که سه امتیاز نهفته در بازی مقابل والنسیا را به لحاظ روان شناسی اعتباری مهم تلقی می‌کند، می‌گوید: «این بازی مهمی است. یک نتیجه خوب برای بازی بعدی که در پیش رو داریم، به ما روحیه خواهد داد.»

لزوم تمرکز

در دو بازی اخیر، در برابر دپورتیوو و اشتوتگارت، بارسا در دقائق ابتدایی گل دریافت کرده است. آن‌ها برنامه ریزی کرده‌اند که در هر دو این شرایط، همه چیز را به درستی تنظیم کنند و بازی را ببرند، اما در مقابل والنسیا این امر آسان نخواهد بود؛ بنابرین رئیس مایل است که «بازی را خوب شروع کنیم، با قدرت! ما ذهنیت درستی داریم. والنسیا تیم معروفی است و انگیزه بالایی خواهد داشت.»

در برابر کومان

بازی در لاماسیا دو چهره آشنا را را با هم متحد خواهد کرد. با برد تنها یک بازی از میان شش بازی، رونالد کومن شرایط سختی را سپری می‌کند؛ اما رایکارد مصمم است و خوب عمل خواهد کرد. «من رابطه خوبی با رونالد دارم. ما در بازی‌های زیادی کنار هم بوده‌ایم و این همیشه چیزهای خاص و احترامی زیاد را ایجاد کرده است. او یک مربی پیروز است، همان طور که به عنوان یک بازیکن فوتبال پیروز بود. او همواره می‌خواهد پیروز باشد و فردی قوی است. »

توره، یک کارت زرد تا تعلیق

رایکارد بعضی از سربازانش را از نو به خدمت گرفته است و یک انتخاب دیگر برای بازی کردن در میانه زمین دارد و انتخاب یازده نفر ابتدایی تکنیکی خواهد بود، اما او نگران یایا توره نیز خواهد بود؛ چرا که یک کارت زرد دیگر برای او به معنای از دست دادن بازی با مادرید خواهد بود. مربی بارسا می‌گوید: «من با دقت در این مورد فکر خواهم کرد، اما این‌ها جزئیاتی هستند که نیازمند توجه زیادی است.»

رهبری رونالدینهو

رونی به تیم اول بازگشته است و توانایی گلزنی‌اش را بازیافته است. رایکارد می‌گوید: «او ترقی کرده است اما هنوز لازم است که روی قوی‌تر شدن متمرکز شود. او به خوبی واکنش نشان داده است و همیشه عضوی مهم از گروه بوده است و خواهد بود.»

کاپلو و انگلیس

امکان آن هست که فابیو کاپلو امروز به عنوان مربی جدید انگلیس معرفی شود و زمانی که از رایکارد در این باره پرسیده شد، او پاسخ داد: «او مربی خوبی است و پیروزی‌های زیادی داشته است. او همیشه موفق بوده است و من درک می‌کنم که آن‌ها چرا با او قرارداد بسته‌اند. او می‌تواند مسیری طولانی را همراه تیم ملی انگلیس طی کند.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: «به لحاظ روان شناسی بردن این بازی مهم خواهد بود.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۶)
 
harry1
پاسخ به: «به لحاظ روان شناسی بردن این بازی مهم خواهد بود.»
درود بر بارسای بی رقیب.
درود بر بارسای سدر نشین.
درود بر محد فوتبال.


پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۶:۴۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: «به لحاظ روان شناسی بردن این بازی مهم خواهد بود.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۰۱)
 
farzadweisi
پاسخ به: «به لحاظ روان شناسی بردن این بازی مهم خواهد بود.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: «به لحاظ روان شناسی بردن این بازی مهم خواهد بود.»



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۴۳)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: «به لحاظ روان شناسی بردن این بازی مهم خواهد بود.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۱۷)
 
arash10
پاسخ به: «به لحاظ روان شناسی بردن این ...
فرانک رایکارد مثل همیشه با صراحت حساس بودن بازی مقابل والنسیا را بیان کرد.امیدوارم بازی خوبی انجام بدیم


شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۸۶ (۲۱:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!