به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه در تمرین دیروز گذشترقابت‌های باشگاهی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۹) (۹۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


بارسا با تمرین در ورزشگاه محل برگزاری دیدار سوپر جام اروپا، خود را مهیای پیکار با سویا کرده است. شاگردان لوییس انریکه روز دوشنبه جلسه‌ای تمرینی در ورزشگاه باشگاه دینامو آرنا تفلیس برگزار کردند؛ ورزشگاهی که قرار است میزبان 54.000 هوادار بارسایی و سویایی باشد.

پیست دو و میدانی اطراف ورزشگاه برای دیدار امشب به وسیله چمن مصنوعی پوشش داده شده است تا شرایط برای دو قهرمان اروپا هموار باشد.


آبی و اناری‌ها در آستانه ثبت رکورد 9 حضور در سوپر جام اروپا می‌باشند. خبرنگاران و رسانه‌های زیادی برای پوشش تمرین دیروز - که تماشای آن برای همه آزاد بود - به ورزشگاه آمدند. سرانجام، شوتزنی حسن ختامی بود برای آخرین تمرین کاتالانها در ورزشگاهی که تا قبل از این هرگز در آن بازی نکرده‌اند.

لازم به ذکر است دیدار دو تیم بارسلونا و سویا امشب ساعت 23:15 به وقت ایران به طور زنده از طریق شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. آبی و اناری‌ها این فرصت را دارند تا با کسب پنجمین سوپر جام اروپایی خود، گامی بلند در راه کسب شش گانه بردارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: هر آنچه در تمرین دیروز گذشت
ویوا


چهارشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۴:۳۱)
 
سوداگر
پاسخ به: هر آنچه در تمرین دیروز گذشت
نقل قول
گزارش روز: مسی؛ یک گل تا ثبت رکوردی دیگر در بارسلونا لیونل مسی اگر امشب بتواند در برابر سویا در سوپرجام اسپانیا گلزنی کند و پدرو نیز موفق به گلزنی نشود، رکورد جدیدی در بارسلونا به نام خود ثبت خواهد کرد. [مسی؛ یک گل تا ثبت رکوردی دیگر در بارسلونا] به گزارش "ورزش سه"، مسی از زمانیکه سال 2005 برای بارسلونا به میدان رفت تا به امروز، رکورد گلزنی بارسلونا در 4 جام از 6 جام ممکن را در اختیار دارد. او بهترین گلزن تاریخ بارسلونا در لالیگا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اسپانیا و جام جهانی باشگاه هاست و تنها در کوپا دل ری و سوپرجام اروپا این عنوان را در اختیار ندارد. مسی سال 2009 برابر شاختار موفق به گلزنی نشد و این پدرو بود که تک گل پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر رساند اما در سوپرجام سال 2011 برابر پورتو، مسی یکی از دو گل بارسا را به ثمر رساند. او می تواند با گلزنی بر سویا در بازی امشب، بهترین گلزن بارسا در این جام بشود. در لالیگا او سال 2012 توانست رکورد گلزنی سزار در بارسلونا را بشکند و در سه سال اخیر نیز بر تعداد گل هایش افزوده و خود را دست نیافتنی تر از همیشه کرده است. در سوپرجام اسپانیا او سال 2011 با گلزنی به رئال در بازی رفت، رکورد استویچکف را شکست و با زدن دو گل دیگر به رئال در بازی برگشت، خود را در این جام 10 گله و رکورددار کرد. در لیگ قهرمانان او سپتامبر 2010 موفق شد با گلزنی به پاناتینایکوس یونان، رکورد گلزنی ریوالدو در بارسلونا را جابجا و خود عنوان برترین گلزن این باشگاه در لیگ قهرمانان را تصاحب کرد. در این تورنمنت مسی همراه رونالدو بهترین گلزن محسوب می شود. در جام جهانی باشگاه ها نیز او با 4 گل زده، بهترین گلزن تاریخ بارسلوناست اما در کوپا دل ری، مسی با وجود ثبت 34 گل، چهارمین گلزن برتر بارسلونا محسوب می شود.جلوتر از او، سزار با 36 گل، کوبالا با 49 گل و سامیتیر با 65 گل قرار دارند.

امیدوارم امشب هم این رکوردروبشکنه


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۰۳)
 
سوداگر
پاسخ به: هر آنچه در تمرین دیروز گذشت
نقل قول
آبی و اناری ها این فرصت را دارند تا با کسب پنجمین سوپر جام اروپایی خود، گامی بلند در راه کسب شش گانه بردارند.

ان شاالله تحقق پیداکنه این آرزو


سه‌شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۸ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!