به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویمآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰) (۱,۵۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سمپر که تقریبا جزء بازیکنان کم سن و سال و جوان بارسلونا است، از سال 2013 به جمع آبی اناری‌ها پیوست؛ البته در آن سال تنها برای بارسلونا B بازی کرد و در سال 2014 به تیم اصلی ملحق شد. سرجی سمپر مونتانا متولد 20 ژانویه 1995 است و از آنجایی که در بارسلون متولد شده، می‌توان او را یک کاتالانی واقعی دانست. او موهایی صاف، روشن و بور دارد که بر زیبایی‌های ویژگی ظاهری او می‌افزاید.

هر چند سرجی فصل گذشته در بازی‌های کمی حضور داشت، اما با بررسی عملکرد او طی این دو سال بخصوص بازی‌های پیش فصل، در می‌یابیم که به ندرت دچار اشتباه می‌شود و اگر این پیشرفت به خوبی ادامه پیدا کند شاید بتوان اطمینان داشت که او هم مانند سایر ستارگان آبی اناری، با ارائه بازی‌های تماشایی و بی‌نظیر خود، شب‌های به یاد ماندنی را در نیوکمپ رقم بزند.


لازم به ذکر است که سمپر پیش از ورود به عرصه فوتبال، تنیس را هدف ورزشی خود قرار داده بود و می‌توانست یک تنیسور حرفه‌ای شود! تمام کسانی که بازی‌های او را در باشگاه تنیس "بارکینو" دیده‌اند، عملکرد او را تحسین و تایید کرده‌اند. اما پدر بزرگ او، با یک آزمون در مدرسه فوتبال بارسا آینده او را تغییر داد و او را وارد دنیای فوتبال کرد.

سرجی سمپر همواره قابلیت‌ها و استعداد‌های خود در فوتبال را نشان داده است و هوش سرشار خود را در این عرصه ورزشی به اثبات رسانده است، اما هنوز نتوانسته انتظار مربیانی که او را پرورش داده‌اند را برآورده سازد و به آن بازیکنی تبدیل شود که آن‌ها می‌خواهند. جوردی کاندوم، سرجی دومنک، ویکتور سانچز، گارسیا پیمینتا و اسکار گارسیا کسانی بودند که مسیری ایده آل را برای تکامل یک نوجوان باز کردند و به او فرصت دادند تا پیشرفت کند و خود را به اثبات برساند.

بدون شک او جز برترین بازیکنان نسل جدید و شگفت انگیز دنیای فوتبال است. کسی که ممکن است یکی از بهترین‌های تاریخ اخیر باشگاه باشد. وی با 181 سانتی متر قد، ویژگی‌هایی چون: ارسال پاس‌های دقیق، بازی‌سازی در عقب زمین و تداوم بخشیدن به بازی دارد. سمپر دارای هوش تاکتیکی سرشاری است، هر چند هنوز از لحاظ جسمی و روانی به بلوغ نرسیده است و همچنان جای رشد دارد. او در سن 16 سالگی تحت آموزش پپ گواریدولا قرار گرفت و هیچگاه در توسعه عملکرد و تکنیک‌های او انتهایی دیده نشد و همواره جای پیشرفت دارد. اما متاسفانه او نیز همانند سایر هم‌تیمی‌های نسل خود قربانی رکود لاماسیا و ماجرای ترک آن توسط بهترین مربیان خانه شد.

با این حال، چشم انداز حضور او در ترکیب تیم برای فصلی که پیش رو است، چندان امیدوار کننده نمی‌باشد. چرا که لوئیز انریکه در پیش فصل نشان داد که ترجیح می‌دهد در خط میانی به جای او از بازیکنان دیگری استفاده کند. بازیکنانی با کیفیت و استعداد او در زمان "Segunda B" است که هرگز هدر نمی‌روند. کسانی که می‌توانند تیم خود را به بهترین و بالاترین سطح ممکن برساند.

در هر صورت، صرف نظر از اینکه در آینده برای این بازیکن چه رخ خواهد داد، همه ما با علاقه و اشتیاق هر چه تمام‌تر بازی‌های او را دنبال می‌کنیم به امید اینکه روزی بتواند خود را به بازیکنی حرفه‌ای تبدیل کند و جمعیت عظیمی را در نیوکمپ به احترام خود از صندلی‌هایشان بلند کند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
بازيكن خوب و آينده دار


چهارشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۴:۴۰)
 
سوداگر
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
امیدوارم روزگارطوری پیش بره که این استعدادها به موقع اضافه بشن به تیم


دوشنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۷)
 
ElMaestro6
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
استعداد نابیه باید قدرشو دونست شک ندارم ی روزی خودشو تحمیل میکنه به ترکیب اصلی


شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۰۷)
 
BRAIN
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
اگر بهش بیشتر فرصت بدن، بهتر می تونه خودش رو اثبات کنه.


شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۹)
 
abolfazl44
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
بازيكن خوب و آينده دار

اميدوارم بتونه به روند پيشرفتش ادامه بده


شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۷)
 
kamiba
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
به هر قیمتی باید در بارسا حفظ بشه


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۵۶)
 
Matin.mov1380
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
امیدوارم یکی بشه مثه امثال ژاوی و اینیستا


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۱۳)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
واقعا با استعداده
از بوسکتس که 100% بهتره ... بارسا آینده داران زیادی داره ولی حیف که بهشون توجه نمیشه
مثلا تو بازی های دوستانه سمپر و آلن هر کدوم 50 دقیقه بازی کردن
ولی بازیکن های دیگه چی؟(منظورم بوسکتسه)
حیف...حیف
Visca Barca
Visca Catalonia


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: با سرجی سمپر بیشتر آشنا شویم
بازیکن بسیار عالی و آینده داریه و قطعا خیلی بیشتر از بوسکتس به درد پست هافبک دفاعی می خوره. امیدوارم خیلی زود فرصت بازی تو تیم اصلی رو پیدا کنه.


جمعه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!