به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs فیورنتیناآبی و اناری‌ها
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۵۳) (۷۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir



به نظر می‌رسد کاتالان‌ها می‌خواهند آخرین بازی در بازی‌های دوستانه را با یک پیروزی در پایتخت توسکان به پایان برسانند.

زمان چهارمین و آخرین بازی دوستانه پیش فصل آبی و اناری‌ها در جام قهرمانان بین المللی 2015 فرا رسیده است. پس از پشت سر گذاشتن سه بازی دوستانه در طول سفر ده روزه به ایالات متحده آمریکا، کاتالان‌ها برای انجام بازی دوستانه روز یکشنبه با فیورنتینا در استادیوم آرتمیو فرانچی در شهر توسکان، مرکز فلورانس ایتالیا به قاره کهن بازگشتند. پس از دو شکست و یک پیروزی در خاک آمریکا کاتالان‌ها به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب برای پایان دادن به این رقابت‌ها می‌باشند.


اخبار دو تیم

شاگردان لوئیز انریکه روز جمعه دو جلسه تمرینی برگزار کردند و پیش از اعلام لیست 18 نفره از سوی کادرفنی، تمرینات با یک جلسه در نوبت صبح روز شنبه پیگیری شد.

لیونل مسی، نیمار، خاویر ماسکرانو و دنی آلوز پس از پشت سرگذاشتن تعطیلات به خاطر حضور در کوپا آمریکا، علی رغم بازگشت به تمرینات همراه با تیم به فلورانس سفر نکردند. آدریانو(به خاطر کشیدگی عضله ران) و متئو(به خاطر گوش درد ناشی از آنفلونزا) نیز محض احتیاط در بارسلونا ماندند و داگلاس و آردا هم به خاطر مصدومیتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، در حال ریکاوری هستند. این در حالی است که براوو تا آخر هفته به تمرینات بازنمی گردد و الیکس ویدال نیز به خاطر محرومیت فیفا قادر به بازی کردن نیست.

بازیکنانی که همراه با تیم سفر می‌کنند عبارتند از: تراشتگن، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، پدرو، اینیستا، سوارز، رافینیا، بارترا، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، فرمائلن، ساندرو، منیر و هالیلیویچ به علاوه سرخی سمپر و جرارد گامبائو (دو بازیکن بارسا ب)

احتمالا در ترکیب فیورنتینا بازیکنانی حضور خواهند داشت که با بارسلونا کاملا آشنا هستند. جیوسپه روسی(مهاجم سابق ویارئال)، خواکین (هافبک سابق والنسیا) و ماریو سوارز هافبک دفاعی تازه وارد که از اتلتیکو به این تیم پیوست و ستون ترکیب اصلی فیورنتینا در این فصل خواهد بود.

بررسی و تحلیل

بارسلونا تمایل دارد تا اولین حضور تابستانه‌اش در جام قهرمانان بین المللی را با پیروزی به پایان برساند. سه روز پس از سفر به آمریکا، بارسا در اولین دیدار با نتیجه 2-1 از سد لوس آنجلس گلکسی گذشت.
اما با توجه به شروع خوب و اعتماد به نفس بالا، آبی و اناری‌ها در استادیوم لوی با نتیجه 3-1 مغلوب منچستریونایتد شدند و چند روز بعد در زمین فدکس در ضربات پنالتی نتیجه را به چلسی واگذار کردند. شاگردان لوئیز انریکه به اندازه کافی برای پیروز شدن در هر دو بازی خوب بازی کردند اگرچه خود او در مصاحبه‌هایش گفت به آن چیزی که لازم بوده از این سفر دست یافته است.

او گفت: «ما قادر بودیم فرصت بازی مقابل حریفان با کیفیت را پیدا کنیم. شانس این را داشتیم که مورد حمایت جمع زیادی از هوادارانمان قرار بگیریم و از این بازی‌ها برای پیشرفت خود استفاده کنیم. ما با خوشحالی به خانه بازمی گردیم».

فیورنتینا، روز یکشنبه سومین بازی خود در جام قهرمانان بین المللی را برگزار خواهد کرد. آنها ابتدا با نتیجه 2-4 در ردبول آرنا به پاری سن ژرمن باختند و پیش از رویارویی با بارسلونا، از روی نقطه پنالتی موفق شدند بنفیکا را در هارتفورد شرقی شکست دهند. فیورنتینا روز 5 آگوست در لندن با چلسی رو به رو خواهد شد.

تاریخچه

زمان زیادی از آخرین تقابل بارسلونا و فیورنتینا می‌گذرد. آخرین باری که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند، به پیش فصل سال 2008 در استادیوم آرتمیو فرانچی بازمی گردد. آن بازی با نتیجه 3-1 به سود بارسا به پایان رسید. این دو تیم سه بار هم در رقابت‌های رسمی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که اولین رویارویی آنها مربوط به 50 سال پیش است. گفتنی است بارسا در هر سه دیدار به پیروزی رسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs فیورنتینا
میبریم


سه‌شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۳:۰۱)
 
mamad1166
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs فیورنتینا
مر30 بابت تحلیل ولی بازگشت تیم به قاره سبزه نه کهن !!!!!!!


یکشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!