به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs منچستر یونایتد!آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۲۳) (۱,۱۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: بلیچر ریپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا و منچستر یونایتد در یک بازی دوستانه ساعت 13:05 بعد از ظهر یکشنبه در ورزشگاه 68,500 نفری "سانتا کلارا" کالیفرنیا به رقابت خواهند پرداخت.

مردان لوئیز انریکه پیش از این، یک دیدار دوستانه دیگر در اردوی سان فرانسیسکو خود برابر تیم LA گلکسی برگزار کردند و با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند.


در پیش فصل همواره سلامتی و آمادگی جسمانی بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است اما با توجه به قدرت و شهرت این دو تیم، پیروزی در بازی روز یکشنبه برای هردو طرف حیاتی است. در واقع هر نوع پیروزی برای منچستر یونایتد - چه در 90 دقیقه و چه در ضربات پنالتی - این تیم را به جایگاه بالایی در جدول خواهد رساند.

اخبار دو تیم

همانند اولین بازی دوستانه، این بار هم تنها ضلع حاضر در زمین از مثلث آتشین آبی اناری‌ها سوارز است؛ نه مسی و نه نیمار هیچ یک در این بازی نیز حضور نخواهند داشت. بارسلونا در بازی با لس آنجلس گلکسی نشان داد که علی رغم در اختیار نداشتن این دو بازیکن مستعد خود، باز هم می‌تواند حریف خود را شکست دهد. ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس و رافینیا بازیکنانی بودند که در بازی قبل تمام 90 دقیقه را بازی کردند، در حالی که آندرس اینیستا و پیکه در نیمه دوم به زمین آمدند.

فن خال در مصاحبه‌ای که با وب سایت رسمی باشگاه منچستر داشت تصریح کرد که در نیمه بازی، ترکیب متفاوتی را امتحان خواهد کرد: «من در مقابل بارسلونا مدت زمان زیادی بازی کرده‌ام». سرمربی منچستری‌ها همچنین اضافه کرد: «بازیکنانی که قرار است 60 دقیقه مقابل بارسلونا بازی کنند، نخستین انتخاب‌های من خواهند بود».


قاعدتا کریس اسمالینگ، آندر هررا و باستیان شواین اشتایگر در بازی حضور خواهند داشت اما به احتمال زیاد آندرس پریرا بازی نخواهد کرد.

بازیکنان برجسته دو تیم

در حالی که هر دو تیم دارای بازیکنان قدرتمند زیادی هستند، اما " لیونل مسی" اولین اسمی است که در لیست بازیکنانی که برای تماشای مسابقه دعوت شده‌اند به چشم می‌خورد.

با وجود اینکه لوئیز سوارز بازیکن سابق قرمز پوشان لیورپول بوده است، بعید به نظر می‌رسد که مردم ایالات متحده آمریکا استقبال خوبی از او کنند، در هر حال استعداد فوق‌العاده او غیر قابل انکار است. بوسکتس هم در میان آمریکایی‌ها و هواداران تیم حریف - منچستر یونایتد - از محبوبیت چندانی برخوردار نیست، اما قابلیت او در خط میانی همواره قابل توجه همگان بوده است. اینیستا نیز در کنار بوسکتس جزء بهترین هافبک‌های عصر جدید فوتبال به شمار می‌آید.

بی شک شواین اشتایگر - که اخیراً به جمع منچستری‌های پیوسته است - یکی از بهترین هافبک‌های این نسل از بازیکنان فوتبال انگلستان است. ممفیس دیپای نیز از بازیکنان پرطرفدار یونایتدی‌ها است که در دو بازی اول خود دو بار برای منچستر یونایتد گلزنی کرد. وین رونی هم که سال 2004 میلادی از اورتون به منچستر یونایتد آمد، جزء مهاجمینی است که در لیگ برتر انگلیس از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نبرد کلیدی

بارسلونا و منچستر یونایتد در فینال بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا سال‌های 2009 و 2011 به مصاف هم رفتند که آبی اناری پوشان هر دو این بازی‌ها را با پیروزی به پایان رساندند و قهرمان شدند. اکنون شیاطین سرخ به دنبال گرفتن انتقام آن سالها خود را برای فتح کاتالان‌ها، با هافبک‌های جدیدی چون شواین اشتایگر و مورگان اشنایدرلین آماده میکنند.


اما مشتاقیم تا ببینیم که فان خال در این بازی از سیستم 4-4-1-1 استفاده میکند و یا بازیکنان خود را با سیستم 3-3-4 به زمین میفرستد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs منچستر یونایتد!
سه تا میخوریم


جمعه، ۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱:۴۵)
 
hadistoota
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs منچستر یونایتد!
به گروه بارسلونا در تلگرام بپیوندید...
مشاهده لینک


دوشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۰۷)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs منچستر یونایتد!
اخراي بازيه الان...واقعا مسي نباشه تيم هيچ گوهي نيستااااا....انگار منچستر داره با شموشك بازي ميكنه...دريغ از يه حمله درست حسابي😡😡😡😡😡😡


یکشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۴ (۲:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!