به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت به تمرینات پس از 35 روزآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰) (۱,۰۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در 8 ژوئن، و پس از پیروزی در فینال چمپیونز لیگ و انجام جشن‌های پس از آن در نوکمپ، بعضی از بازیکنان بارسا در حالی تعطیلات خود را آغاز کردند که بعضی دیگر به اردوی تیم‌های ملی خود رفتند.

دوشنبه، بازیکنان بارسا پس از 35 روز استراحت از فصلی که با کسب سه گانه همراه شد، به تمرینات باز خواهند گشت. بعضی از بازیکنان پس از پایان کار با باشگاه در فصل 2014/15 در تاریخ 8 ژوئن، به تعطیلات رفتند، اما برخی نیز به اردوهای تیم‌های ملی خود برای مسابقات مختلف دعوت شدند.


کوپا آمریکا

قدیمی‌ترین جام بین المللی دنیا، در کانون توجهاتِ رسانه‌های ورزشی، در تعطیلات تابستانی بود. کلودیو براوو به همراه شیلی، مسی و ماسکرانو با آرژانتین در همه بازی‌های تورنومنت حضور داشتند، چرا که دو تیم در فینال رو در روی یک دیگر قرار گرفتند. شیلی با درخشش دروازه بان آبی و اناری‌ها در ضربات پنالتی، اولین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها را بدست آورد. علاوه بر این، دنی آلوز و نیمار نیز به همراه برزیل در این رقابت‌ها حاضر شدند که با شکست مقابل پاراگوئه در 1/4 پایانی، از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

اسپانیا و کرواسی

جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، جوردی آلبا، الکس ویدال، مارک بارترا و پدرو، کمی دیرتر از بازیکنان دیگر تعطیلات خود را آغاز کردند. در 12 ژوئن اسپانیا در دیداری دوستانه در حالی کاستاریکا را شکست داد که بارترا و الکس ویدال را از ابتدا در ترکیب خود می‌دید؛ همچنین پیکه و جوردی آلبا نیز در نیمه دوم به میدان آمدند. دو روز بعد، جوردی آلبا، پیکه، بوسکتس و پدرو تیم ملی اسپانیا را در پیروزی 1-0 مقابل بلاروس در جریان رقابت‌های انتخابی یورو 2016، همراهی کردند.

ایوان راکیتیچ نیز به مانند هم‌تیمی‌های اسپانیایی خود، برای دو بازی ملی به تیم ملی کرواسی دعوت شد. هافبک بارسا اما تنها در بازی مقابل ایتالیا که در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید، 90 دقیقه بازی کرد.

ترشتگن در یورو جوانان

دروازه بان شماره 1 بارسا، به چک سفر کرد تا به تیم ملی زیر 21 ساله‌های کشورش که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی زیر 21 ساله‌های اروپا آماده می‌کردند، بپیوندد. دو تساوی، یکی مقابل میزبان و دیگری برابر صربستان، و همچنین یک برد مقابل دانمارک، جواز صعود آن‌ها از مرحله گروهی را صادر کرد. اگرچه در نیمه نهایی به سختی و با نتیجه 5-0 از پرتغال شکست خورده و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

دو چهره جدید

بارسا در تاریخ 7 ژوئن، تنها یک روز پس از پیروزی مقابل یوونتوس و فتح لیگ قهرمانان، الکس ویدال را به عنوان خرید جدید خود اعلام کرد. با توجه به حضور این بازیکن در بازی‌های ملی، دو روز بیشتر تعطیلات خود را ادامه خواهد داد. اما آردا توران، خرید جدید دیگر باشگاه دوشنبه و در اولین جلسه تمرینی حاضر خواهد شد. تمریناتی که حضور بازیکنانی مانند ژاوی، دلوفئو و مونتایا را که فصل گذشته با تیم همراه بودند، نخواهد دید.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بازگشت به تمرینات پس از 35 روز
متئو


شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۱)
 
سوداگر
پاسخ به: بازگشت به تمرینات پس از 35 روز
فصل سختی روپیش روداریم ان شاالله موفق بشیم


شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۴ (۴:۴۰)
 
Sidarta
پاسخ به: بازگشت به تمرینات پس از 35 روز
ایشالا قوی تر از همیشه به میادین برمیگردن


چهارشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۴ (۲۳:۱۵)
 
hadistoota
پاسخ به: بازگشت به تمرینات پس از 35 روز
لینک گروه طرفداری بارسلونا در تلگرام
مشاهده لینک
ادمین عزیز لطفا همکاری کن... ممنون.


دوشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۸)
 
ßΞђſǿцŽ
پاسخ به: بازگشت به تمرینات پس از 35 روز
پیش به سوی 6 گانه....


دوشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۶:۰۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: بازگشت به تمرینات پس از 35 روز
نقل قول
تمریناتی که حضور بازیکنانی مانند ژاوی، دلئوفئو و بارترا را که فصل گذشته با تیم همراه بودند، نخواهد دید.

آقای زرگرنتاج به جای بارترا باید بنویسید مونتویا


دوشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۷۸ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!