به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لس آنجلس گالکسی؛ اولین حریف بارسا در پیش فصلاخبار بارسا
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۱۲ تیر ۱۳۹۴ (۷:۵۹) (۱,۱۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


لس آنجلس گالکسی در حال حاضر قهرمان‌ام ال اس بوده و اخیراً استیون جرارد را به خدمت گرفته تا بتواند در لیگ قهرمانان کونکاکاف به قهرمانی دست پیدا کند.

در فاصله یک ماه مانده به آغاز پیش فصل، نگاهی می‌اندازیم به یکی از چهار تیمی که بارسلونا در جام قهرمانان بین المللی تابستان امسال با آنها رو به رو خواهد شد. آبی و اناری پوشان روز 21 جولای، کار خود در این رقابتها را مقابل لس آنجلس گالکسی در ورزشگاه "رز بول" شهر پاسادنا واقع در ایالت کالیفورنیا آغاز می‌کنند.


لس آنجلس گالکسی در حال حاضر، شرایطی مشابه سال 2007 که دیوید بکهام را به خدمت گرفتند، تجربه می‌کند؛ زیرا استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول به تازگی لیگ برتر جزیره را برای بازی کردن در این ترک کرده است. این تیم کالیفورنیایی با 5 عنوان قهرمانی در‌ام ال اس (1 عنوان بیشتر از دی سی یونایتد) پر افتخار‌ترین تیم تاریخ فوتبال ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

آنها امسال در لیگ قهرمانان کونکاکاف نیز حضور دارند و امیدوارند تا برای اولین بار پس از سال 2000 در یک رقابت قاره‌ای به قهرمانی دست پیدا کنند.

دومین رویارویی

بارسلونا در گذشته بارها و بارها به آمریکای شمالی سفر کرده است، اما این تنها دومین باری است که این تیم مقابل گالکسی قرار می‌گیرد. رویارویی قبلی آنها به سال 2009 بر می‌گردد؛ درست پس از اینکه بارسا اولین سه گانه تاریخ خود را تجربه کرد. آن بازی در ورزشگاه رز بول برگزار شده و بارسا به لطف گلهای جفرن و پدرو با نتیجه 2-1 به برتری رسید. تک گل میزبان در آن بازی را نیز دیوید بکهام از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

افسانه‌هایی از قاره اروپا

روی کین کاپیتان گالکسی در چهارمین فصل حضور خود در‌ام ال اس انواع و اقسام مصدومیت‌ها را تجربه کرده است، اما هنوز هم جزء سه نفر برتر جدول گلزنان و پاسورهای این رقابتها محسوب می‌شود. علاوه بر این، وی در سه فصل گذشته به عنوان برترین بازیکن سال تیمش انتخاب شده است. لس آنجلس گالکسی همچنین در ترکیب خود از میکا وایرینن بازیکن ملی‌پوش فنلاندی و استفان ایشیزاکی سوئدی بهره برده و هدایت این تیم نیز بر عهده بروس آرنا ملی‌پوش سابق تیم ملی ایالات متحده می‌باشد. این تیم با اضافه شدن جرارد به ترکیبش، اکنون در رویای موفقیت در جام قهرمانان بین المللی 2015 به سر می‌برد.
ارزش: ۸.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لس آنجلس گالکسی؛ اولین حریف بارسا در پیش فصل
به به


سه‌شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۴ (۴:۵۰)
 
Sidarta
پاسخ به: لس آنجلس گالکسی؛ اولین حریف بارسا در پیش فصل
فکر نکنم کارمون سخت باشه
ایشالا موفق میشیم


شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۴ (۱۷:۱۲)
 
سوداگر
پاسخ به: لس آنجلس گالکسی؛ اولین حریف بارسا در پیش فصل
یه نیم فصل شلوغ رودرپیش داریم امیدوارم به جوانان بیشترفرصت برسه


شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۴ (۵:۱۶)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: لس آنجلس گالکسی؛ اولین حریف بارسا در پیش فصل
بازی از سری بازی های International Cup در آمریکای شمالی هست (همونی که پارسال فینالش منچستر رئال بود) چندان هم دوستانه نیس


شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۴ (۱:۴۱)
 
Barca_4_ever
پاسخ به: لس آنجلس گالکسی؛ اولین حریف بارسا در پیش فصل
امیدوارم هیچ کدوم از بازیکن های اصلی بازی نکنن .. فصل بازیکن های جوون رو بازی بدن ..


جمعه، ۱۲ تیر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!