به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صعود مقتدرانه بارسا به دور حذفی لیگ قهرمانان (2-2)لیگ قهرمانان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۸۶ (۱:۱۷) (۱,۳۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

دقایقی پیش، پنجمین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان برای بارسا، با یک تساوی ارزشمند در استادیوم ژرلاند فرانسه به پایان رسید. بارسا در شرایطی که تیم برتر بازی بود و به راحتی می‌توانست با استفاده از موقعیت‌های بسیارش، پیروزی را بدست آورد، به یک تساوی ارزشمند تن داد.

بارسا با این تساوی، با 11 امتیاز از 5 بازی، صعود خود را به دور حذفی لیگ قهرمانان مسجل کرد تا بازی ششمش برابر اشتوتگارت در نیوکمپ، یک بازی کاملا تشریفاتی برای هر دو تیم باشد.


اگرچه کم دقتی گودیانسن در استفاده از موقعیت‌هایی بسیار خوب و بد اقبالی سایر بازیکنان در گشودن دروازه لیون، بارسا را از رسیدن به پیروزی محروم ساخت، اما این تساوی در ورزشگاهی بدست آمد که تیمی چون رئال مادرید، هرگاه پای به آن گذاشت، با شکستی سبک‌تر از شکست 3 بر 0 آن را ترک نکرد. ورزشگاه ژرلاند شهر لیون، کابوس تیم‌های بزرگ فرانسوی و اروپایی است، اما بارسا توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه و در عین حال زیبا، در غیاب انبوهی از ستارگان خود، یک تساوی ارزشمند را بدست آورد و مقتدرانه حضور خود را در دور بعد رقابت‌ها مسجل کند.

شاید حضور گودیانسن در ترکیب اولیه و نیمکت نشینی رونالدینیو، کمی عجیب به نظر می‌آمد. در طول جریان بارسا، گودیانسن نتوانست جایی در روند حرکتی بارسا پیدا کند و اغلب پاس‌های اشتباه تیم، به نام او ثبت شد. این بازیکن ایسلندی همچنین در دو صحنه موقعیت‌های ایده آلی داشت تا بارسا را پیش بیاندازد، اما ضربات کم دقتی او، راه به جایی نبرد. از سوی دیگر، اهمیت این بازی به قدری نبود که نیاز به حضور رونالدینیو باشد، اگرچه این فوق ستاره برزیلی با چند دقیقه حضورش در زمین و پاس‌های بی‌نقصش، بار دیگر ارزش‌های خود را به همگان نشان داد.

اما بازیکن دیگری که کمتر در طول جریان بازی، به چشم آمد، فوق ستاره نوجوان بارسا، بویان کرکیچ بود، که اگرچه در میان مدافعین تنومند لیون، صاحب موقعیت چندانی نشد، اما دوندگی 90 دقیقه او، به خوبی دفاع لیون را عقب نگاه داشت. به علاوه در دو صحنه، او توانست با دو پاس هوشمندانه، زمینه ساز هر دو گل بارسا شود، و از این حیث می‌توان این ستاره جوان را یکی از بهترین بازیکنان میدان نامید. بازیکنی که اولین حضور 90 دقیقه‌ای‌اش را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تجربه می‌کرد.

سرانجام، در شبی که اشتوتگارت موفق شد با شکست دادن رنجرز، اولین امتیازات خود را در لیگ قهرمانان بدست آورد، با دو تساوی 2-2 در گروه، بارسا راهی دور بعد شد، و تکلیف تیم دوم، در دیدار حساس رنجرز برابر لیون در روز آخر رقابت‌ها، مشخص خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذفی لیگ قهرمانان (2-2)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۹)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذفی لیگ قهرمانان (2-2)
زنده باد بارسلونا ...


دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۰ (۱۸:۲۵)
 
harry1
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذفی لیگ قهرمانان (2-2)



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۳۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذفی لیگ قهرمانان (2-2)
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذفی لیگ قهرمانان (2-2)
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذفی لیگ قهرمانان (2-2)



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۷:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذ...
بله والدس دروازبان برزگیه، این فصل هم کوچکترین اشتباهی نداشته، حتی فصل های قبل هم ضریب اشتباهاتش خیلی کمتر از خیلی از دروازبان های مشهور تر بوده، اما کمی بدشانس بوده و کمی هم زیاد رسانه ها روش مانور دادن.
در اخر تاکید می کنم که لازمه یه دروازبان بزرگ گرفتن توپ های محال نیست!


شنبه، ۱۰ آذر ۱۳۸۶ (۱۶:۰۸)
 
nima_barca
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذ...
بارسا تيم بزرگيه و مجموعه اي از بازيكنان بسيار بزرگ هست.تيم بزرگ بايد بازيكنهاي بزرگ داشته باشه.بازيكن هاي بزرگ بايد در مواقعي كه تيم بهشون احتياج داره كارهاي بزرگ انجام بدند.
در اينكه اونچنين توپهايي گرفتنش براي دروازبان سخت هست هيچ شكي نيست ولي خوب فراموش نكنيد كه والدس دروازبان تيم بزرگي مثل بارسا هست.تيمي كه بازيكنهايي داره كه هر لحظه اراده كنند به راحتي ميتونند نتيجه يك مسابقه فوتبال رو عوض كنند.حالا نكته مهم اينه كه اگر والدس نتونه توپهايي مثل اين رو بگيره پس دروازبان بزرگي نيست و در نتيجه شايسته تيم بارسا نيست.
حالا شما بگيد آيا والدس دروازبان بزرگي هست يا نه؟


جمعه، ۹ آذر ۱۳۸۶ (۱۸:۲۷)
 
arash10
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذ...
والدس جون اون یه چیزی گفت تو عکس العمل نشون نده


پنج‌شنبه، ۸ آذر ۱۳۸۶ (۱۲:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذ...
شما اگه کمی فوتبال بازی کرده باشی و دروازه وایساده باشی، و یا حتی به قدر کافی هم فوتبال دیده باشی، متوجه میشی که وقتی سانتری چنین وضعیتی پیدا می کنه، 100 درصد گل میشه، هر دروازبانی هم می خواد توی دروازه باشه، چون دروازبان باید هر لحظه انتظار داشته باشه که یه بازیکن ضربه بزنه تا به اون واکنش بده، نمی تونه به طرفی که توپ داره میره متمایل باشه، وقتی که اینطوری نمیشه و توپ از همه رد میشه، به هیچ وجه نمی تونه بگیرش!
اون ضربه بی شک آفساید بود و تقصیر والدس هم در اون 0% بیشتر نبود!


چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۸۶ (۱۳:۱۹)
 
arash10
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذ...
سلام منم صعود بارسلونا رو تبریک می گم ولی اگر رونالدینیو از اول در ترکیب اصلی بود آن وقت بارسلونا با برد راحت متوانست صعود کنه وامتیازاتش بیشتر باشه..به هر حال تو این 20 دقیقه ای که بازی کرد دوباره ثابت کرد که هیچ کس نمیتواند جای وی را در ترکیب اصلی بگیرد...این صعود رو به همه بارسلونایی ها تبریک می گم


چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۸۶ (۱۰:۵۴)
 
nima_barca
پاسخ به: صعود مقتدرانه بارسا به دور حذ...
اوايل بازي اونفدر از دست ويكتور والدس عصبي بودم كه ميخواستم برم تو ورزشگاه خفه اش كنم ولي در ادامه بازي كارلوس پويول اونقدر اشتباه تاريخي تو خط دفاعي داشت كه ناحودآگاه والدس رو فراموش كردم.البته خداييش حالا كه خوب فكر ميكنم ياد شاهكار آقاي والدس هم ميوفتم كه از فاصله 45 متري توپي رو كه اگه به بازيكن حريف ميخورد آفساد بود رو گل خورد.جدا يه سوپر درواربان اين والدس.
خلاصه گوديانسن هم كه معلومه بي انگيزه بازي ميكنه و هيچ انرژي مثبتي تو تيم نداره.
كلا بازي خوبي بود اگه اشتباهات فردي نبود بارساخيلي راحت اين بازي روبرنده ميشد.


چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۸۶ (۸:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۶ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!