به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰) (۱,۲۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


دنیل آلوز با حضور در نشستی مطبوعاتی به صحبت درباره بارسلونا و دلایل ماندش در این تیم پرداخت.

دنی آلوز پس از تمدید قراردادش با بارسلونا تا 2 سال دیگر (به علاوه 1 سال احتمالی)، در نشست مطبوعاتی شرکت کرده و به توضیح دلایل ماندنش در این تیم پرداخت.


او عنوان کرد: «به ندای قلبم گوش کردم و قلبم به من گفت که بمانم. عضوی از این باشگاه بودن برای من بسیار مهم است. صفحات زیادی تا پایان این داستان باقی مانده است». آلوز در ادامه با اشاره به نقش پر رنگ همتیمهایش در این تصمیم وی، گفت: «من هیچگاه چنین ارتباطی بین گروهی از افراد ندیده بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که بمانم». در ادامه بخشهای مهم مصاحبه این بازیکن را مشاهده می‌کنید.

لوییس انریکه و لیونل مسی

«مربی زمانیکه همه به من شک داشتند، به من اعتماد داشت. او جمله‌ای به من گفت که مرا به فکر واداشت: بمان، زیرا قرار است حسابی خوش بگذرانیم. اکنون او نیز سال آینده در کنار ما خواهد بود و از این بابت بسیار خوشحالم. او باشگاه را به آنجا که لیاقتش را داشت، رساند. انریکه شایستگی بسیاری دارد و کسی است که انگیزه را بار دیگر به ما بازگرداند».

وی درباره اهمیت صحبتهای مسی بر تصمیمش نیز گفت: «لئو به من گفت که بمانم، زیرا جایی بهتر از اینجا برای من وجود نخواهد داشت».

الکس ویدال

«انتظارات از من بالاتر می‌رود و من عاشق رقابت کردن هستم. او بازیکنی فوق‌العاده است و به هیچ وجه اتفاقی به اینجا نرسیده است. این موضوع مشخص است که یا او باعث بهتر شدن من می‌شود یا من باعث بهتر شدن او می‌شوم. ما گزینه‌های متفاوتی به تیم اضافه می‌کنیم».

ژاوی هرناندز

«سعی نمی‌کنم که مانند ژاوی باشم، زیرا چنین چیزی غیرممکن است. من به دنبال اهداف واقع بینانه می‌روم. بازنشستگی در اینجا هم یکی از احتمالات است، زیرا ترجیح می‌دهم هیچگاه مقابل بارسا قرار نگیرم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
پارسا-10
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
این اتحاد و یکپارچگی و روح همدلی همه اعضای تیم،راز موفقیت بارساست


پنج‌شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۳۴)
 
سوداگر
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
زمان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام شد

باشگاه بارسلونا اعلام کرد انتخابات ریاست این باشگاه روز 18 جولای (27 تیر) برگزار خواهد شد.‏
[زمان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا اعلام شد]

به گزارش "ورزش سه"، رامون آدل، رئیس کمیته هدایت باشگاه در دوره انتقالی، به دنبال استعفای هیئت ‏مدیره و جوزپ ماریا بارتومئو، امروز زمان برگزاری انتخابات ریاست باشگاه را اعلام کرد.‏
همه کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلونا باید تا روز 4 جولای نامزدی شان را اعلام کنند. در بیانیه باشگاه ‏بارسلونا آمده است:" از روز شنبه، 27 ژوئن تا شنبه 4 جولای، اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست ‏باشگاه باید صورت بگیرد.‏
در صورتی که بیش از یک کاندیدا ثبت نام کنند، تبلیغات انتخاباتی از 9 جولای تا 16 جولای انجام خواهد ‏شد."‏
رای گیری روی 18 جولای از ساعت 9 صبح تا 9 شب در ورزشگاه نوکمپ صورت خواهد گرفت.‏


پنج‌شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
نقل قول
در نشستی خبری آلوس: مسی مرا متقاعد کرد در بارسا بمانم دنی آلوس پس از مدت ها کشمکش و در حالیکه تصور می شد از بارسا جدا خواهد شد، در نهایت به ماندن و تمدید قرارداد با بارسلونا رضایت داد. [آلوس: مسی مرا متقاعد کرد در بارسا بمانم] به گزارش "ورزش سه"، یک ماه پیش، آلوس پس از دریافت آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران بارسلونا، در نشستی خبری واکنش بسیار تندی از خود نشان داد و مدیران باشگاه را به قدرنشناسی متهم کرد. با این حال روز گذشته او قراردادش را دو ساله با بارسلونا تمدید کرد. این مدافع راست برزیلی که در نشستی خبری شرکت کرده بود گفت:" از روند مذاکرات تمدید قرارداد راضی نبودم. احساس می کردم احترام لازم به من گذاشته نمی شود. در جشن قهرمانی هم گفته بودم که جایی می روم که دوستم داشته باشند. برخی مقاطع احساس می کردم که در بارسلونا کسی به من علاقه ندارد.در بارسا هرگاه اوضاع خوب پیش می رفت از سوی مدیران یادی از من نمی شد اما وقتی اوضاع بد می شد، همه روی من زوم می کردند. همه چیز برای خروج من از بارسلونا مهیا بود اما در نهایت تصمیم گرفتم این کار را انجام ندهم. گفته بودم که نه ماندنم و نه جدائیم، بخاطر پول نخواهد بود. در نهایت به ندای قلبم گوش دادم و در تیم محبوبم ماندم.وقتی در جشن قهرمانی، فریادها و تشویق های هواداران را شنیدم، تصمیمم برای ماندن قطعی شد. " آلوس در مورد نقش مسی در این تصمیم گیری گفت:" روز جشن قهرمانی، مسی با من در مورد آینده صحبت کرد و از من خواست که بارسلونا را ترک نکنم. او به من گفت که کدام باشگاه بهتر از بارسلونا را می توانی پیدا کنی؟ لئو مرا متقاعد کرد که بخاطر علاقه ام به بارسا، قراردادم را تمدید کنم.همین گفتگو را یک سال پیش من با خود او داشتم. زمانیکه او در مورد جدایی از بارسا صحبت می کرد." آلوس در مورد آمدن الکس ویدال به بارسلونا گفت:" ویدال بازیکن خوب و باکیفیتی است. من از این موضوع ناراحت نیستم. اتفاقا هر چقدر رقابت سنگین تر باشد، انگیزه های من نیز بیشتر خواهد شد. اینکه حضور در ترکیب ثابت مشکل تر شود، اتفاق مثبتی است و باعث قدرتمندتر شدن تیم خواهد شد." آلوس در مورد اشاره پیکه در جشن قهرمانی بارسا به حضور کوین رولدن خواننده کلمبیایی در جشن تولد رونالدو و بیرون دادن عکس های جشن، برای کنایه زدن به رئال مادرید گفت:"حیف شد که رولدن در جشن قهرمانی ما حضور نداشت تا برای ما چند آهنگ بخواند. این تنها یک شوخی از جانب پیکه بود و اهمیت چندانی نداشت و نباید بدان پرداخته شود. فکر نمی کنم اوجگیری ما و افت رئال از همان شب شروع شده باشد. آن اتفاق تنها کمی به ما کمک کرد."



پنج‌شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰)
 
Sidarta
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
آفرین
مثل بعضیها تیمت رو ول نکردی
اون مدل موهات منو کشته


پنج‌شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱:۳۲)
 
***messi***
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
قربونت برم دنی جونم
مدل موهای متنوعت تو حلقم



چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۴۸)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
تعصب رو معنی کرد........
همه از بودنت خوشهالیم


چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
نقل قول
«مربی زمانیکه همه به من شک داشتند، به من اعتماد داشت. او جمله ای به من گفت که مرا به فکر واداشت: بمان، زیرا قرار است حسابی خوش بگذرانیم. اکنون او نیز سال آینده در کنار ما خواهد بود و از این بابت بسیار خوشحالم. او باشگاه را به آنجا که لیاقتش را داشت، رساند. انریکه شایستگی بسیاری دارد و کسی است که انگیزه را بار دیگر به ما بازگرداند».




چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۴۲)
 
saeidi
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
آفرین که به ندای قلبت گوش کردی =D> =D> =D> =D> =D> =D>


چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۳۹)
 
6+5=11
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
زیرا ترجیح می دهم هیچگاه مقابل بارسا قرار نگیرم
جانم غیرت ..


چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰)
 
ali_catalan
پاسخ به: آلوز: «به ندای قلبم گوش کردم»
افرین.قربون عینک خوشکلت


چهارشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!