به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «تیم در جایگاهی قرار دارد که مستحق آن است!»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۰) (۶۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


انریکه علاوه بر اینکه پیش از فینال برلین خونسرد به نظر می‌رسد، از بازیکنان خود انتظار یک بازی هیجان انگیز و دیدنی دارد.

کمتر از 24 ساعت تا فینال لیگ قهرمانان اروپا و تقابل بین تیم‌های بارسلونا و یوونتوس مانده است و لوئیز انریکه در نشست مطبوعاتی که پیش از این دیدار تدارک دیده شد آرام و خونسرد به مصاحبه پرداخت: «تیم دقیقاً در جایگاهی است که من انتظارش را داشتم. از بازیکنان خود راضی هستم، آن‌ها تا اینجای فصل به دو جام دست یافته‌اند و با کسب سومین آن‌ها یک فصل تاریخی دیگر را برای باشگاه رقم خواهند زد».


لوئیز انریکه در مورد نوع بازی که در فینال لیگ قهرمانان انتظار نمایش آن را از بازیکنان خود دارد، صحبت کرد. او هشدار داد: «من تصور میکنم در این بازی توپ بیشتر در نیمه زمین یوونتوس به گردش در آید و در اختیار تیم ما باشد». البته سرمربی آبی اناری‌ها معتقد است تقابل با ایتالیایی‌ها، کار آسانی نخواهد بود: «قطعا یوونتوس نیز دوست دارد توپ را به بهترین نحو در اختیار داشته باشد. آن‌ها حتی اگر توپ را در زمین خود نگه دارند هم قادر به انجام کارهای بزرگی خواهند بود». انریکه همچنین اشاره کرد : «هدف ما اجرای عملکردی تحسین برانگیز و برتر از رقیب‌مان می‌باشد». او متذکر شد: «هافبک‌ها نقش حیاتی در اعمال پلن ما در این بازی دارند».

سرمربی اضافه کرد : «اینیستا در فرم خوبی قرار دارد و حتی آلگری از او تمجید کرده است. من نیز امیدوارم تا بتواند نمایش خوبی در فینال داشته باشد و جام سوم را همانند دو جام قبلی، مقتدرانه بالا ببرد». در زیر به سایر نکته نظرات سرمربی در این کنفرانس مطبوعاتی اشاره خواهیم کرد:

«حضور پر هیجان و با انرژی هواداران به جذابیت‌های بازی می‌افزاید و امیدوارم که آن‌ها با تشویق‌های خود ما را در راه رسیدن به سه گانه یاری کنند».

«عملکرد هافبک‌ها نقش به سزایی در این بازی خواهد داشت. ما باید بر تمامی مناطق زمین تسلط داشته باشیم، همچنین باید از همه موقعیت‌ها بهره کافی را ببریم و سعی کنیم نقاط قوت یوونتوس را از کار بندازیم و آن‌ها را مهار کنیم».

«با توجه به قدرت و مهارت دو تیم، فکر می‌کنم شاهد بازی پرگلی باشیم. با این حال فینال یک رقابت پرتنش و غیر قابل پیش بینی است».

«چیزی که در رسانه‌ها بازتاب شده، اهمیت بیشتر عملکرد خط حمله تیم است. اما از نظر من همه بازیکنان موثر هستند».

«همین که بارسا و یوونتوس اکنون در مرحله نهایی رقابت‌های چمپیونز لیگ حضور دارند، بدان معناست که وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند و این امر خود از ارزش بالایی برخوردار است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «تیم در جایگاهی قرار دارد که مستحق آن است!»
عالیه


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۳۶)
 
Sidarta
پاسخ به: انریکه: «تیم در جایگاهی قرار دارد که مستحق آن است!»
همه رو مدیون توییم مربی!!



شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۵۲)
 
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «تیم در جایگاهی قرار دارد که مستحق آن است!»
بارساباید همیشه دربهترین فرم وبهترین مکان باشه


شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۳۸)
 
messi-6810
پاسخ به: انریکه: «تیم در جایگاهی قرار دارد که مستحق آن است!»
خیلی مردی پسر


شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۷ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!