به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی در مراسم خداحافظی‌اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۰۰) (۲,۰۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


امروز سالن اجتماعات 1889 شاهد مراسم بزرگداشت و به نوعی خداحافظی رسمی ژاوی بود که در آن مدیران، دوستان و آشنایان این افسانه حضور داشتند.

عصر روز چهارشنبه، طی حرکتی سازماندهی شده و درخور اسطوره‌ای که بیش از هر کس دیگری پیراهن بارسا را بر تن کرده است، سالن اجتماعات 1889 پر شده بود از کسانی که آمده بودند تا در مراسم خداحافظی رسمی ژاوی هرناندز شرکت کنند؛ کسی که روز 21 می‌عنوان کرد که در پایان این فصل به 17 فصل حضورش در تیم اصلی پایان خواهد داد.


در این مراسم ویژه خانواده، دوستان و همتیمی‌های فعلی و سابق این هافبک افسانه‌ای حضور داشتند؛ کسانی مانند کارلس پویول، ویکتور توماس، خوان کارلوس ناوارو و جوزف ماریا باراتومئو. وی طی صحبتهایی احساسی عنوان کرد که چقدر دوست دارد تا بازی آخر او با پیراهن بارسلونا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه باشد. وی در اینباره افزود: «امیدوارم که این مراسم "خداحافظی" نبوده و بیشتر شبیه "بعداً می‌بینمتان" باشد. من 25 سال پیش به اینجا آمدم و حتی در دیوانه وارترین رویاهایم نیز چنین تجاربی را تصور نمی‌کردم. این من هستم که باید از این بابت شکر گذار و خوشحال باشم».

بیش از 120 خبرنگار در این مراسم حضور داشتند و ژاوی در حضور آنها عنوان کرد: «زیبا‌ترین چیزی که من از اینجا با خود می‌برم، دوستان فوق‌العاده‌ای است که در اینجا پیدا کردم». وی در ادامه لیست اسامی بلند بالایی را قرائت کرده و از مربی پایه خود خوان ویا، مربی فعلی‌اش لوییز انریکه و همی تیمی‌های سابقش از جمله اوله گوئر، خورکوئرا و مارک کروساس به طور ویژه تشکر کرد. او همچنین از دو مربی فقید به نامهای تیتو ویلانووا و لوییز آراگونس که تاثیر به سزایی در زندگی فوتبالی‌اش داشتند نیز نام برد.

او همچنین از خانواده خود به خصوص همسرش نوریا نیز تشکر کرده و افزود: «تنها ما دو نفر به قطر نمی‌رویم و نفر سومی نیز همراه ما خواهد آمد». لازم به ذکر است که اخیراً عنوان شد که همسر ژاوی باردار بوده و این دو در انتظار تولد اولین فرزند خود هستند.

شماره 6 افسانه‌ای بارسا در پایان خاطر نشان کرد: «از بارسلونا و تمامی کسانی که در شکل‌گیری این باشگاه نقش دارند متشکرم. تا ابد از شما سپاسگزارم». این رویداد در حالی به اتمام رسید که ژاوی تصویری فوق‌العاده از روزی که هواداران به افتخار او بنر بزرگی به نیوکمپ آورده بودند را دریافت کرد. در پس زمینه این تصویر، ساختمان‌های باشگاه بارسلونا مشخص بود که خود نمادی بود از اینکه چگونه تمام مردم شهر در مرحله بعدی زندگی فوتبالی ژاوی برای او آرزوی موفقیت کردند.

اشکها و لبخندها

ژاوی هرناندز تنها کسی نبود که بر روی صحنه ظاهر شد. جوزف ماریا باراتومئو در ابتدای این مراسم طی صحبتهایی از راندمان بالا و عشق ژاوی به باشگاه و اینکه نیوکمپ همیشه با آغوشی باز پذیرای بازگشت او خواهد بود، سخن گفت. وی اظهار داشت: «تو باعث به وجود آمدن احساسات متفاوت بسیاری شدی. امروز روزی است که باشگاه به خاطر تمامی زحماتت از تو تشکر می‌کند و امیدوار است که تو به زودی به اینجا برگردی».

در این مراسم همچنین لحظاتی بود که همه حاضرین اشک می‌ریختند و آن زمانی بود که آندرس اینیستا کسی در زندگی ورزشی ژاوی از همه به او نزدیک‌تر بود، شروع به صحبت کردن کرد. وی طی سخنانی احساسی گفت: «کاپیتان، همبازی و دوست من! سخت است که باور کنیم هنگامی که در فصل آینده تمریناتمان را شروع می‌کنیم، تو در کنارمان حضور نداری. بازی در کنار تو باعث افتخار بود. متشکریم که همواره تیم را به خودت ترجیح می‌دادی. متشکرم ژاوی، برای تمامی چیزهایی که به ما دادی».

پخش کلیپی ویژه

در این مراسم همچنین سوپرایزی ویژه برای ژاوی ترتیب داده شده بود؛ کلیپ ویدئویی که در آن هم‌تیمیهای فعلی او از جمله اینیستا، مسی، پدرو و بوسکتس همراه با مربیان و بازیکنانی که دوشادوش ژاوی در لاماسیا رشد کرده بودند از جمله داوید برمودو، داوید پراتس و آنتونیو هیدالگو و همچنین اقوام او از محل تولدش تراسا حضور داشتند. همه از او بخاطر دوستی و فوتبال فوق‌العاده‌ای که وی در این سالها ارائه داده بود تشکر کرده و برای او در آینده آرزوی موفقیت کردند. خواکیم، پدر او در انتهای این کلیپ عنوان کرد: «متشکریم که باعث شدی تا این حد به تو افتخار کنیم». در زیر می‌توانید این کلیپ زیبا را تماشا کنید:

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
هورا ..


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۵۷)
 
kamiba
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
گراسیاس ژاوی


پنج‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۱۳)
 
سوداگر
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
ان شاالله توهم به عنوان سرمربی برگردی ویه سه گانه ودرنهایت شش گانه برامون بیاری.........امیدوارم زنده باشم توی لباس سرمربیگری بارساببینمت چشم عقاب


پنج‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱:۲۲)
 
MH_220
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
باید سرمربی آینده باشه !!


پنج‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱:۰۹)
 
PIQUE3
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
شاید فقط ژاوی کوچولویی که توراهه بتونه آینده جای باباشو بگیره البته اگه پسر باشه
متشکریم کاپیتان با همه وجودمون
منتظرت هستیم برگردی
همه میدونن بارسلون مال خودته
تو واسه پول این همه سال اینجانبودی فقط واسه عشقت به بارسا اینجا بودی...


پنج‌شنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۲۸)
 
Mahi_kocholoo
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
ممنون بابت کلیپ قشنگتون واقعا با اشک و بغض و شادی نگاه کردم
ژاوی ممنون که بودی ممنون که برخواهی گشت
منتظر بچه دوست داشنیت هم هستم
زیاد منتظرمون نذار..


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۵۹)
 
ElMaestro6
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
نقل قول
«کاپیتان، همبازی و دوست من! سخت است که باور کنیم هنگامی که در فصل آینده تمریناتمان را شروع می کنیم، تو در کنارمان حضور نداری. بازی در کنار تو باعث افتخار بود. متشکریم که همواره تیم را به خودت ترجیح می دادی. متشکرم ژاوی، برای تمامی چیزهایی که به ما دادی».

حرفی باقی نذاشت دون آندرس


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۴۲)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
واقعا سخته . امیدوارم همیشه موفق باشی


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۲۵)
 
biology
پاسخ به: ژاوی در مراسم خداحافظی اش: «روزی به اینجا باز خواهم گشت»
ما هم منتظرتیم ژاوی.....انشاالله روزی به عنوان سرمربی به بارسا بیایی...


چهارشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!