به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سلاطین جام حذفی!جام حذفی
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۲۰) (۹۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


پس از شکست 3-1 اتلتیک بیلبائو، بارسلونا اکنون با 27 قهرمانی در جام حذفی، بیش از هر تیم اسپانیایی دیگری این جام را کسب کرده است.

بارسلونا 27 مین قهرمانی خود در جام حذفی را جشن گرفت. نیوکمپ میزبان این دیدار بود و آبی اناری پوشان اتلتیک بیلبائو را شکست داده تا سومین قهرمانی خود در 6 سال اخیر این جام را به دست بیاورند. این در حالی است که در هر سه فصل 2008/09، 2011/12، 2014/15 بارسا برای قهرمانی اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشته است.


بارسا 27 قهرمانی خود را از 38 حضور در فینال جام حذفی به دست آورده است. حتی قبل از این بازی نیز بارسلونا رکوردار قهرمانی در این جام محسوب می‌شد و اکنون این باشگاه 4 عنوان قهرمانی با اتلتیک بیلبائو فاصله دارد؛ تیمی که با 23 قهرمانی بیش از صد سال پرافتخار‌ترین تیم این رقابتها محسوب می‌شد تا اینکه رکورد خود را توسط کاتالانها شکسته شده دید. رئال مادرید با 19 قهرمانی سومین رکورد برتر از این لحاظ را در اختیار دارد.

قهرمانی بی‌نقص

تحت هدایت انریکه، بارسا جام حذفی بی‌نقصی را پشت سر گذاشت. آنها کار خود را یک مرحله قبلتر از یک شانزدهم نهایی شروع کردند؛ جایی که ابتدا 4-0 در خارج از خانه و سپس 8-1 در نیوکمپ تیم هوئسکا را گلباران کردند. آنها سپس در دو بازی رفت و برگشت با نتایج 4-0 و 5-0 الچه را از پیش رو برداشتند. در ادامه بارسا مقابل تیم قدرتمند اتلتیکو مادرید ابتدا با تک گل مسی 1-0 در نیوکمپ پیروز شده و در ویسنته کالدرون نیز پیروزی 3-2 ارزشمندی را به دست آورد.

مانع بعدی بارسا در راه قهرمانی تیم ویارئال بود. آنها در هر دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3-1 این تیم را شکست داده و در فینال رقابتها نیز با پیروزی 3-1 مقابل بیلبائو، رکود قهرمانی با 100 درصد پیروزی را از خود بر جای گذاشتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: سلاطین جام حذفی!
سلاطین


سه‌شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۱۹)
 
سوداگر
پاسخ به: سلاطین جام حذفی!
مابا مجموع 31 گل زده وتنها6گل خورده قهرمان شدیم....جالبیش اینه درچهارمرحله دررفت وبرگشت ویک بازی فینال باتیمهای لالیگایی بازی داشتمو فقط5گل دریافت کردیم


دوشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۳)
 
del-barca
پاسخ به: سلاطین جام حذفی!
درود بر بارسا خدارو شکر که طرفدار بارساییم.


دوشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۰:۵۵)
 
87122287
پاسخ به: سلاطین جام حذفی!
جالبه بارسا 3بار آخر بیلبائو رو در فینال حذفی شکست داده و قهرمان شده


یکشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۲ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!