به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جایزه زامورا در دستان کلودیو براووآبی و اناری‌ها
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۱۲) (۱,۱۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


کلودیو براوو به دلیل داشتن بهترین میانگین گل خورده در میان سایر دروازه بان‌های لالیگا، جایزه زامورای این فصل را از آن خود کرد.

کلودیو براوو دروازه بان بارسلونا در کنار قهرمانی این تیم در لالیگا، یک جایزه فردی ارزشمند را نیز به دست آورد. این دروازه بان شیلیایی علاوه بر ایفا کردن نقش بزرگی در قهرمانی آبی و اناری پوشان در این فصل لالیگا، جایزه زامورا که به دروازه بان با کمترین میانگین گل خورده در لالیگا اهدا می‌شود را نیز کسب کرد.


در راه کسب این جایزه، براوو آمار و ارقام فوق‌العاده‌ای از خود بر جای گذاشته و در 37 بازی لایگا تنها 19 گل را دریافت کرد و بالاتر از دیگو آلوس دروازه بان والنسیا (با 29 گل خورده) قرار گرفت. براوو در دیدار نهایی این فصل لالیگا حضور نداشت و جوردی مسیپ جای او را در درون دروازه پر کرد، در حالی که بارسا یک هفته مانده به پایان قهرمانی خود را مسجل کرده بود. همچنین، با احتساب دو گلی که بارسا در دیدار پایانی دریافت نمود، این تیم رکورد 21 گل خورده در این فصل را به ثبت رساند؛ رکوردی که به جز دپورتیوو لاکرونیا (18 گل خورده) تاکنون هیچ تیمی از فصل 1993/94 تاکنون موفق به شکست آن نشده است.

میانگین 0.51 درصد گل خورده براوو در هر بازی، وی را در رده سوم برترین دروازه بانان لالیگا از این لحاظ قرار داده است. گفتنی است که پاکو لیانیوس با میانگین 0.47 گل خورده در هر بازی برای دپورتیوو در فصل 1993/94 و ویکتور والدس با میانگین 0.50 گل خورده در هر بازی برای بارسلونا در فصل 2010/11 در این رده‌بندی بالاتر از وی قرار دارند. اگرچه، والدس از 38 دیدار آن فصل در 32 دیدار به میدان رفت.

براوو رکورد شکن

علاوه بر کسب جایزه زامورا، براوو در این فصل دو رکورد فردی دیگر نیز به ثمر رساند. او با 754 دقیقه گل نخوردن در بازیهای ابتدایی فصل، رکورد قبلی را که متعلق به پدرو ماریا آرتولا با 560 دقیقه گل نخوردن در فصل 1997/98 بود را شکست. علاوه بر این، دروازه بان شیلیایی بارسا در 37 بازی امسال لالیگا، 23 کلین شیت انجام داد. رکورد قبلی کلین شیت در لالیگا متعلق به والدس (2004/05) و آندونی زوبیزارتا (1988/89) بود که هر کدام 20 بار اینکار را انجام داده بودند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: جایزه زامورا در دستان کلودیو براوو
حقش بودنوش جونش....ذغالیها می بینن که دستشون نمی رسه به این عناوین میخوان ارزشش روپایین بیارن وهی میگن این باکمک خط دفاعه.خب گلهای زده شدتون هم باکمک خط هافبکه ....ببینم راست میگید


دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۲۶)
 
del-barca
پاسخ به: جایزه زامورا در دستان کلودیو براوو
براووی دوست داشتنی.فوق العاده بود.


دوشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۵)
 
6+5=11
پاسخ به: جایزه زامورا در دستان کلودیو براوو
جایزه زامورا


یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۲۹)
 
Masoudinho
پاسخ به: جایزه زامورا در دستان کلودیو براوو
بالاخره جایزه زامورا کو؟؟؟
دیشب دادن یا بعدا میدن؟


یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۱۴)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: جایزه زامورا در دستان کلودیو براوو
واقعا عالی بود بسیار عالی
برای بارسلونا بسیار ارزشمنده
.... فقط تو بازی شیلی و ایران خیلی بد 2 گل خورد


یکشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!