به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: «این تیم پیشرفت زیادی کرده است»آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۳۰) (۸۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


هافبک اسپانیایی بارسلونا، این فصل را فصلی پرکار و سخت توصیف کرد و کسب عنوان قهرمانی در لیگ را بسیار مهم دانست.

آندرس اینیستا به سوالات هواداران در شبکه‌های اجتماعی که پیرامون زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش مطرح شده بودند، پاسخ داد. بدیهی است که یکی از اولین و مهم‌ترین سوالات در مورد فرم بسیار عالی حال حاضر بارسلونا پرسیده شده بود.


شماره 8 بارسلونا در اینباره توضیح داد: «من تیم را در بهترین فرم ممکن می‌بینم و ما همواره باید سعی کنیم تا بهتر و بهتر شویم. همه چیز طبق روند مطلوب خود پیش می‌رود. باید روی بازی‌های آینده نیز تمرکز کنیم».

او اضافه کرد: «تیم پیشرفت خوبی داشته و وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است. ما در آستانه انجام بازی‌های بسیار دشوار و حساس پایانی فصل، در شرایط رضایت بخشی قرار داریم و می‌دانیم به دو فینال پر اهمیت نزدیک شده‌ایم».

فینال برلین

اینیستا اظهار داشت: «این یک ترفند موثر است که بتوانید پیش از فینال‌های مهم، روحیه خود را حفظ و همه چیز را طبیعی در نظر بگیرید. بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا با هم تفاوت دارد، اما ما با همان منوال بازی خواهیم کرد. داشتن تجربه چنین بازیهایی نیز می‌تواند به ما کمک کند». البته با وجود همه این توصیفات او اعتراف کرد بازی در فینال برلین بسیار "ویژه" خواهد بود.

قهرمانی بارسا در لالیگا و کسب اولین جام این تیم در این فصل اکنون قطعی شده است؛ او در اینباره اشاره کرد : «ما به برگزاری آن جشن احتیاج داشتیم، پس از پایان یک فصل سخت و دشوار قهرمانی در لیگ پاداشی رضایت بخش و خشنود کننده بود». از نظر اینیستا "کار و تلاش سخت" کلیدهای موفقیت تیم در این فصل بوده‌اند.

وی در رابطه با روزهای آخر حضور ژاوی در ترکیب تیم نیز عنوان کرد: «من نمی‌توانم واژه‌ای برای تمجید آنچه او به عنوان یک بازیکن از خود به نمایش گذاشته است پیدا کنم. نمایش‌های او منحصر به فرد بوده و هیچ گاه بازیکنی چون او وجود نخواهد داشت. او رمز موفقیت این باشگاه و تیم ملی اسپانیا بود. من همواره در طول زندگی حرفه‌ای خود ازبازی در کنار او لذت می‌بردم».

اینیستا همچنین با نگاه به گذشته خود، مهمترین لحظه خود به عنوان یک بازیکن را اینگونه توصیف کرد: «اولین گام، تجربه حضور در ترکیب تیم است. من اولین حضورم در ترکیب بارسلونا در بروژ و اولین حضورم در ترکیب بارسلونا در یک بازی خانگی مقابل دپورتیوو لاکرونیا را جزء مهمترین و شادترین لحظات دوران فوتبالی‌ام می‌دانم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: اینیستا: «این تیم پیشرفت زیادی کرده است»
شوالیه


جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۳:۴۳)
 
سوداگر
پاسخ به: اینیستا: «این تیم پیشرفت زیادی کرده است»
الحمدالله که تیم فرم ایده آلش روبه موقع به دست آورد


چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۳۷)
 
del-barca
پاسخ به: اینیستا: «این تیم پیشرفت زیادی کرده است»
امید وارم اندرس فرم خوبی تو فینال ها داشته باشه.


چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!