به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!لالیگا
فرستنده نسرین عظیمی در تاريخ دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۵۰) (۱,۶۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: نسرین عظیمی / FCBarcelona.ir


سیستم چرخشی لوییز انریکه

در اوایل فصل لوییز انریکه بخاطر ترکیبهای متفاوت مورد انتقاد قرار می‌گرفت و 29 بازی طول کشید تا از یک ترکیب ثابت در 2 بازی استفاده کند. اما حالا سود این کار را برده است. در بین محرومیت سوارز در ابتدای فصل و ترکیبهای گوناگون لوییز انریکه، بازیکنان در لحظات مناسب گامهای محکمی برداشتند. اما کارلو آنجلوتی که به ندرت در ترکیب تیمش تغییر ایجاد می‌کرد، در نیم فصل دوم رقابتها با مشکلات زیادی از مصدومیت بازیکناش مواجه شد.

زمان و کار و تمرین

همه می‌دانیم که مثلث خط حمله لیونل مسی، نیمار و لوییز سوارز فوق‌العاده کار کردند. اگرچه در اوایل فصل بنظر می‌رسید که این مجموعه هماهنگی لازم را ندارند، بنابراین تیم نیاز داشت تا کار کند و بداند که چگونه با این نیزه‌ها هماهنگ شود و همچنین خود آنها نیز باید به هماهنگی و درک بیشتری از هم می‌رسیدند. هنگامیکه سوراز فصل را با حضور در سمت راست خط حمله شروع کرد، تیم روان بازی نمی‌کرد اما سپس جایش را با مسی تغییر داد تا این بازیکن آرژانتینی به بهترین فرم خود در سالهای اخیر برسد و موتور تیم روشن شد.


مصدومیت‌های رئال مادرید

بارسلونا لیگ را با شایستگی برنده شد، اما نباید فرم رئال مادرید و مصدومیتهایش را هم نادیده گرفت. از دست دادن لوکا مودریچ، جیمز رودریگز، تونی کروس و چند بازیکن دیگر در مقاطع مهمی از فصل برای رئال دردناک بود. کریستیانو رونالدو در سال جدید در بهترین فرم خود نبود، گرت بیل افت کرده بود، کاسیاس بنظر تمام شده بود و تونی کروس خسته بنظر می‌رسید. همه این عوامل به قهرمانی بارسلونا کمک کرد.

نکاتی که باید اثبات می‌شد

لوییز سوارز بعد از محرومیتش می‌خواست دوباره خودی نشان دهد، لئو مسی در قهرمانی جام جهانی ناکام مانده بود، با وجودی که نیمار مصدوم شده بود اما نظاره گر تحقیر شدن کشورش برزیل بود، همه می‌گفتند ژاوی تمام شده است، اینیستا به خوبی قبل نیست، کلودیو براوو، تراشتگن و ایوان راکیتیچ هرگز در چنین سطح بالایی بازی نکرده بودند، جرارد پیکه افت کرده بود و ... همه این بازیکنان می‌خواستند خود را ثابت کنند و آن را انجام دادند.

ضربات آزاد و جرارد پیکه

مدافع بارسلونا به بهترین فرم خود برگشته است و حریفان دیگر به راحتی نمی‌توانند روی ضربات آزاد به بارسا ضربه بزنند. لوییز انریکه و بطور خاص دستیارش خوان کارلوس انزو سخت کار کردند تا تیم روی ضربات آزاد و کرنرها به خوبی دفاع کند و در حملات نیز موثر باشد. پیکه در هردو بخش عالی بوده است. در این فصل بیشتر از هر فصل دیگری گلزنی کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
زنده باد


جمعه، ۱ خرداد ۱۳۹۴ (۳:۵۷)
 
سوداگر
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
ان شاالله شش گانه واس ماس


چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۷:۰۰)
 
***messi***
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
مهمترین عامل : کینگ مسی


دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۴۵)
 
Reza180
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
نقل قول
لوییز سوارز بعد از محرومیتش می خواست دوباره خودی نشان دهد، لئو مسی در قهرمانی جام جهانی ناکام مانده بود، با وجودی که نیمار مصدوم شده بود اما نظاره گر تحقیر شدن کشورش برزیل بود، همه می گفتند ژاوی تمام شده است، اینیستا به خوبی قبل نیست، کلودیو براوو، تراشتگن و ایوان راکیتیچ هرگز در چنین سطح بالایی بازی نکرده بودند، جرارد پیکه افت کرده بود و ... همه این بازیکنان می خواستند خود را ثابت کنند و آن را انجام دادند.

عالی گفت ولی یکی از نکات مهم جا موند...
مدیریت بحران!
واقعا یکی از اتفاقاتی بود زبانزده تمام تیم ها چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی شد و در تاریخ موندگار شد...
واقعا باید به افتخار لوئیز انریکه یه ساعت ایستاد و دست زد...
تیمی که در اوج بحران فنی و رسانه ای و پر از اختلاف بین بزرگان تیم و از دست دادن امتیاز و عدم هماهنگی و...بود با مدیریت دلیرانه ی انریکه به اوج قدرت و اتحاد،و هماهنگی و طراوت رسید طوری که خیلیا ها اونو بهترین بارسای تاریخ میدونن...(البته نباید از تلاش های کادر فنی چون دیده نمیشن گذشت)
زنده باد لوئیز انریکه دلیر و کاردان...
زنده باد باریا و بارسایی...


دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۴۷)
 
zahra10
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!



دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۳۴)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
نقل قول
مصدومیت های رئال مادرید بارسلونا لیگ را با شایستگی برنده شد، اما نباید فرم رئال مادرید و مصدومیتهایش را هم نادیده گرفت. از دست دادن لوکا مودریچ، جیمز رودریگز، تونی کروس و چند بازیکن دیگر در مقاطع مهمی از فصل برای رئال دردناک بود. کریستیانو رونالدو در سال جدید در بهترین فرم خود نبود، گرت بیل افت کرده بود، کاسیاس بنظر تمام شده بود و تونی کروس خسته بنظر می رسید. همه این عوامل به قهرمانی بارسلونا کمک کرد.

جمع کنید ترو خدا
مصدومیت بازیکن های رئال فقط بهانست
رئال تو بازی هایی که همه بازیکن هاشو داشت هم از پس تیم های قدرتمند بر نمیومد
همه تیم های بالای جدول از رئال امتیاز گرفتن
تنها مصدوم رئال هم مودریچ بود
رئالی ها خودشون بارسا رو متهم میکنن به این که بدون مسی یه تیم معمولیه ولی خودشون به یه بازیکنی معمولی مثل مودریچ متّکی اَن؟


دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۵۶)
 
messi.maradoona
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
از حق نگذریم مسی جور اینیستا ژاوی رو هم این فصل کشید .به نظر من اینیستا خیلی افت کرده


دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۰۰)
 
zrm10
پاسخ به: 5 عامل کلیدی در قهرمانی بارسلونا!
بايد قبول كرد كه انريكه تيمو جم وجور كرد تازش كرد اميدوارم موفقيت تيم اين فصل تكميل بشه
زنده باد بارسا!!


دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!