به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالیگا!لالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۰۰) (۱,۷۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


ساعت 21:30 امروز تیم بارسلونا می‌تواند با برتری مقابل اتلتیکو مادرید، قهرمانی خود در لالیگای امسال را مسجل کند.

بارسلونا در آستانه دستیابی به سه گانه است. این در حالی است که این تیم می‌تواند با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و یا کسب نتیجه بهتری نسبت به رئال مادریدی که در باید در خانه اسپانیول به میدان برود، در فاصله یک هفته مانده به پایان لالیگا، قهرمانی خود در این جام را مسجل کند. لازم به ذکر است که هر دو بازی راس ساعت 21:30 روز یکشنبه آغاز خواهند شد.


اخبار دو تیم

انریکه برای این بازی از ترکیب 25 نفره کامل خود استفاده کرده و 23 بازیکن از تیم اصلی از جمله سوارز و دو بازیکن از تیم ب به نامهای مونیر و ساندرو (به افتخار ایفای نقش در قهرمانی احتمالی این فصل) را همراه با خود به مادرید برده است.

از سوی دیگر، دیه گو سیمئونه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی عنوان کرد که تورس به دلیل نمایشهای خوب اخیرش، دیدار برابر بارسا را از ابتدا آغاز خواهد کرد و همچنین کانی و آنسالدی نیز این بازی را از دست خواهند داد.

نکته نظرات مربیان

لوییس انریکه در نشست مطبوعاتی تمایلش برای قهرمانی زودهنگام در لالیگای این فصل را مخفی نکرده و گفت: «فینالی پیش رو داریم که به ما فرصت قهرمانی در لالیگا را می‌دهد». وی ادامه داد: «اتلتیکو برای رده سوم جدول تلاش می‌کند. در این بازی هر دو تیم باز، بازی خواهند کرد و بازی جذابی شاهد خواهیم بود».

سرمربی بارسا درباره سیستم تیمش در بازی امشب نیز اضافه کرد: «ما مانند همیشه بازی می‌کنیم، اما تنها تفاوت این بازی با سایر بازیها این است که می‌توانیم در پایان، قهرمانی در لالیگا را تضمین کنیم». او همچنین اخطار داد: «در ویسنته کالدرون، اگر انسجام کافی نداشته باشید، به دست آوردن پیروزی بسیار سخت خواهد شد. این اولین دیداری است که در صورت پیروزی می‌توانیم در یک جام به قهرمانی برسیم و همین موضوع انگیزه بالایی به ما می‌دهد».

سیمئونه نیز در مورد احتمال قهرمانی بارسلونا در کالدرون، درست یکسال بعد از قهرمانی اتلتیکو در نیوکمپ با خنده عنوان کرد: «سرنوشت اینگونه رقم زده که درست یکسال بعد بارسا و اتلتیکو در این موقعیت قرار داشته باشند؛ جایی که بارسا حتی در صورت لغزش رئال نیز می‌تواند قهرمان شود؛ موضوعی که باعث خوشحالی هر دو تیم می‌شود! اما هدف ما این است که جایگاهمان در رده سوم جدول را تثبیت کنیم».

فرم دو تیم

بارسلونا اخیراً در فرم خیره کننده‌ای به سر می‌برد. آنها پس از 18 بازی بالاخره در مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند، اما این شکست دست کمی از یک پیروزی نداشت، زیرا آبی و اناری پوشان در مجموع موفق شدند به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. بارسا در 5 بازی اخیر خود در لالیگا 5 پیروزی به دست آورده و 20 بار دروازه حریفان را باز کرده، در حالی که گلی را دریافت نکرده است. این تیم در پی تساوی 2-2 هفته گذشته رئال مادرید مقابل والنسیا، در آستانه رسیدن به 7 مین قهرمانی لالیگا در 11 سال اخیر و 23 مین قهرمانی تاریخش در لالیگا قرار دارد.

اگرچه، اتلتیکو مادرید نیز در 13 بازی آخر خود در لالیگا شکست نخورده و پیروزی در این بازی می‌تواند رده سوم جدول و صعود مستقیم آنها به لیگ قهرمانان اروپا سال آینده را تضمین کند. آنها در حالی حاضر 4 امتیاز با والنسیای رده چهارمی فاصله دارند؛ تیمی که در این هفته در خانه سلتا به میدان خواهد رفت.

تاریخچه

دیدار امشب خاطرات مصاف این دو تیم در هفته پایانی فصل گذشته را زنده می‌کند؛ جایی که هر دو تیم شانس قهرمانی در لالیگا را داشتند. اگرچه، در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد با تساوی 1-1 در نیوکمپ، دهمین قهرمانی تاریخ خود در لالیگا را به دست بیاورد.

مصاف رفت این فصل دو تیم در نیوکمپ با برتری 3-1 بارسلونا خاتمه یافت؛ جایی که ابتدا مسی بنیان گذار دو گل نیمار و سوارز شده و سپس خود وی در دقیقه 87 گل سوم تیمش را به ثمر رساند. این دو تیم همچنین در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بارسا به لطف پیروزی 1-0 در نیوکمپ و 2-3 در کالدرون به مرحله بعد صعود کرد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالی...
قهرمانیم


دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۴:۴۷)
 
kamiba
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالی...
میریم که قهرمان شیم


یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۴۲)
 
erfff
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالی...
پیش ب سوی قهرمانی ( البته با تحقیر اتلتیکو در زمینش )


یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۲۱)
 
omid-soz
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالی...
تو این دوسال هیچوقت احساس غرور و اطمینان به برد نداشتم اما امشب مطمئنم کاپو مهندس بالا میبره


یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۷)
 
ElMaestro6
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالی...
سه گانه 2015:سکانس اول
امیدوارم کار ب بازی اخر نکشه همین امشب تو مادرید باید خیالمون راحت شه،واسه لالیگا امسال خیلی سختی کشیدیم کمترین حقمون شادی قهرمانی تو مادریده...


یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۰۷)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالی...
فک کنم دیگه وقت برداشت زحماتمون رسیده
امروز اولین جام سال 2015 رو به دست میاریم
امیدوارم آخرین جام 2015 هم جام باشگاه های جهان باشه!!!


یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۳۹)
 
biology
پاسخ به: پیش بازی: اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ پیش به سوی قهرمانی لالی...
فقط کاش مسی مثل همیشه تو اوج باشه تا تیم امروز با روحیه باشه و تو میدون باانگیزه بازی کنه....


یکشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!