به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صعود به فینال در صدر اخبار روزنامه‌های سراسر جهانجراید
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰) (۱,۱۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


به مناسبت صعود بارسلونا به فینال برلین، نگاهی می‌اندازیم به اخبار روزنامه‌های سراسر جهان در رابطه با این موضوع.

بارسلونا در روز 6 ژوئن، فینال لیگ قهرمانی اروپا را مقابل یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس برگزار خواهد کرد. این تیم حتی با وجود شکست 3-2 نیز موفق شد در مجموع با پیروزی 5-3 مقابل قهرمان آلمان، صعود راحتی را به فینال برلین تجربه کند. در این دیدار، مثلث MSN که در هر بازی هماهنگ‌تر از گذشته می‌شوند، دو گل حساس را به ثمر رساندند تا بار دیگر در کانون توجهات مطبوعات سراسر دنیا قرار بگیرند.


دربین روزنامه‌های کاتالونیایی منتشر شده در صبح امروز، "الموندو دیپورتیوو" در تیتر یک خود آورده بود: «به سمت برلین». روزنامه "اسپورت" نیز با یاد آوری شهرهای دیگری که بارسلونا در آن فینال لیگ قهرمان اروپا را برگزار کرده بود، در کنار تصویری از خوشحالی مسی و نیمار در آغوش یکدیگر، نوشت: «پیش به سوی فینال!». "لِ اسپورتیو" نیز بیشتر تمرکز خود را معطوف MSN کرده و تیتر زد: «مثلثی برای پنجمین قهرمانی!».

روزنامه‌های دیگری مانند "لا وانگواردیا" و "ال پریودیکو" در سرتیتر خود به ترتیب نوشتند: «بارسا در انتظار فینال برلین» و «پنجمین قهرمانی در برلین». "ای آر ای" در تیتر یک خود به شهرهایی اخیری که براسلونا در آن فینال را برگزار کرده بود اشاره کرده و نوشت: «پاریس، لندن، رم، برلین». "ال پان اَووآ" نیز عنوان کرد: «حرکت بارسا به سمت برلین».

در بین روزنامه‌های بین المللی، "اِکیپ" فرانسه از «نمایشی فوق‌العاده»، "لا گاتزتا دلو اسپورت" ایتالیا از «مسی و نیمار بارسا را به برلین رساندند» و "اِبولا" چاپ پرتغال نیز از «نیمار، پایان بخش رویای باواریایی‌ها» سخن گفتند.

همچنین در میان روزنامه‌های انگلیسی زبان، گاردین نوشت: «نیمار بارسلونا را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد». "تایمز" تیتر زد: «نیمار باعث شد بایرن جنگنده در نبرد شکست بخورد» و "نیو یورک تایمز" در سرتیتر خود آورد: «بارسلونا حکم خروج بایرن مونیخ را از لیگ قهرمانان اروپا امضا کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: صعود به فینال در صدر اخبار روزنامه های سراسر جهان
لایک


پنج‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۰۸)
 
سوداگر
پاسخ به: صعود به فینال در صدر اخبار روزنامه های سراسر جهان
می تونستیم بهترباشیم ولی همینش هم خوبه تیم روبروی ما بایرن بود نه شالکه04


پنج‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!