به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۱۶) (۲,۵۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


سربازان آبی و اناری یک پای فینال لیگ قهرمانان فصل 2014/2015!

بارسای فوق‌العاده لوئیز انریکه موفق شد با وجود شکست بی‌اهمیت 3-2 در برابر بایرن مونیخ، با توجه به در هم کوبیدن این تیم در بازی رفت در نیوکمپ، پس از 4 سال دوباره راهی فینال معتبرترین رقابت فوتبال اروپایی شود!

اگرچه بازی با گل زودهنگام بن عطیه می‌توانست برای بارسا دشوار شود، اما همکاری مثلث فوق‌العاده تهاجمی تیم، منجر به ثبت 2 گل بسیار ارزشمند شد که عملا امید کمرنگ آلمانی‌ها را برای عبور از بارسا از بین برد. دو گل شبیه به هم، خلق موقعیت از مسی، پاس گل از سوارز و ضربه تمام کننده از نیمار.

پرس شدید بازیکنان بارسا از آخرین نقطه خط دفاعی بایرن، به ندرت به این تیم اجازه خودنمایی داد. با این وجود، افت این پرس در اواسط نیمه دوم - شاید به دلیل تمام شده دانستن بازی از سوی بازیکنان بارسا و تلاش برای ذخیره انرژی - به بایرن اجازه داد تا روی اشتباهات ماسکرانو و پیکه به دو گل دست یابد. در ادامه با تعویض عالی انریکه و حضور متئو به جای ماسکرانویی که یکی دیگر از شبهای پر اشتباهش را سپری می‌کرد، و همچنین حضور ژاوی در زمین، بارسا بازی را آرام کرد و بایرن را از دست‌یابی به گلهای مورد نیازش باز داشت. شاید اگر پاس بی‌دقت نیمار در لحظات پایانی بازی نبود، مسی این بازی را به تساوی کشانده بود.

در نهایت بارسا به لطف تحقیر کردن بایرن مونیخ در نیوکمپ، پس از عبور از قهرمانان انگلیس، فرانسه و آلمان به فینال لیگ قهرمانان راه یافت تا در آنجا به انتظار قهرمان ایتالیا و یا تیم سوم فصل 2013/2014 اسپانیا بنشیند و خود را در نزدیکترین فاصله از پنجمین قهرمانی اروپایی‌اش ببیند!



نظر خود را در خصوص عملکرد بازیکنان بارسا در این بازی از طریق لینک زیر اعلام کنید:

امتیازدهی به عملکرد بازیکنان بارسا در برابر بایرن مونیخ

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
ممنون بابت این برد....امیدوارم سه گانه ودرنهایت شش گانه روداشته باشیم


پنج‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۰۰)
 
evil_gates
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
اول سلام به همه

دوم اینکه بس کنید تو رو خدا هی تلخی شیرینی تلخی شیرینی

از یک نظر بین صعود از مرحله گروهی و صعود به یک چهارم و نیمه نهایی و فینال هیچ فرقی نیست و اونم اینه که بابت این صعودها به هیچ تیمی جام نمیدن ...

دوستانی که اینقدر از تلخی شکست و ناکامی و ... میگن . به نظرتون اگه بارسا مثل نیمه اول فشار میاورد و فرضاً دوتا دیگه هم میزد و بایرن رو 7 گله می کرد همه چیز شیرین بود ؟! همه چیز به کام بود ؟‌!

بعد از بازی رفت وقتی گتوزو گفت تنها راه توقف مسی زدن اوست با خودم گفتم بدون شک تو این بازی رو مسی خیلی خطا میکنن خدا کنه فقط مصدوم نشه ... کاملاً هم مشخص بود وقتی مسی پا به توپ از بین مدافعا رد میشد میزدنش ...

به نظرتون اگه مسی، نیمار، سوارز و اینیستا می دویدن، بارسا فشار میاورد و بعد تو یکی از این حمله ها میزدن مصدومشون می کردن اون وقت صعود همراه با شیرینی بود؟!

اگه به خاطر محکم بازی کردن بارسا پیکه کارت میگرفت و فینال رو از دست میداد اون وقت همه چیز به کام بود؟!

بماند اینکه خستگی ناشی از یک بازی پرفشار توان تیم رو میگیره و در اون صورت تو بازی های بعدی تو لالیگا نمی تونن خوب بازی کنن ...

یکی از دوستان میگه نمی فهمم چرا سوارز رو کشید بیرون ... خب دوست گلم اگه قرار بود من و شما هم اندازه انریکه بفهمیم الان رو نیمکت بارسا نشسته بودیم ...

الکی فقط اعتراض میکنیم چرا انریکه اینجوری چرا انریکه اونجوری ... دیدید که تعویض سوارز به خاطر مصدومیت جزئیش بود ... چون دلمون میخواد تیمی رو که دو سال پیش بارسای نصفه و نیمه بدون مربی رو برده تحقیر کنیم حاضریم همه چیز رو قربانی کنیم؟ ... به چه قیمتی؟‌!

ببخشید پرحرفی کردم اما فقط می خواستم بگم، دوستان گل طرفدار بارسا باید اینو بدونیم که ما طرفدار تیم و تمام بازیکنا و کادر فنی باشگاهیم ... یعنی باید تا آخرین لحظه به تصمیمات مربیمون اعتماد کنیم و به امید موفقیت تیم براشون از راه دور انرژی مثبت بفرستیم ... چون تنها کاری که از دستمون بر میاد همینه ...

لوییز انریکه مربی فوق العاده باهوش و خلاقیه و اینو از اول فصل بارها نشون داده ... با سیستم چرخشی که اوایل فصل اجرا کرد و باعث شد بازیکنا آماده و بدون مصدومیت به آخر فصل برسن، با پیدا کردن نقاط ضعف تیکی تاکا و رفع اونها، با طراحی پلن های دوم و سوم برای زمانی که تیم به مشکل برمی خوره، با ترکیب های متنوع تو فاز حمله و دفاع ... لطفاً اینقدر ازش ایراد بنی اسرائیلی نگیرید ...

در مجموع بازی فوق العاده منطقی و هوشمندانه ای بود ... ما کار بایرن رو تو بازی رفت و همون چند دقیقه نیمه اول بازی برگشت و با 5 تا گلی که زدیم تموم کردیم ... خود بایرنی ها هم میدونستن فقط 45 دقیقه وقت دارن که تا 6 گل بزنن که عملاً امکان پذیر نیست ...

پس بازی محتاطانه همراه با کمترین میزان دوندگی بازیکنای کلیدی و عدم درگیری و بهترین تصمیم انریکه بود ... مسی، نیمار، سوارز، اینیستا و راکیتیچ تقریباً نیمه دوم رو استراحت کردن و این یعنی 5 تا از بهترین بازیکنامون آماده برای بازیهای بعدی

به امید موفقیت بارسا


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۰۳)
 
Fooroogh
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
We are the Champions

بارسا تو نیوکمپ کار بایرن رو تموم نکرد بلکه دو تا گل نیمه اول تیر خلاص رو بهشون زد
درسته تیم نیمه دوم دفاعی کار کرد ولی باید بهشون حق داد وقتی صعود کردن و در حالی این چند هفته بازی های فشرده تو لالیگا و چمپیونز لیگ داشتن و بازی بعدی خیلی حساسه چرا به خودشون فشار بیارن در حالی که بایرن قهرمان شده بود به بازیکناش استراحت داده بود...
در ضمن همین بایرن که میگین نصفه و نیمه است هم مطمئن باشین اگه با تیم دیگه ای می افتاد کارش راحت بود ... این صعود با زدن 5 گل به بایرن قدرت بارسا رو نشون میده هرچند شکست یکم صعود و تلخ کرد ولی مهم نتیجه مجموع برد هست که بدست اومد
ممنون مربی



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۰۹)
 
mostafa169
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تاکتیک انریکه برای حفظ نتیجه درست بود. ولی مشکل بارسای فعلی اینه که حفظ نتیجه رو بلد نیست و راحت گل می‌خوره. هر دفعه خواستیم نتیجه رو جلوی تیم‌های قوی حفظ کنیم گل خوردیم. حالا گاهی مثل دیشب گل خوردن اهمیتی نداشته و حذف نشدیم و گاهی مثل بازی سویا آسفالت شدیم.
کلا دفاع بسته و سفت و سخت رو بلد نیستیم. تیم‌های دفاعی مثل تیم‌های مورینیو 180 دقیقه می‌بندن گل نمی‌خورن ما یک نیمه دو تا خوردیم.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۰۹)
 
bardiya30
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
اول بابت صعود به فینال باید به تمام هواداران بارسا تبریک بگم

دوم من هم مانند اکثر بچه ها از این بازی راضی نبودم و با اینکه نشون دادیم حتی با خوردن گل اول در دقیقه 7 میتونیم 2 گل بزنیم و موقعیت ایجاد کنیم و راحت به گلهای دیگه برسیم و با یک برد دیگه به فینال سلام کنیم بیخیال شدیم و با شل گرفتن که نمیدونم دلیل اصلی چیه این بازی رو با باخت تمام کنیم

میتونستیم با قاطعیت برد با اختلاف بدست بیاریم و راحت از زیر فشار پرس دربیام اما نیمه دوم رو کاملا رها کردیم و اصلا تلاش واسه گل زدن نکردیم و میخواستیم تو نیمه خودمون توپ رو نگه داریم و دفاع ( در مکتب بارسا غیرقابل انجام هست و فقط باید حمله منطقی کرد ) کنیم که این اجازه رو به بایرن داد که بتونه پرس کنه و راحت به 2 گل مسخره برسه و خود بایرنی ها هم میدونن که بارسا با زدن 2 گل بازی رو ول کرد وگرنه نمیتونستن اینطور بازی کنن و بازی رو با برد اتمام کنن

دلیل اینکه نیمه دوم رو ول کردیم از نظر من
1- خستگی میتونه باشه
2- فکر بازی با اتلتیکو برای حفظ انرژی بیشتر و با برد تکلیف قهرمانی رو مسجل کردن ( مطمئنا این بازی بارسای وحشتناک رو میبینیم )
3- تحقیز نکردن بایرن برای سال دوم و پپ دوست داشتنی که انتقادها از اون زیاده ( قابل درک برا ما هواداران نیست)

درسته شیرینی صعود به فینال با این بازی بچه گانه کمی تلخ شده اما الان ما فینالیم و باید خوشحال باشیم که بعد از چند فصل بد در 4 فصل بعد از فینال ومبلی دوباره به فینال رسیدیم و الن باید فقط تمرکز روی فینال داشته باشیم البته بعد از بازیهای لیگ و فینال حذف

در این بازی تراشتگن واقعا عالی بود و توپ های بینظیری رو از درون 4چوب درآورد اما هنوز نتونسته حد خودشو نشون بده و به اون درجه اصلی برسه و این بازی ها به اون کمک میکنن که بتونه به بهترین فرم خودش برسه در آینده نزدیک اما دیشب عملکرد عالی داشت و روی گلها مقصر نبود

در دفاع دیشب اشتباهات زیادی داشتیم و در مواقعی در هافبک ها و این باعث گلهایی که دریافت کردیم و امیدوارم در بازی های باقی مانده دیگه نبینم و با وجود خستگی در بازیکنان ایشاا... این چند بازی رو به خوبی به اتمام برسونن و بتونیم 3گانه رو ببریم و این فصل دشوار به پایان برسه

ایشاا... که یووه بتونه رئال رو حذف کنه اما ماموریت سختی هست و رئال چون فقط این جام براش مونده به آب و آتیش میزنه ، چون لذتی که از حذف رئال میبریم کمتر از قهرمانی برای بارسا نیست

در آخر امیدوارم در این چند بازی بهترین بازی ها رو انجام بدیم و از انریکه مچکرم


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۰۰)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
بعد از بازی رفت هم گفتم کسهایی که الان علیه پپ جبهه گرفتن همونهایی خواهند بود که اگه فردا مسی از بارسا بره علیه ش حرف میزنن و تمام افتخارات شو از یاد میبرن. طرفدار بارسا با معرفت تر از این حرف هاست.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۶)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
کسی که کمی فوتبال بلد باشه میدونه بایرن بدونه روبن و ریبری مثل لامبورگینی بدون 2 تا چرخ جلوئه. باید خیلی راننده باشی که همچین ماشینی رو حتی به خط پایان برسونی چه برسه به اینکه بارسا رو تو اوج فصلش 3-2 شکست بدی.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۱)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
بالاخره خوشحال بود نوار 4 باخت پیاپی ش پاره شد و به کورد 5 باخت پیاپی علی دایی نرسید.

از شمایی که مدیری سایتی بیشتر انتظار میره دوست من. پپ اسطوره بارسا بوده و هست و خواهد بود و اینکه الان مربی ما نیست دلیل بر بی احترامی یا تمسخرش نمیشه. هوادار بارسا نمک نمیخوره و نمکدون بشکنه. فکر نکنم لازم به یاد آوری افتخارات پپ و 6 تایی کردن ریال تو مادرید و 6گانه و ... باشه. به هر حال بیشتر رعایت کن.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۱۶)
 
Patrick
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
ول از همه جاداره رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بعد ازچندسال انتظار و حسرتا به تمامی هواداران بارسا روی کره خاکی تبریک بگم
درخصوص مجموع این 180دقیق خیلی مختصر فقط میخوام بگم که اگه بازی رفت بخصوص نیمه اول بازیکنامون قدره توپا و موقعیتامونا میدونستن اصلا دیگه لازم نبود هیچکسی بازی امشبه بارسا را نقد کنه و بخصوص ایراد بگیره!ما تو بازی امشب اونایی که واقعا درک فوتبالی داشته باشن فهمیدن که بارسا کلا فقط نیم ساعت امشب بازی کرد و به خودش فشار اورد ودرنهایت از4موقعیت صددرصد تو 30دقیق ابتدایی 2 تاشا به ثمررسوند!بعدش دیگه حالا یا متاسفانه یا خوشبختانه بنا به دلایلی همچون خستگی بعد ازاین فصل سنگین و همچنین احتیاط بخاطره عدم مصدومیت و بخاطره بازی سخته با اتلتیکو کلا هم انریکه باتعویضاش هم بازیکنای تیم بازیا ول کردن دیگه والبته طبیعیم بود که بایرن دیگه نیمه دوم بخاطره ابرو و غرورشم که شده حداقل نتیجه این بازی را عوض کنه...از 3تا جامه ممکنم که به نظره من لیگ و حذفی دیگه قطعی شده فقط مونده همین اروپا که اونم به امید خدا تو برلین میگیریمش


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۱۵)
 
Patrick
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
بعد از گل دوم بارسا ، بازیکنا بازی رو ول کردن برای کارت نگرفتن و کم خسته شدن واس بازی با اتلتیکو !!
اصن ندیدم امشب پیکه و الوز یه تکل بزنن از ترس کارت گرفتن
در ضمن ، آلمان محبوبترین کشور برای نیمار تو اروپا بعد از اسپانیا در گلزنی !!
نیمار در 2 بازی در خاک المان ، 3 بار گلزنی کرده ، هر 3 بارش هم به نویر )
به امید فتح سی ال ❤


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲)
 
ALIALVES
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
همه چیز به کنار.این خیابانی بیشرف دائم سعی داشت سعود بارسا رو بی ارزش کنه.دائما میگفت بایرن مصدوم داره بایرن بایرن گذشته نیستو این چرت و پرتا


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲)
 
masbarcelona
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
سلام دوستان.
دلتون می اومد پپ تحقیر بشه؟؟ بعد از باخت شون توی برلین یه بی سر و پایی کلی حرفش زده بود،بدون چقدر خود مونیخی ها از دستش ناراحت بودن.
از اینکه میدیدم داریم این طوری ب برلین میریم خیلی خوشحال بودم...
یعنی هم بارسا ب فینال رفت
هم پپ برد
هم بایرن مونیخ حذف شد!!
بهتر از این نمیشد:)
Hallo Berlin


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۰۳)
 
shakib10
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
من نمیدونم چه حکمتیه که وقتی گزارشگر خیابانیه باید تیمای مهم به سختی عبور کنن.تو فینال اینطورنیمه نهایی اینطور انگار به تیم مقابل داره انگیزه میده


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۸)
 
samanehbarca
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نیمه اول خیلی خوب کارو تموم کردیم با 2گل..
نیمه دوم بازیکنا خودشونو خسته نکردن..
تبریک میگم به همه بارسایی ها..
ایشالا فینالم میبریم


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰)
 
samanehbarca
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
اول بازیو بزارم کنار درباره گزارشگر حرف بزنم..
ای خدا...واسه نیمه نهایی لیگ قهرمانان خیابانی؟!
اصن خوب گزارش نمیکنه...امیدوارم فینال یکی دیگه گزارش کنه..
درضمن مرده شور صداوسیما رو ببرن..همش تبلیغات..حالمونو بهم زدن..به جای این که کارشناس بیارن بین دو نیمه یا بعد بازی تبلیغات نشون میدن..
به اضافه فوتبالم که داره از 120 تقلید میکنه


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸)
 
ali_catalan
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
فاصله بین سوارز و پدرو از زمین هست تا اسمون هفتم
نیمه دوم که پدرو اومد تو بازی بارسلونا فلج شد حقیقتا
کاش میشد میدادنش به ارسنال یا یوو


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۹:۲۹)
 
hamid.moody
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نیمه اول عالی بودیم،
نیمه دوم نه!
شاید می خواست بچه ها خسته نشن.
اما بازیکن بد زیاد داشتیم.
اینیستا که دیشب فقط سوتی می داد، بوسکتس کلا توپ به پاش نخورد، ماسکی رو هم که نگو، اما ترشتگن خیلی خوب بود، دسرسته سه تا گل خورد اما چه توپایی رو در آورد، از خط حمله هم راضیم.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۹:۰۵)
 
parsafcb
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
آمار پدرو در دقایقی که برای بارسا مقابل بایرن بازی کرده:
9 گل خورده ، بدون موقعیت!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۸:۴۶)
 
parsafcb
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نمیدونم چرا نیمه دوم اینجوری بازی کرد ... حالا گیرم که صعودمون 99 % قطعی شده ، نباید بایرن رو تحقیر کنن؟
تا جلو می افتن بازیو الکی شل میگیرن ، نمیدونم چطور 7 تا زدن به برزیل بدون نیمار ، رم ، شاختار و بارسای بدون مسی ضعیف کشی نیس ولی بارسا باید بازیو شل بگیره تا تیم روبروش تحقیر نشه ؟
وقتی بارسا 2-1 جلو بود باید دوتا دیگه میزد 7 تا رو نشونشون میداد!
الان یه ذغالی بیاد بگه ما پارسال 5-0 بردیم شما 5-3 چی بگیم؟


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۸:۴۴)
 
PIQUE3
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تبریییییییییییک
نیمه اول خوب بودیم ول نیمه دوم خیلی ضعیف بودیمو حریفو دست کم گرفته بودن بازیکنا
بدترین بازیکن زمین هم نیمار بود با اون پاس های ضعیف و اشتباهش...
واقعا با تفکرات پپ(با اینکه مربی دوست داشتنیه منه و عاشق سبکش هستم) تو این زمونه بیشتر از یه فصل نمیتونی روند خوبت رو ادامه بدی برعکس انریکه برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه داشت و هعی سبک بازی رو عوض میکرد و همونطور که گفتم گل هایی که خوردیم روی ضعف بازیکنا حالا به هر دلیلی بود...
به هرحال مهم صعود بدون دردسر بود که رسیدیم بهش


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۶:۳۴)
 
6+5=11
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خود ماسکی برای نابودی یه تیم کافیه فینال خدا خودش رحم کنه با این دفاع ابگوشت ..


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۵:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
این بهترین زمان برای باخت بود. شاید اگه تیم با 6 پیروزی متوالی تو سخت ترین بازیهاش می رفت فینال یه کمی زیادی مغرور می شد. این باخت هیچ اهمیتی نداشت و در عین حال باعث افزایش انگیزه و تمرکز تیم میشه. امیدوارم لوچو تا حالا سیلی های ماسکرانو رو تو رختکن زده باشه.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۳:۰۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
اول فصل من اینقدر از انریکه بدم میومد فکر میکردم همین که سهمیه بگیریم کافیه ... ولی الان خیلی داره خوش میگذره ! دم انریکه گرم !
نقل قول
یعنی اگه اول فصل می گفتن می رسید به فینال لیگ قهرمانان و یه سری با آیه یاس خوندن شیرینی این فتح بزرگ رو تلخ می کنن محال بود باور کنم...



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۵۷)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
یعنی اگه اول فصل می گفتن می رسید به فینال لیگ قهرمانان و یه سری با آیه یاس خوندن شیرینی این فتح بزرگ رو تلخ می کنن محال بود باور کنم...

باخت امشب یکمی از شیرینی صعود کم کرد !! ولی شاید یه فلسفه ای پشت این شکست هس !! شاید به قول شما تیم به اب و اتش نزد !! شاید برای مغرور نشدن پیش از فینال لازم بود !! شاید این باخت باعث شه به نقاط ضعف توجه بیشتری شه !! به هر حال هر شکستی مقدمه یه پیروزیه !! اگر قرار باشه قهرمان شیم حاضر بودم امشب تیم 5-2 ببازه ولی با یه تیم بی نقص به فینال بره و قهرمان شه !! ناراحتی من بیشتر از دفاعی بازی کردن تیم بود !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
یعنی اگه اول فصل می گفتن می رسید به فینال لیگ قهرمانان و یه سری با آیه یاس خوندن شیرینی این فتح بزرگ رو تلخ می کنن محال بود باور کنم...


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۴۷)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
مدیر فیلم اون حرکت سوارز رو بزار ک با پشت پا یه دریبل خوشکل زد !! هیچ جا گیر نمیاد کلیپش :( ... صعود به فینال یه طرف اون دیریبل هم یه طرف !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۴۰)
 
del-barca
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تبریک.حس تو فینال cl بودن خیلی خوبه.
2009 که سه تا جامو گرفتیم بازی برگشت با چلسي رو یادتون بیاد.افتضاح بودیم.
تیم نیمه دوم شل بازی کرد و به فکر بازی با آتلتیکو بود.
انشالله قهرمان cl میشیم.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۳۶)
 
Ali586
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
از روزی که برگه ی بارسا کنار نام بایرن قرار گرفت همه ی معادلات تغییر کرد ؛ دیگر این یک نیمه نهایی ساده در رقابتی به نام چمپیونزلیگ نبود. بایرن × بارسا یک جنگ تن به تن بود بین دو شیر که آماده ی دریدن اند ، در این بین اما بارسا زخمی تر دیده می شد.
.
این بازی لحظه ی خوبی برای یاد آوری تاریخ بود ؛ یاد آوری لحظه ای که یاران داسیلوا جونیور بدون او قافیه را به ژرمن های پر مهره باختند و این شکست آنقدر عذاب آور بود که بغض نیمار را شکست. یاد آوری لحظه ای که مردان آرژانتینی با جام طلایی وداع کردند ؛ یاد آوری مرحوم تیتو و ... .
.
مسی اما بند های کفش اش را برای این دوئل محکم بسته بود. آمار او مقابل سنگربان بایرن ضعیف بود و دو گل استثنایی او مقابل نویر جام زهری را به تمام آمار و ارقام های دنیا خوراند.
.
این رقابت 180 دقیقه ای در نهایت 5-3 به سود بارسا به اتمام رسید و با اینکه شیر های کاتالان در مونیخ طعم تلخ شکست را چشیدند اما در پایان همه یک چیز را فریاد می زدند : "هالو برلین".
#HalloBerlin
.

امیر حسین رحیمی


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
راستی گورادیولا به چه حقی پس از گلزنی تیمش به بارسا خوشحالی کرد ؟؟

بالاخره خوشحال بود نوار 4 باخت پیاپی ش پاره شد و به کورد 5 باخت پیاپی علی دایی نرسید.

نقل قول
ای کاش دیقه 90 اون پاس رو نیمار سالم به مسی میرسوند تا بازی 3-3 بشه !!

هیچ اهمیتی نداره. بارسا با صرف کمترین انرژی رفت فینال. فقط همین مهمه.

همون بهتر که مسی گل خالی بهش نرسید. این گلا شایسنه ناپنالدو ه.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۳۱)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
ای کاش دیقه 90 اون پاس رو نیمار سالم به مسی میرسوند تا بازی 3-3 بشه !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۲۹)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
راستی گورادیولا به چه حقی پس از گلزنی تیمش به بارسا خوشحالی کرد ؟؟


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۲۶)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تیترارو خیلی دوس دارم ! به نظر من این سایت خلاقانه ترین تیترارو میزنه ... واقعا انتظار دارم اگه رئال فردا شب حذف شد این سایت یه تیتر سوزش آور بزنه که عقده این یه سالمون در بیاد و اون مرجع خبری رئال مادرید که بعد بازی با اتلتیکو اومد تیتر زد : هیس ... حذف شده ها فریاد نمیزنند ... یه حال اساسی بهش دست بده ! میدونم یکی از دوستان اون سایت میاد این جا نظرارو میخونه !!! آقای مدیر ازت توقع دارم که بترکونی !
نقل قول
ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۱۷)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
افرين


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۱۶)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خوب الان یکمی از اون اتهاب و عصابانیت از شکست فروکش کرد !! الان میتونم منطقی تر نظر بدم !! در یک کلام !! باورم نمیشه دوباره رفتیم فینال !! ینی خواب میبینم ؟؟ فقط دعا میکنم قهرمان شیم !! خدارو شکر میکنم ک داره ارزو نیمار و سوارز براورده میشه !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۱۰)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خدانگیره این طرفداری با شعور رئال مادریدو از ما ! تو فیس بوک دارن میگن تیم بارسلونا نیمه دوم علی اصغری بازی کرده و این حرفا ! حالا مطمئنم اگه هجومی بازی میکردیم میومدن میگفتن بارسای تکراری !! چه قدر میسوزن که رفتیم فینال ! جووووووووونم برلیییییییین ! جوووووووونم سووووزش مادریییییید !


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۱۰)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
اقا بس كنيد ديگه شما هم شدين رياليها بعد نتيجه نگرفتن تيمشون.بازيكناي ما خسته بودن شديد برعكس تيم اونا كه همه مهره هاي اصليشون ٢هفتس كامل دارن استراحت ميكنن...بهتون قول بدم مسي و سوارز واسه فينال بتركون. حالا هركي مياد فينال فرق نداره


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۰۹)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
مصدومیت سوارز جدی نیس !! جای نگرانی نیس !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۰۸)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
zخداكنه زود خوب بشه و الا مجبوريم پدرو بي غيرت رو تحمل كنيم


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۰۶)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
موافقم ! ولی پپم واقعا فوق العاده بود ! مطمئن باش تیمی دیگه تو تاریخ نمیتونه همه ی بازیا سراسر هجومی باشه و اینقدر جام بگیره ! بارسلونای پپ در قلب ماست !
نقل قول
من نمیدونم شماها دیگه چی میخواید ؟ ما تا حالا اینقدر مقتدرانه به فینال صعود نکرده بودیم. اولین فصل گواردیولا رو یادتونه که با چه زحمتی و با اون دیدار پر حرف و حدیث تو بازی برگشت با چلسی به زور به فینال صعود کردیم. البته منم دوست داشتم بایرنو تحقیر کنیم ولی دیگه چه میشه کرد!



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۰۵)
 
nima.barca
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
گویا سوارز مصدوم شد ...


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۰۳)
 
rslfarhood
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
من نمیدونم شماها دیگه چی میخواید ؟ ما تا حالا اینقدر مقتدرانه به فینال صعود نکرده بودیم. اولین فصل گواردیولا رو یادتونه که با چه زحمتی و با اون دیدار پر حرف و حدیث تو بازی برگشت با چلسی به زور به فینال صعود کردیم. البته منم دوست داشتم بایرنو تحقیر کنیم ولی دیگه چه میشه کرد!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۰۲)
 
nima94
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خداییش الان چرا از اول فصل گیر دادی ب راکیتیچو ماسکرانو؟؟
بازی تموم شد بعد گل نیمار درسته تیم خوب بازی نکرد ولی اصن مهم نبود که خوب بازی کنه!ماسکرانو هم عالیه امشب یکم بد جاگیری میکردن با پیکه و بوسکت تیم رفته بالا فقط چون عقده ای نیس مثه المانیا هی گل بزنه دیگه چرا انقد گیر میدید


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۰۲)
 
تنهاترین
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
[size=32px][size=32px]اول از همه تبریک......
دوباره رفتیم فینال...
تمام نظرها رو خوندم....
راستشو بگم، بازی بسیار بد نیمه دوم، شیرینی صعود رو یه خرده به کاممون تلخ کرد...
درسته که نباید به خاطر یه نیمه بد،آیه یاس خوند....
ولی باید به دوستانی که از نیمه دوم بازی، شاکی هستن هم حق داد...
درسته، نباید الکی به آب و آتیش بزنیم، وقتی صعودمون تقریبا قطعی هستش و 4 بازی مهم دیگه پیش رو داریم، اما بازیکنها اینقدر باید در نیمه دوم بی روح و بی تفاوت بازی کنن که بازی برده رو جلوی بایرن نصفه و نیمه، ببازیم؟؟؟....
واقعا نمی تونستیم، بازی رو ببریم، اگه یه خرده جدی تر بازی می کردیم؟؟؟
اما بدون شک، امسال سه گانه رو فتح می کنیم...
از همین الان، پیشاپیش تبریک....
[/size]
[/size]


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۸)
 
nima94
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خداییش الان چرا از اول فصل گیر دادی ب راکیتیچو ماسکرانو؟؟
بازی تموم شد بعد گل نیمار درسته تیم خوب بازی نکرد ولی اصن مهم نبود که خوب بازی کنه!ماسکرانو هم عالیه امشب یکم بد جاگیری میکردن با پیکه و بوسکت تیم رفته بالا فقط چون عقده ای نیس مثه المانیا هی گل بزنه دیگه چرا انقد گیر میدید


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۸)
 
Reza180
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
مردیم تا صعود کردیم !! این شیوه بازیو دوست نداشتم !! تعوضهای انریکه برد رو از تیم گرفت !! من نمیدونم چرا تیم ما بلد نیس پرس کنه !! تنها یه چیز میتونم بگم !! اگر روبن و ریبری بودن نمیدونم شاید صعود نمیکردیم !! ! تیم نباس بکشه عقب !! سبکمونم ک داره از بین میره !! تو خونه بایرن قوطی بودیم !! تو فینال با رئال اگر میخواییم مثل بازی برگشت لالیگا باشیم میبازیم

اول از همه تبریک...
شاید صعود بدون باخت بیشتر میچسبید ولی خداییش نگا کنید...
بایرنی که اون همه تو نیوکمپ دفاع کرد دووم نیوورد و سه تا خورد...
همون بایرن تو زمین خودش کلی حمله کرد و دفاعش بیشتر خالی بود و دوتا خورد...
اصلان همخونی داره...سراپا دفاع و سه گل خورده...سراپا حمله و دوتا !اونم جلو این مثلث؟!
خارج از این که تو زمین خودشون بود آیا دلیل دیگه ای جز بی انگیزگی و شکم سیری بارسا وجود داشت تا ببازه؟! مثال عینیشم تعویض سوارز ...یعنی بازیو تموم شده میدونستن....وافعا باید اینو فهمید...از قیافه و نحوه ی بازی و همچی میشد فهمید اینو....
وگرنه خود بایرنیا هم میدونن بارسا اگه میخاست میتونست با اختلاف ببره...
انگیزه خیییییلی مهمه تو فوتبال...بیش از اون چیزی که فکرشو میکنید...
ما به هیچ وجه بعدا اینطوری نیستیم نگران نباشید...فینال منبع انگیزست...
پیش به سوی فینال...
زنده باد بارسا و بارسایی...


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۷)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
دوباره شد ! ضد فوتبال مورینیو ! دقیقا همون جوری که یه عده میخوان بگن تیم ملیم فقط بلده دفاع کنه ! کلا انگار به بازی سرعتی و ضد حمله های سریع اعتقاد ندارن ! باعشه آقا ... من هیچی نمیگم دیگه ! ولی مرد باشیم بگیم دیدگاهامون تغییر کرده ! تغییر چیز خوبیه ! اگه دقت کرده باشی تیم جلوی والنسیا حدودا ده دقیقه اتوبوسی دفاع کرد و تقریبا پنج دقیقه وقت بازیرو در گوشه های زمین و نزدیک نقطه کرنر تلف کرد ! مطمئن باش سه امتیاز اون بازی مهتر از ضد فوتبال بود !! دمت گرم انریکه خیلی گلی ! اصلا دیدگاهم بهت از زمین تا آسمون تغییر کرده !
نقل قول
دیگه اگه کسی این سبک بازی بارسا رو معادل با ضد فوتبال مورینیویی می دونه، من ترجیح میدم در جوابش سکوت کنم!



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۶)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
داداش شانس بدمون از ناحيه همسترينگ مصدوم شد سوارز.تف به اين شانس


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۶)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
ايشالا امسال توي برلين جام رو ميبريم بالا و اگه خدا بخواد ساله ديگه توي سن سيرو ميلان


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۵)
 
catalan1899
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تبریک به همه بارسایی های عزیز،نیمه دوم واقعا احساس کردم ده نفره داریم بازی میکنیم.فکر میکنم پدرو اصلا دیگه در حد و اندازه های بارسا نیست و باید فصل بعد بارسا رو ترک کنه.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۴)
 
greenland
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خداروشکر ان شاالله به امید خدا قهرمانیم

ولی تعویضهای انریکه حسابی رفت رو مخم

اخه وقت تعویض سوارز بود؟
اخه چرا اینیستا رو کشیدی بیرون؟


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۳)
 
hemad
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
به انریکه ربط نداشت!این ترشتگن سیوهای فوق العاده نیمه اولش به کنار ولی نیمه دوم بازی با پاش افتضاح بود!یعنی پاس رو یا میداد به بایرنی ها یا بازیکنی که تحت پرسه!ماسکی هم قربونش برم نمیذاره یکم تعریف از تعصب و جنگندگیش دووم داشته باشه کسری از ثانیه میتونه تیم رو نابود کنه...دلایل بد شدن بازی نیمه دوم
1-آسودگی خاطر از صعود
2-سوتی پشت هم و توپ لو دادنای مداوم دروازه بان و مدافعا!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۰)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
دمت گرم .. تفسیر موشکافانه ای بود ! دوستان دقت کنن !
نقل قول
دفاع مزخرف بود همش سوتی میداد مجبور شد این سیستم رو پیاده کنه تا لواندوفسکی خیلی راحت از بین 3نفر رد نشه و از پاس های توی عمق ضربه نخوره تیم همین وگرنه مطمئن باشید اگه انقدر استرس نداشتن و درست بازی میکردن نهایتش این بود که مثل نیمه دوم بازی رفت بشه و اینکه خروج سوارز باعث شد دیگه اصلا نشه حمله کنه تیم که حتی این تاکتیک هم برای پوشش ضعف دفاعی بود اگر دقت میکردید پدرو لبه خط بود دنی کنارش متمایل به وسط تاکتیک عالی بود مشکل بازیکن ها بودن(دفاع:ماسکرانو در راس بی کیفیت ترین ها در این بازی و پیکه هم نتونست عالی باشه در هافبک که بوسکتس کار خودشو کرد و با اون پاسش که به مسی نرسید باعث شد گل بخوره تیم و راکیتیچ که مثل پیکه بود ولی مهاجم ها کار خودشون رو عالی انجام دادن) کاش بازیکن ها در حد بهترین بازی های فصل که بهترینش اولین بازی این فصل با اتلتی بود اون موقع عمرا انریکه مجبور میشد انقدر دفاعی بچینه سیستم بازی رو در نیمه دوم



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۵۰)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
.سوارز مصدوم شدد...خدايا نه....


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۸)
 
poyafatehi
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
دوستان کسی می دونه پایان نیمه اول گواردیولا به مسی چی می گفت؟


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۸)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
دوستان تئوریسینمون تا دیروز داشتن می گفتن باریکلا انریکه که تیم یاد گرفته به وقتش دفاع هم بکنه. نمی دونم اگه جلوی چلسی تیم پپ بلد بود دفاع کنه فلان می شد. الان میگن چرا تیمی که به ارزش 5 گل از حریفش جلوه و هنوز 3-4 فینال مهم پیش روش داره عقب نشسته. خداییش بعضیا معلوم نیست با خودشون چند چندن.

دوس داریم دفاع کنه به موقع نه دفاع مطلق !!
نقل قول
تیم نیمه دوم پرس رو شل گرفت، ولی اگر اشتباهات احمقانه ماسکرانو نبود دو تا گل مسخره رو نمی خوردیم. این باخت هیچ اهمیتی نداره. مهم اینه که کمترین انرژی رو صرف کردیم و مسی و نیمار و به خصوص سوارز استراحت خوبی کردن.

مشکل همینه !! انریکه باید یه فکری بکنه !! 10 دیقه پایانی ال کلاسیکو برگشت همین بلا سرمون اومد !!
نقل قول
سرعت رنگ عوض کردن بعضی از به اصطلاح هوادارها، بعضی جانواران دو زیست رو شگفت زده می کنه.

ما رنگ عوض نمیکنیم !! ما از نمایش تیم ناراضی هستیم !! دوس دارم وقتی صعوذ میکنیم بهم بچسبه و با اقتدار صعود کنیم نه اینطوری !!
نقل قول
این تیم فوق العاده است. این بازی ضعیف نبود، باید اینطوری بازی می کرد. دو گل روی اتفاق و اشتباه فردی خوردیم، نه درک تاکتیکی پپ که تیمش از اول تا آخر در حد تیم قلعه نوعی می کشید زیرش و تعویض های طلاییش که بازیکنی مثل گوتزه رو دقیقه 87 میاره تو!. هم آمار فنی و هم نتایج نشون میدن این تیم چقدر فوق العاده است. هر زمان جوری بازی می کنه که لازمه.

تیمی ک یه موقعیت رو دروازه حریف تو نیمه دوم رو دروازه حریف ایجاد نکنه فوق العادس ؟؟ نیمه اولو میشد بگی فوق العاده ولی نیمه دوم افتضاح در مجموع ضعیف !! من بارسایی رو دوس دارم ک هیچ جا سوسک نشه !! در ضمن یادمون نره بایرن سه بازیکن اصلیشو نداشت !! هنوزم میگم انریکه بهترینه ولی اگر بعضی از اشتباهات تاکنیکیشو مثه این بازی بزاره کنار و یکمی به بازی مالکانه بیشتر اهمیت بده !!
بالا خره باید مربی ضعف هاشو تو این جور بازیا بفهمه !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۸)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
باور کن با این وضع دفاع ها و هافبکامون اگه جور دیگه بازی میکردیم همون بیستا موقعیت گلاشونم تو دروازمون بود ... طرف گواردیولاست ... ششصد تا برنامه واسه حمله کردن داره ! گرچه کلا به یه شیوه بازی میکنه و این نقطه ضعف اساسیشه !

نقل قول
ولی حرف ما اینه که میشد این بازی رو خیلی راحت تر از این کنترل کرد، نه با این مدل دفاع کردن که بایرن بیشتر از 20 موقعیت رو دروازه بارسا داشت.



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
دوستان بزارید یک نکته رو واضح بگم که چرا بارسا در نیمه دوم انقدر دفاعی شد:

دفاع مزخرف بود همش سوتی میداد مجبور شد این سیستم رو پیاده کنه تا لواندوفسکی خیلی راحت از بین 3نفر رد نشه و از پاس های توی عمق ضربه نخوره تیم همین وگرنه مطمئن باشید اگه انقدر استرس نداشتن و درست بازی میکردن نهایتش این بود که مثل نیمه دوم بازی رفت بشه و اینکه خروج سوارز باعث شد دیگه اصلا نشه حمله کنه تیم که حتی این تاکتیک هم برای پوشش ضعف دفاعی بود اگر دقت میکردید پدرو لبه خط بود دنی کنارش متمایل به وسط تاکتیک عالی بود مشکل بازیکن ها بودن(دفاع:ماسکرانو در راس بی کیفیت ترین ها در این بازی و پیکه هم نتونست عالی باشه در هافبک که بوسکتس کار خودشو کرد و با اون پاسش که به مسی نرسید باعث شد گل بخوره تیم و راکیتیچ که مثل پیکه بود ولی مهاجم ها کار خودشون رو عالی انجام دادن) کاش بازیکن ها در حد بهترین بازی های فصل که بهترینش اولین بازی این فصل با اتلتی بود اون موقع عمرا انریکه مجبور میشد انقدر دفاعی بچینه سیستم بازی رو در نیمه دوم
در کل نمره 8 از 10 رو به انریکه میدم ولی بازیکن ها به جز مهاجمان که 8 میگیرن مدافعان 6 و هافبک ها 6 خداییش مسی نیمه دوم شد مهاجم نوک اصلا بازیسازی تعطیل شد کاش ژاوی به جای بوسکتس یا ماسکی میومد تا هم کنترل بازی بهتر میشد و هم چندتا حمله میکرد تیم


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۷)
 
nima.barca
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
اگر روند نیمه دوم رو در بازی فینال داشته باشیم کارمون در همون 20 دقیقه اول بازی تموم میشه. چه در مقابل رئال باشیم چه یووه


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
آقای مدیر من حالا کار ندارما ولی شما همون آدمی نبودی که سه سال پیش میگفتی همه ی تیمایی که جلوی بارسلونا دفاع میکنن دارن ضد فوتبال بازی میکنن ! تیتر بازی چلسی بارسا هنوز یادم مونده : شرم بر این فوتبال !!! من خودم همیشه میگفتم چرا این جوری فکر میکنی !؟ نکنه شما یکی دیگه هستی !؟ هنگ کردم !

دیگه اگه کسی این سبک بازی بارسا رو معادل با ضد فوتبال مورینیویی می دونه، من ترجیح میدم در جوابش سکوت کنم!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۶)
 
alika
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
دوباره آیه یاس خوندن این جماعت شروع شد! بابا چقدر سریع آخه رنگ عوض می کنید، شاهکارید به خدا!

ببخشید مساوی با چلسی دقیقه 93 با اون همه شبهات داوری و ... تو قوطی کردنه، بعد 5 تا زدن به بایرن ضعیفه؟ واقعا حالتون خوب نیست.

دوست عزیر بحث آیه یاس خوندن و رنگ عوض کردن نیست مطمئنا همه دوستان قبول دارند که بارسا تو این فصل در مجموع عالی بوده چون اگه اینطور نبود االان شانس کسب سه گانه نداشت ولی حرف ما اینه که میشد این بازی رو خیلی راحت تر از این کنترل کرد، نه با این مدل دفاع کردن که بایرن بیشتر از 20 موقعیت رو دروازه بارسا داشت.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۴)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
آقای مدیر من حالا کار ندارما ولی شما همون آدمی نبودی که سه سال پیش میگفتی همه ی تیمایی که جلوی بارسلونا دفاع میکنن دارن ضد فوتبال بازی میکنن ! تیتر بازی چلسی بارسا هنوز یادم مونده : شرم بر این فوتبال !!! من خودم همیشه میگفتم چرا این جوری فکر میکنی !؟ نکنه شما یکی دیگه هستی !؟ هنگ کردم !

نقل قول
سرعت رنگ عوض کردن بعضی از به اصطلاح هوادارها، بعضی جانواران دو زیست رو شگفت زده می کنه.



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۴)
 
poyafatehi
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خط میانی رسمن تعطیله، امشب هر کدام از بازیکنای بارسای ب بازی می کردند، شک نکید بهتر از اینیستا و راکیتیج بازی می کردند، اینیستا نمی دونم چی شد یک دفعه این همه افت کرد. دفاع هم مشکل داره. انریکه کسی نداره بزاره، این رو باید به حساب زوبی زارتا بزاری با اینکه می دونست تیم در نقل و انتقالات محرومه یک مصدوم و بازیکنی رو خرید که عملن به هیچ کار بارسا نمی آید. من هم منتظرم، کاش بارسا بتونه پوگبا را بخره به هر قیمتی که شده باید بخردش. بارسا همیشه بازیکنای میانی خوب باید داشته باشه، مثل دوران طلایی اینیستا و ژاوی. این پدرو عملن در حد دسته سه هم نیست. حیف نیست بارسا همچون کسی رو را نگه می داره. بودنش عذاب آوره. در هر صورت تبریک میگم به هواداران. امیدوارم که در فینال رقیب یووه باشه. h


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
تیم رفته فینال اونم با برد در مجموع 5-3! طرف اومده مربی رو ترسو خطاب میکنه...
دوستان عزیز من این حرفا از یک هوادار آبی و اناری بعیده... از اول فصل همه چپ و راست برای انریکه زدن و زدن، ولی الان کسایی سرشون بالاست که مردونه پشت مربیشون وایسادن...
در آخر عذر می خوام اگه تند صحبت کردم، خطابم شخص خاصی نیست... کلاً دارم اینو به همه هوادارای بارسایی می گم که با وجود صدر جدول بودن با چهار امتیاز اختلاف در فاصله دو هفته مونده به پایان لیگ، صعود به فینال جام حذفیو لیگ قهرمانان، هنوز به لوچویی که تمام کارشناسایه مطرح دنیا تو این فصل به نبوغش ایمان اوردن، اعتماد ندارن!



متاسفانه عده ای فکر می کنن بازی واقعی PES ه که بشه همیشه یه مدل بازی کرد و برد. انقدر در مورد ریزه کاری های فنی تیم انریکه تحلیل و موشکافی شد که فکر می کردم یه ذره درک فوتبالی بعضی دوستان باید ارتقا پیدا کرده باشه!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۳)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
من ميگم تيم نبايد يهويي ميرفت تو لاك دفاعياول بايد تا دقيقه 70كامل پرس ميكرد.بعد ميرفت توي لاك دفاعي.عملا از اواخر نيمه اول توي زمين خودمون بوديم.البته دليلشم خستگي شديد سوارز و مسي بود. چون قبله بازي هم جداگونه تمرين كردن و خوب شد كارش.من كه درسته خيلي عصبي هستم اما به تيمم ايمان دارم.خسته نباشي دلاور خدا قوت پهلوان....


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۴۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
من اول فصل اولین نفری بودم که گفتم تیم داره یکنواخت بازی میکنه ولی نیم فصل دوم به یکباره تیم انعطاف خاصی پیدا کرد . کاملا باهات موافقم ... اگه انریکه تو این بازی کلا حمله میکرد همین دوستان میومدن و میگفتن چرا همش حمله کردیم ! باید انتخاب کنیم !؟ یا جام و بازی منطقی !!! یا بازی سراسر هجومی و بدون جام !!!؟
نقل قول
دوستان عزیز من این حرفا از یک هوادار آبی و اناری بعیده... از اول فصل همه چپ و راست برای انریکه زدن و زدن، ولی الان کسایی سرشون بالاست که مردونه پشت مربیشون وایسادن...



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
دوستان تئوریسینمون تا دیروز داشتن می گفتن باریکلا انریکه که تیم یاد گرفته به وقتش دفاع هم بکنه. نمی دونم اگه جلوی چلسی تیم پپ بلد بود دفاع کنه فلان می شد. الان میگن چرا تیمی که به ارزش 5 گل از حریفش جلوه و هنوز 3-4 فینال مهم پیش روش داره عقب نشسته. خداییش بعضیا معلوم نیست با خودشون چند چندن.

تیم نیمه دوم پرس رو شل گرفت، ولی اگر اشتباهات احمقانه ماسکرانو نبود دو تا گل مسخره رو نمی خوردیم. این باخت هیچ اهمیتی نداره. مهم اینه که کمترین انرژی رو صرف کردیم و مسی و نیمار و به خصوص سوارز استراحت خوبی کردن.

سرعت رنگ عوض کردن بعضی از به اصطلاح هوادارها، بعضی جانواران دو زیست رو شگفت زده می کنه.

این تیم فوق العاده است. این بازی ضعیف نبود، باید اینطوری بازی می کرد. دو گل روی اتفاق و اشتباه فردی خوردیم، نه درک تاکتیکی پپ که تیمش از اول تا آخر در حد تیم قلعه نوعی می کشید زیرش و تعویض های طلاییش که بازیکنی مثل گوتزه رو دقیقه 87 میاره تو!. هم آمار فنی و هم نتایج نشون میدن این تیم چقدر فوق العاده است. هر زمان جوری بازی می کنه که لازمه.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۸)
 
God_of_Football
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تبریک بابت صعود به فینال
نیمه اول خوب بودیم و زهردار بازی کردیم ولی نیمه دوم خیلی منفعل و ترسو ظاهر شدیم.
پیکه و بوسکتس عملا به گند کشیدن بازی تیمی رو از بس که بی جون و پر اشتباه بازی کردن. به نظرم باید به جای اینیستا و راکیتیچ این دو تا بیمصرف رو بیرون میکشید .
بعد از بازی با سویا این دومین باره که انریکه تعویضای به ظاهر دفاعیش نتیجه عکس میده دلیلیش هم اینه که بارسا عمرا بلد نیست تاکتیک دفاعی و تخریبی رو اجرا کنه بهترین دفاع واسه این تیم دور نگه داشتن توپ از دروازه خودی و بردن بازی تو زمین حریفه.
ولی در مجموع بازیای این فصل بدون شک "شایسته ترین " تیم بودیم که به فینال رسیدیم
به امید پنجمین قهرمانی


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۵)
 
MESSI_1389
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
واقعاً آدم میمونه تو اظهار نظرات برخی از دوستان...
آخه این چه طرزشه دیگه...
کی گفته تو اون دو قهرمانی رفت و برگشت تیما تو قوطی بودن؟
شما احیاناً بازی برگشت تو اسمفورد بریج مقابل چلسی رو یادت رفته؟ یا حتی 80 دقیقه از بازی رفت 2011 مقابل رئال؟
راجع به بازی امشبم باید بگم که انریکه به بهترین نحو ممکن عمل کرد کاملاً بی نقص...
میتونم برایه تک تک اقداماتش تو این بازی دلیل بیارم...
نیمه اول تاکتیک تیم مشخص بود و کلاً تو ضد حملات msn خلاصه می شد...
ولی نیمه دوم بارسا مجبور بود نقد رو بچسبه و نسیه رو ول کنه... وقتی تیم می تونه با یه بازی تخریبی راحت صعود کنه، شما توضیح بدین که چرا باید رو بیاره به حمله و بازی انتحاری با دلیل بچگانه تلافی شکست دو سال قبل، اونم قبل از بازی با تیم قدرتی مثل اتلتیکو و تو شرایطی که سه بازیکن اصلی ترکیب (آلوز، پیکه و نیمار) در معرض از دست دادن فیناله؟
تیم رفته فینال اونم با برد در مجموع 5-3! طرف اومده مربی رو ترسو خطاب میکنه...
دوستان عزیز من این حرفا از یک هوادار آبی و اناری بعیده... از اول فصل همه چپ و راست برای انریکه زدن و زدن، ولی الان کسایی سرشون بالاست که مردونه پشت مربیشون وایسادن...
در آخر عذر می خوام اگه تند صحبت کردم، خطابم شخص خاصی نیست... کلاً دارم اینو به همه هوادارای بارسایی می گم که با وجود صدر جدول بودن با چهار امتیاز اختلاف در فاصله دو هفته مونده به پایان لیگ، صعود به فینال جام حذفیو لیگ قهرمانان، هنوز به لوچویی که تمام کارشناسایه مطرح دنیا تو این فصل به نبوغش ایمان اوردن، اعتماد ندارن!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۴)
 
alika
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
منظور من این نبود که 90 دقیقه حمله کنن و خودشونو خسته کنن، ولی بارسا تیمی نیست که بتونه مثل چلسی خوب دفاع کنه چون مهره هاشو نداره، باید بازیو کنترل می کرد، اگه یکی دیگه از اون همه توپی که رو دروازه بارسا ریختن گل میشد خیلی بازی حساس می شد، ولی خدا رو شکر که این اتفاق نیفتاد.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۳)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
واقعا سوارز نعمتيه واسه بارسلونا. تقريبا جلو تيماي قوي سوارز و مسي بازيو درميارن


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
ببین منم به همراه کرایوف واقعا نگرانم که چرا سبک تیم داره تغیر میکنه ولی چاره ای نیست . تو فوتبال امروز با این همه آنالیز نمیشه با یه سبک دووم آورد . ضد فوتبال و این چرت و پرتا مال یه عدست که همیشه دنبال بهونن ! دفاع منطقی کردن جزء جدایی ناپذیر فوتباله !

نقل قول
مردیم تا صعود کردیم !! این شیوه بازیو دوست نداشتم !! تعوضهای انریکه برد رو از تیم گرفت !! من نمیدونم چرا تیم ما بلد نیس پرس کنه !! تنها یه چیز میتونم بگم !! اگر روبن و ریبری بودن نمیدونم شاید صعود نمیکردیم !! ! تیم نباس بکشه عقب !! سبکمونم ک داره از بین میره !! تو خونه بایرن قوطی بودیم !! تو فینال با رئال اگر میخواییم مثل بازی برگشت لالیگا باشیم میبازیم !! صد بار دیگه هم میگم تیم نباید زیادی بکشه عقب و دفاع کنه!! بارسا اومد بازیو اداره کنه ولی کمی خراب کرد ... ولی در کل راضیم از نتیجه ولی از شیوه بازی نه !



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۲)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
الان بهترين موقعيته واسه خريد گوتزه تا بايرن نيمكت نشينش كرده بايد بخريمش


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۱)
 
nima.barca
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
با تعویض سوارز خیال بایرن از ضد حملات بارسا راحت شد و خیلی راحت به عمق دفاع بارسا رسیدن


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۳۰)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
٣نفر بايد برن از تيم.پيكه و پدرو و ادريانو.بجاشون تياگو سيلوا و پوگبا و گوتزه رو بايد بگيريم.مخصوصا گوتزه كه جاي اينيستا بازي كنه


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۹)
 
ElMaestro6
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تبریک بابت صعود ب فینال..
بنظرم پپ کاملا تو تهیج تیمش تو بین نیمه موفق بود و تعویض سوارزم خیلی عجیب بود حیف ک نشد دهن این مونیخ های رو کامل بست اما خب مهم فینال بود ک بهش رسیدیم


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۹)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
با همه احترامی که برای پپ قائلم و به نظر من بهترین مربی دنیاست باور کن اگه تیم بارسا میخواست به سبک پپ تا آخرش فقط حمله کنه ... مطمئن باش با چند تا ضد حمله تیممون حذف میشد . من خودم منتقد انریکه اول فصل بودم که چرا تیم هیچ برنامه ای نداره ولی الان خوش حالم که تیم حتی اگه دفاعیم بازی میکنه ولی با برنامست .
نقل قول
بازی نیمه دوم افتضاح بود شانس آوردیم که نیمه اول 2 گل زدیم، این بایرن تیمی نبود که بخوان ازش بترسن و اینطور دفاع کنن.
با این حال تبریک بابت رسیدن به فینال



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۸)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
به همه طرفداران بارسا و بایرن تبریک میگم.
تبریک اولم به خاطر اینه که رفتیم فینال خداروشکر.
تبریک دومم به خاطر تلاش بازیکنان بایرن که عرق ریختند.
تعویض متئو با ماسکرانو خوب بود.
تعویض ژاوی با اینیستا خوب بود.
تعویض سوارز با پدرو درک نمیکنم،انریکه با این کارش سلاح تهاجمی تیم رو از کار انداخت.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۷)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
اقا تيم نبايد وا ميداد جلو تيمه پوشاليه بايرن.كلا پوگبا بايد بياد حتما ساله ديگه و گرنه بوسكتس و ماسكرانو نابودمون ميكنن


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۷)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
چطوری پپ از یه مش جلبک مثه برنات و مولر و گوتزه اینطوری بازی میگیره ؟؟ تنها تیمیه ک دیدم بارسا رو شذیذ تحت فشار قرار میده اونم با تیم نصف و نیمه !! شانس اوردیم بازی رفت تو نیوکمپ بود !! واقعا پپ مربیه بزرگیه !! این یه بار دیگه بم ثابت شد !! تا امروز چشممو به حقیقت بسته بودم !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نقل قول
تحلیل انریکه رو هم میزارم به عهده دوستان . من که از 10 بهش 5 میدم مخصوصا به خاطر عملکردش تو نیمه دوم.
بایرن نصف و نیمه تو نیمه دوم دهنمون رو سرویس کرد . نمیدونم بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد که نیمه دوم همش تو قوطی بودیم .
اون دو سالی که با پپ قهرمان لیگ قهرمانان شدیم تو رفت و برگشت همه تیم ها تو قوطی بودن جلومون.

دوباره آیه یاس خوندن این جماعت شروع شد! بابا چقدر سریع آخه رنگ عوض می کنید، شاهکارید به خدا!

ببخشید مساوی با چلسی دقیقه 93 با اون همه شبهات داوری و ... تو قوطی کردنه، بعد 5 تا زدن به بایرن ضعیفه؟ واقعا حالتون خوب نیست.


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۳)
 
alika
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
بازی نیمه دوم افتضاح بود شانس آوردیم که نیمه اول 2 گل زدیم، این بایرن تیمی نبود که بخوان ازش بترسن و اینطور دفاع کنن.
با این حال تبریک بابت رسیدن به فینال


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۳)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تیکت به رئالی ها با همه مختصاتش تو حلق همه ی رئالیا که منتظر بودن نریم فینال !
نقل قول
به هر حال 5 تایی کردن بایرن و صعود به فینال مبارک! امیدوارم بتونیم شاهد فتح پنجمین جام اروپاییمون باشیم، جام هایی که همگی در لیگ قهرمانان بدست اومدن نه در مسابقات بی ارزش قرون وسطی!



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۳)
 
nima.barca
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
نمیدونم در سر انریکه چی میگذشت که نیمه دوم اینقدر تیم افتضاح شد. اگر با سبک نیمه دوم بازی کنیم در فینال قطعا نابود میشیم


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۲)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تو مونیخ جو وحشتناکه ... انریکه کار درستی کرد که تیمو دفاعی چیده بود . من که راضیم تیم بعضی وقتا منطقی دفاع کنه . به هر حال به گواردیولا هم تبریک میگم ... بایرن بهتر از بارسا توپو به گردش درمیاره ! امیدوارم تو فینالم به بهترین شکل ممکن ظاهر بشیم .


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۱)
 
ari10
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
تبریک
سه تا فینال سه تا جام
از تعویضهای انریکه اصلا خوشم نیومد کلا از این پدرو بدم میاد.اگه سوارز بود بدون شک نمیباختیم


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
کی فکرشو می کرد بارسای یکنواخت و تکراری پپ که همه نوای به آخر خط رسیدنش رو سر داده بودن، بتونه اینطور به بلوغ تاکتیکی برسه و بشه یکی از خطرناک ترین تیمهای اروپا تو ضد حمله؟ درود به لوئیز انریکه با بارسای فوق العاده ای که ساخته، تیمی که حتی اگر هیچ جامی هم نبره، چیزی از لذتی که به هواداراش هدیه کرده کم نمیشه!

افسوس که خلا یه دفاع و یه هافبک درجه یک توی تیم احساس میشه. ماسکرانو هر چقدرم در طول فصل خوب باشه اما کاملا قابلیت اینو داره که در یه لحظه تیمو نابود کنه. راکیتیچ بازیکن قابل اتکایی نیست و قطعا حضور بازیکنی مثل پوگبا می تونه خط میانی بارسا رو که با کم فروغ بودن اینیستا و شل بودن بوسکتس، به ضعیف ترین پستش تبدیل شده، ترمیم کنه.

به هر حال 5 تایی کردن بایرن و صعود به فینال مبارک! امیدوارم بتونیم شاهد فتح پنجمین جام اروپاییمون باشیم، جام هایی که همگی در لیگ قهرمانان بدست اومدن نه در مسابقات بی ارزش قرون وسطی!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۱)
 
saeed2014
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
خداييش حالم گرفته شد از بازي نيمه دوم ياده تيم تيتو و بازيهاي بيخودش افتادم.چرا دسته كم ميگيريم تيمي كه از همه قوي تره. اعصابم از دسته پدرو خورده با اون بازي مزخرفش.انگار اومده توي پارك ساعي داره ميچره بيشرف بي غيرت😡😡😡


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۲۰)
 
zarringr
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
مردیم تا صعود کردیم !! این شیوه بازیو دوست نداشتم !! تعوضهای انریکه برد رو از تیم گرفت !! من نمیدونم چرا تیم ما بلد نیس پرس کنه !! تنها یه چیز میتونم بگم !! اگر روبن و ریبری بودن نمیدونم شاید صعود نمیکردیم !! ! تیم نباس بکشه عقب !! سبکمونم ک داره از بین میره !! تو خونه بایرن قوطی بودیم !! تو فینال با رئال اگر میخواییم مثل بازی برگشت لالیگا باشیم میبازیم !! صد بار دیگه هم میگم تیم نباید زیادی بکشه عقب و دفاع کنه!! بارسا اومد بازیو اداره کنه ولی کمی خراب کرد ... ولی در کل راضیم از نتیجه ولی از شیوه بازی نه !!


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۱۸)
 
***messi***
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
ترس برادر مرگه!
تحلیل انریکه رو هم میزارم به عهده دوستان . من که از 10 بهش 5 میدم مخصوصا به خاطر عملکردش تو نیمه دوم.
بایرن نصف و نیمه تو نیمه دوم دهنمون رو سرویس کرد . نمیدونم بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد که نیمه دوم همش تو قوطی بودیم .
اون دو سالی که با پپ قهرمان لیگ قهرمانان شدیم تو رفت و برگشت همه تیم ها تو قوطی بودن جلومون.
با این وضعیت دفاع تو فینال cl به مشکل میخوریم مخصوصا اگه رئال بیاد فینال.
به امید فتح سه گانه



چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۱۸)
 
ehsan1025
پاسخ به: ارتش کاتالان با عبور از مونیخ به برلین رسید [ بایرن 3-2 بارسا ]
دم همشون گرم
مهمترین نکته این بود که برای فینال محروم ندادیم
کاش اون موقعیت آخر رو نیمار میزد ولی خب دمش گرم
کاش ذغال بیاد فینال لهشون کنیم

از اول فصل گفتم سه گانه واس ماس




چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۸۱ کاربر آنلاین است. (۳۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!