به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می‌گویدمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۹:۰۰) (۱,۱۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / Fcbarcelona.ir


مدیر عامل باشگاه اف سی بارسلونا طی یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد مسائل مختلفی از جمله خروج ژاوی و دنی آلوز و نیز بازگشت پپ گواریدولا به نیوکمپ صحبت کرد.

جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه‌ای که با کانال اسپورت3 داشت گفت: «ما در وضعیت مطلوبی هستیم؛ سه بازی مهم در لیگ و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رو داریم که برد در هر سه آن‌ها لازم است. ما هیچ نگرانی درباره تیم نداریم چرا که آن‌ها خوب بازی می‌کنند، سخت تلاش می‌کنند و نتایجی که بدست می‌آورند راضی کننده است، با توجه به این شرایط به اهداف مورد نظرمان می‌رسیم. ما از عملکرد آن‌ها خوشحالیم».


آینده لوئیز انریکه

«او با ما قرارداد دارد و نمی‌توانیم فصل آینده را بدون او تصور کنیم. ما از همکاری با او و نتایجی که همراه تیم کسب می‌کند خشنودیم».

نیمه نهایی لیگ قهرمانان

«بایرن مونیخ یک تیم بزرگ و پر ستاره است. همچنین پپ گواریدولا، سرمربی آن‌ها کسی است که تیم ما را به خوبی می‌شناسد و از نقاط ضعف و قوت ما آگاه است. در‌های نیوکمپ همواره به روی گواردیولا و همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده‌اند، باز است».

لوئیز سوارز

«باشگاه و تیم، هر دو به او نیاز دارند. خوشحالم که او برای اولین بار هت تریک کرد. سوارز برای تیم تلاش زیادی میکند و حضورش در میان بازیکنان، روحیه تیم را افزایش می‌دهد».

دنی آلوز

«ما می‌خواهیم او در تیم بماند و هنوز در حال مذاکره با او هستیم. من میدانم که هم او دوست دارد در باشگاه بماند و هم باشگاه می‌خواهد که او بماند. او یک بازیکن مهم و کلیدی است و با نمایش‌های بی‌نظیر خود در بسیاری از بازی‌ها به تیم کمک شایانی کرده است».

ژاوی هرناندس

«او یک اسطوره افسانه‌ای است، روش‌ها و تکنیک‌های زیادی بدست آورده و هنوز هم قادر به کسب عنوان‌های بیشتری می‌باشد. او تصمیم قاطعانه‌ای گرفته و روی حرف خود نیز مصمم است، اما او حق دارد برای آینده خودش تصمیم بگیرد و من نیز به نظر او احترام می‌گذارم».

نایک

«من واقعا از نایک راضی هستم و امیدوارم سال‌های بیشتری با آن‌ها همکاری داشته باشیم، اما قرارداد فعلی ما کمی منسوخ شده است. دنیای فوتبال پیشرفت می‌کند و نایک با حمایت از بارسا به تیم کمک می‌نماید، اگرچه تنها سه سال دیگر تا پایان قرارداد با این برند باقی مانده است».

انتخابات

«من از اینکه خواستار انتخابات شدم، پشیمان نیستم. ما وقتی تصمیمی می‌گیریم باید عواقب آن را نیز در نظر گرفته و آن‌ها را قبول کنیم. تاریخ انتخابات هم بستگی به تاریخ آخرین بازی تیم دارد، تا زمانی هم که تیم در حال بازی باشد من تاریخی برای انجام این امر اعلام نمی‌کنم».

بارسا ب

«تیم دوم بارسا بازی‌های چشمگیر، بازیکنان بی‌نظیر و با استعدادی دارد، اما نکته اصلی این است که آن‌ها هنوز در حال یادگیری و آموزش هستند. میانگین سنی آن‌ها نیز 19 سال است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می گوید
ایول


چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۶:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می گوید
نقل قول
مدیر عامل باشگاه اف سی بارسلونا طی یک مصاحبه مطبوعاتی درمورد
خواهشا شمانگید مدیرعامل باشگاه بگید عامل فلاکت باشگاه
نقل قول
«من از اینکه خواستار انتخابات شدم، پشیمان نیستم. ما وقتی تصمیمی می گیریم باید عواقب آن را نیز در نظر گرفته و آن ها را قبول کنیم. تاریخ انتخابات هم بستگی به تاریخ آخرین بازی تیم دارد، تا زمانی هم که تیم در حال بازی باشد من تاریخی برای انجام این امر اعلام نمی کنم».
امیدوارم این دفعه دغل بازی درنیارین وبرای کسی پرونده کذب نسازید یک انتخابات عادلانه برگزارکنید که البته گله رو سپردن دست گرگ اشتباه است


سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۱:۱۸)
 
onlypuyol
پاسخ به: جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می گوید
مرسی


سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۱)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می گوید
به امید سه گانه ای تاریخی


سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۳۱)
 
saeed2014
پاسخ به: جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می گوید
واي اگه فردا شب حسابي تحقيرشون كنيم خيلي حال ميده.اما من ديگه تيكه بارشون نميكنم.خدايا به اميد خودت


سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۱۲)
 
omid-soz
پاسخ به: جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می گوید
جوزپ ابن راسل گوش کن:
بیخود وعده وعید نده تو سال بعد نیستی و ایشالا لاپورتا جایگزینت میشه.
ولی از یه کارش خوشم میاد چیزی تا انتخابات نمونده و فقط تو این برنامه از انتخابات حرف زد.واس اینکه جو خوب حاکم بر تینم که به سختی بدست اومده رو متشنج نکنه.کلا بقیه کاندیدا هم همینکارو کردن.
حالا بیا ایران............
نچ نچ نچ.ولشکن
به امید یه برد دلچسسسسسسسسسسسسسسسسسب و 8تایی.


سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: جوزپ ماریا بارتومئو با اطمینان سخن می گوید
این حد از اطمینان بارتومئو نشان از آمادگی بسیار کامل تیم دارد و این در بازی فردا شب مشخص میشود که چندتا بایرن رو میزنیم .. و امیدوارم 3 گانه را فتح کنیم


سه‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!