به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هیچگاه دشمنت را دست کم نگیر!لیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۱۴) (۸۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
پاستوره به شانس پی اس جی اعتقاد دارد

خاویر پاستوره معتقد است که پاریس سنت ژرمن می‌تواند نتیجه بازی را بازگرداند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد: «بازی بسیار سختی پیش رو داریم. اگر قبول کنیم که نتیجه بازی رفت، یک نکته منفی برای ما بوده است، اینکه "چیزی برای از دست دادن نداریم"، نکته مثبتی برای ما محسوب می‌شود». هافبک آرژانتینی اشاره کرد که با توجه به بازگشت مصدومین و غایبین تیم پاریسی که در بازی رفت این تیم را همراهی نکرده بودند، پی اس جی شانس خوبی برای شکست کاتالان‌ها دارد. او در مورد زلاتان ابراهیموویچ و مارکو وراتی گفت: «آن‌ها بازیکنان مهمی برای ما محسوب می‌شوند. ما به دنبال انجام بازی بهتری نسبت به بازی رفت و صعود به نیمه نهایی هستیم، و در این راه آن‌ها کلید ما هستند». پاستوره سپس به صحبت در مورد بارسا پرداخت: «ما نباید به بارسلونا اجازه دهیم مالکیت توپ را در اختیار بگیرد؛ باید تلاش بسیاری برای بازیابی توپ انجام دهیم و پس از آن به روشی که می‌دانیم با آن‌ها بازی کنیم».

پاستوره همچنین در مورد هموطنش لئو مسی سخن گفت و به ستایش از او پرداخت: «مدت شش سال است که مسی در بالاترین نقطه ممکن قرار دارد. آمارهای او خارق العاده هستند. او یک افتخار برای آرژانتین محسوب می‌شود. او در سطحی قرار دارد که هر ساله بهتر و بهتر می‌شود و امیدوارم که به این فرم خود ادامه بدهد، اگرچه آرزو می‌کنم او در بازی امشب کمی متوقف شود و گلی به ثمر نرساند!».


انریکه، دارای بهترین درصد پیروزی در میان مربیان بارسا

انریکه در جریان بازی امشب مقابل پی اس جی، پنجاهمین بازی خود به عنوان سرمربی کاتالان‌ها را تجربه خواهد کرد؛ در حالی که او آمار 41 پیروزی از 49 بازی را ثبت کرده است (83.67%). اولین فصل پپ گواردیولا برای کاتالان‌ها با 43 پیروزی از 64 بازی همراه بود (67.18%) و در همان فصل خاطره انگیز، بارسا سه گانه را کسب کرد. تیم تیتو ویلانووا در حالی 42 پیروزی از 60 بازی (71.1%) خود را با پیروزی پشت سر گذاشت که بارسا با رکورد 100 امتیاز، قهرمان لیگ شد. در نهایت تیم تاتا مارتینو 40 پیروزی از 59 بازی (70%) بدست آورد و تنها سوپرکاپ اسپانیا را کسب کرد. لوییز انریکه امیدوار است تا آمار خوب خود را با پیروزی مقابل پی اس جی بهبود ببخشد و به آبی و اناری‌ها برای رسیدن به هشتمین نیمه نهایی خود در 10 دوره اخیر، کمک کند.

پاریسی‌ها، خطرناک‌تر از همیشه

تیم پاریسی چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت و این حتی آن‌ها را خطرناک‌تر از قبل می‌کند. لوران بلان می‌گوید شاگردانش با اعتماد به نفس بالایی پای به بازی برگشت در مقابل کاتالان‌ها خواهند گذاشت: «امشب ما باید بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم؛ اگر بتوانیم مدت زمان بیشتری توپ را در اختیار داشته باشیم، می‌توانیم بر بارسا غلبه کنیم؛ باید گل‌ها زیادی به ثمر برسانیم و گلی دریافت نکنیم». او افزود: «فصل بسیار طولانی و برنامه بازی‌ها بسیار دیوانه کننده است! نکته نا امید کننده این است که هر چه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، پیروزی در بازی‌ها غیرممکن‌تر می‌شود» (اشاره به مصدومین و غایبین زیاد تیمش). پاریسی‌ها می‌خواهند به دنیا نشان دهند که نتیجه بازی رفت حاصل یک اشتباه بوده است و سعی خواهند کرد که نتیجه بازی را بازگردانده، بارسا را حذف کنند. کاتالان‌ها باید مراقب این پی اس جی خطرناک باشد که با بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ و مارکو وراتی، انگیزه مضاعفی یافته‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: هیچگاه دشمنت را دست کم نگیر!
بله


جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۹)
 
biology
پاسخ به: هیچگاه دشمنت را دست کم نگیر!



جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۲۹)
 
سوداگر
پاسخ به: هیچگاه دشمنت را دست کم نگیر!
بردیم وخوب هم بردیم


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۴۸)
 
zarringr
پاسخ به: هیچگاه دشمنت را دست کم نگیر!
میترسم از اینکه الکی الکی دو تا بمون بزنن و هی فشار بیارن گل سوم رو بزنن ! متاسفانه نمایش نیمه اول مقابل والنیسا منو به وحشت انداخته ! به هیچ وجه کار تمام شده نیس ! نباید دست کم بگیریم ... چلسی دست کم گرفتش حذف شد !


سه‌شنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!