به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، سلطان پاس گل بارسلوناآبی و اناری‌ها
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۳۰) (۱,۰۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: weloba.com
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


مسی ستاره تیم بارسلونا با 26 پاس گل از این لحاظ در تیم بارسلونا رکورد دار محسوب می‌شود.

واقعاً شگفت آور است که بارسلونا در مقابل پی اس جی 3 گل به ثمر رساند، اما مسی گلزنی نکرد. این در حالی است که این موضوع برای 3 گلی که در مقابل من سیتی یا دو گلی که در مقابل رئال مادرید به ثمر رسید نیز صدق می‌کند. اگرچه، این بدین معنا نیست که این ستاره آرژانتینی دیگر نقش کلیدی در بارسا ایفا نمی‌کند.


بهترین پاسور بارسلونا با 26 پاس گل

به طور دقیق‌تر اگر بخواهیم بازیهای مسی در مقابل این حریفان را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که این بازیکن در برابر هر سه حریف پاس گل داده است. ستاره شماره 10 آبی و اناری پوشان بیشترین پاس گل را در بین بازیکنان بارسلونا در اختیار داشته و نسبت به فصل گذشته، 10 پاس گل بیشتر ارسال کرده است. اما این به این معنا نیست که آمار گلزنی این بازیکن افت کرده است، از آنجا که این فوق ستاره در 42 بازی این فصل، 45 گل نیز به ثمر رسانده است.

رابطه مسی-سوارز-نیمار

ما می‌توانیم از خود گذشتگی و بخشندگی مسی را علاوه بر آمار و ارقام، در اعمال این بازیکن نیز مشاهده کنیم؛ درست از روی نحوه خوشحالی وی پس از گلزنی هم‌تیمیهایش یا پیام ارسالی وی به سوارز پس از گلزنی در مقابل پی اس جی و یا تصاویر منتشر شده از خوشحالی‌های او، نیمار و سوارز در تمرینات و در کنار هم. همانگونه که پیکه گفت، هیچگونه دشمنی بین این سه وجود ندارد و هر سه فقط و فقط برای پیروزی تیم تلاش می‌کنند.

سوارز 15 پاس گل و نیمار 9 پاس گل

همبستگی ستاره آرژانتینی و ورود ستاره گلزن اوروگوئه‌ای باعث شده تا رقیبان بارسا به شدت گیج شوند، از آنجا که آنها باید با سه فوق ستاره‌ای مقابله کنند که هر سه می‌توانند بهترین راه برای گلزنی را بیابند. مسی تاکنون 26 پاس گل داده است، 11 پاس گل بیشتر از سوارزی که او هم قبلتر بخشندگی خود در زمین را نشان داده است. سومین بازیکن برتر از این لحاظ نیمار است با 9 پاس گل که بازیکنانی همچون راکیتیچ و ژاوی با 8 پاس گل پس از وی قرار دارند.

ارسال 37 پاس گل در فصل 2011/12

به نظر می‌رسد که در پایان این فصل مسی به عنوان برترین پاسور و گلزن بارسا انتخاب خواهد شد و حتی ممکن رکورد پاس گل‌های خود (37 پاس گل) را که مربوط به فصل 2011/12 است را نیز بشکند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: مسی، سلطان پاس گل بارسلونا
مسی، سلطان پاس گل


جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۴۸)
 
سوداگر
پاسخ به: مسی، سلطان پاس گل بارسلونا
یکم کارش سخته ولی مسی خلق شده برای کارهای سخت


دوشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۳۶)
 
saeed2014
پاسخ به: مسی، سلطان پاس گل بارسلونا
حيف كه ديگه لنگش نمياد مرد افسانه اي تاريخ فوتبال جهان


شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ (۶:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، سلطان پاس گل بارسلونا
نقل قول
ما می توانیم از خود گذشتگی و بخشندگی مسی را علاوه بر آمار و ارقام، در اعمال این بازیکن نیز مشاهده کنیم؛ درست از روی نحوه خوشحالی وی پس از گلزنی هم تیمیهایش یا پیام ارسالی وی به سوارز پس از گلزنی در مقابل پی اس جی و یا تصاویر منتشر شده از خوشحالی های او،

درد و بلاش تو سر اون عقده ای بدبخت که وقتی کس دیگه ای گل می زنه گریه ش می گیره!


شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!