به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گلهای به موقع و به جا: سوارز ادامه دهنده راه اتوئو در بارسابارسلونا
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۱,۴۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: غلامحسین صبوری


اتوئو مهاجم کامرونی سابق بارسلونا دو بار با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافت و سوارز نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا این تیم را به فینال امسال این رقابتها برساند.

بارسلونا اکنون لوییس سوارز را در اختیار دارد؛ مهاجم کشنده‌ای که در لحظه مناسب می‌تواند تفاوتها را رقم بزند. نمایش خیره کننده او در ورزشگاه‌های اتحاد و پارک دو پرنس این موضوع را اثبات می‌کند، در حالی که ما نباید گل قاطعانه او در ال کلاسیکو را نیز از یاد ببریم.


عملکرد فوق‌العاده سوارز ما را به یاد شماره 9 سابق بارسلونا می‌اندازد که کسی نیست جز ساموئل اتوئو. سوارز اکنون در لیگ قهرمانان امسال 6 گل به ثمر رسانده است، دو گل در مرحله گروهی و از همه مهمتر 4 گل در بازیهای حساس مراحل حذفی.

این بازیکن با دو گلش در دیدار برابر سیتی بارسا را نجات داده و در مقابل پی اس جی نیز چنین کاری را تکرار کرد. جالب اینجاست که وی هر دو بار نیز در خانه حریفان اینکار را انجام داده است؛ حریفانی که خود جزء بهترین تیمهای قاره اروپا محسوب می‌شوند. اتوئو نیز عادت داشت تا در هنگامی که بارسا به وی نیاز داشت، بدرخشد. ساموئل در ترکیب آبی واناری پوشان موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد (2006 در پاریس و 2009 در رم) و در هر دو قهرمانی نیز نقش به سزایی ایفا کرد. اکنون نیز سوارز مهاجم آماده این روزهای بارسلونا چنین مسیری را در پیش گرفته است.

در فصل 2005/06 مهاجم کامرونی در مرحله گروهی 3 گل و در ادامه راه نیز 3 گل بسیار بیاد ماندنی دیگر به ثمر رساند. در شب "تئاتر ها" در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل چلسی سیمئونه، اتوئو از روی سانتر مارکز با ضربه سر دروازه را باز کرد تا اندک طرفداران بارسلونایی حاضر در لندن را خوشحال کرده و در نهایت نیز تیمش را به پیروزی برساند. او همچنین در دیدار مقابل بنفیکا و در فینال مقابل آرسنال (قبل از گل پیروزی بخش بلتی) نیز گلزنی کرد.

سپس، در فصل 2008/09 و در فینال رقابتها در شهر رم، اتوئو در مرحله گروهی دو گل به ثمر رساند. او در مرحله حذفی نیز به درخشش ادامه داده و در مقابل لیون، بایرمونیخ و البته مقابل منچستر در فینال گلزنی کرد. اتوئو در فینال رقابتها، پس از دریافت پاسی از سوی اینیستا، گل اول بازی را وارد دروازه فن در سار کرد. این گل شباهت بسیار زیادی به گل اول سوارز در دیدار چهارشنبه شب داشت. بارسلونا فینال 2009 را با نتیجه 2-0 برد و این مسی بود که از روی ضربه سر تماشای‌اش گل دوم بازی را به ثمر رساند.

اکنون سوارز ادامه دهنده راه اتوئو در بارسا است. وقتی که آبی و اناری پوشان نیاز به گل دارند، اوست که همواره پا پیش می‌گذارد. مقایسه او و اتوئو موضوعی است که هوادارن بارسلونا امید دارند تا آنها را به فینال برلین برساند؛ جایی که آنها می‌توانند پنجمین عنوان قهرمانی خود را جشن بگیرند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: گلهای به موقع و به جا: سوارز ادامه دهنده راه اتوئو در بارسا
ال پیستولرو


جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۴۷)
 
سوداگر
پاسخ به: گلهای به موقع و به جا: سوارز ادامه دهنده راه اتوئو در بارسا
سوارزاگه خوب تغذیه بشه وازحواشی به دورباشه اتوئورو جامیذاره


دوشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۳۴)
 
saeed2014
پاسخ به: گلهای به موقع و به جا: سوارز ادامه دهنده راه اتوئو در بارسا
بازي با والنسيا از دقيقه يك بايد فك كنيم ٣-٠ عقبيم و الا ميبازيم.


شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ (۷:۰۳)
 
ali_catalan
پاسخ به: گلهای به موقع و به جا: سوارز ادامه دهنده راه اتوئو در بارسا
به والنسیا هم میزنه دوتا


جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!