به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کردنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۱:۰۰) (۱,۱۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: grup14.com
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دنی آلوز، از مدت زمان قرارداد جدید، ناراضی است.

مدیر برنامه‌های آلوز - که همسر سابق او هم است - پنج شنبه در یک کنفراس مطبوعاتی حاضر شد، تا توضیحاتی پیرامون مذاکرات این بازیکن با بارسلونا بدهد.

او مصاحبه‌اش را با یادآور شدن میزان موفقیت‌های آلوز در باشگاه آغاز کرد و در ادامه گفت: «پشنهاد بارسا برای بستن قرارداد سه ساله‌ای که ما درخواست کرده بودیم، این است که ابتدا یک قرارداد یکساله ببندیم و سپس هر سال - تا سال سوم - به آن اضافه کنیم؛ اما ما این را قبول نداریم و قراردادی مطلقاً سه ساله می‌خواهیم ولی آن‌ها موافقت نمی‌کنند. پس از آن ما پیشنهاد دو ساله دادیم، با این شرط که اگر او سال دوم قرارداد در 70درصد بازی‌ها حضور داشت، برای فصل سوم نیز قرارداد ببندیم؛ اما آن‌ها باز هم قبول نمی‌کنند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او اضافه کرد: «صبح امروز یک ایمیل از طرف باشگاه دریافت کردم. بارسا پیشنهاد کرد که سه قرارداد یکساله به طور جداگانه با او می‌بندیم و اگر در هر فصل از قرارداد، او 60 درصد بازی‌ها را انجام ندهد قراردادهای بعدی را لغو می‌کنیم. اما از نظر من این پیشنهاد سه ساله مدنظر ما نیست، بلکه همان پیشنهاد یکساله است».

دینورها تصریح کرد: «لوئیز انریکه دوست دارد که آلوز در بارسا بماند. اما اگر این آخرین پیشنهاد باشگاه باشد، باید بگویم که مذاکرات بی‌فایده است و ما حاضر به بستن قرارداد نخواهیم بود».

او نیز اذعان داشت: «اگر آن‌ها قرارداد دوساله با یک سال اختیاری را قبول کنند، آلوز در باشگاه می‌ماند، در غیر اینصورت باشگاه را ترک خواهد کرد. البته احتمال رفتن او از ماندن بیشتر است، چرا که من فکر نمی‌کنم باشگاه نظر خود را تغییر دهد».

مدیر برنامه در ادامه افزود: «دنی ناراحت است، چون او هم فکر می‌کند نمی‌توانیم با باشگاه به توافق برسیم».

دینورها نیز تایید کرد که آلوز از چند باشگاه اروپایی پیشنهاد قرارداد سه ساله با یک سال اختیاری دارد، ولی پی اس جی جزء آن‌ها نمی‌باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد
دنی تونلی


جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۵۱)
 
سوداگر
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد
مشکل ازدستمزد هست باید حل بشه توی این مقطع ....البته دنی هم میدونه بارسابازیکن نمی تونه بخره نازش روزیادترکرده.....انشاالله میمونه


دوشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۲۷)
 
Ali_SHS
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد
دنی آلوس 2 سالی میشه که دیگه جزو دفاع راست های برتر جهان به حساب نمیاد و حتی تو تیم ملی هم نیمکت نشین شد. فصل گذشته سمت راستمون اتوبان بود و چقدر زجر میکشیدیم از دست سانترهای بی هدفش. این 2 ، 3 هفته اخیر یکم بهتر شده بود اما بازم هنوز با روزای اوجش فاصله داره.

وقتی به بیوگرافی فوتبالیست های بزرگ برزیلی نگاه میکنیم ، میبینیم که اکثرشون تا قبل از 30 سال افت میکنن پس دنی آلوس هم بعیده دیگه برگرده به روزای خوبش

از دست دادن دنیلو ضربه بدی بود. هیچ شناختی از دارمیان ندارم و نمیدونم در حد بارسا هست یا نه اما فعلا که تا آخر فصل دنی آلوس رو داریم. برای فصل بعد تا نیم فصل مونتویا میتونه از پس کار بربیاد. نظر من اینه که اگه فیکس بشه اونقدر خوب کار میکنه که دیگه نیازی به خرید حس نکنیم. اگه هم نیازی حس شد میتونیم خرید داشته باشیم


جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد
به نظر من با وجود افت آلوز، اما تو مقطع کنونی نباید اجازه داد به دلیل این اختلاف نظرهای جزئی از دست بره چون قطعا با مونتویا دچار مشکل میشیم.


جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۰۱)
 
poyafatehi
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد
آقای مدیر نظر شما چی در مورد ماندن یا رفتن آلوس؟ به نظر من هم با توجه به اینکه بارسا تو نقل و انتقالات نمی تونه کسی را جایگزین کنه بهتره که نگه اش داره، ضمنا من علاوه بر بازیهایی خوبی که برای بارسا انجام داده و اینکه نسبت به باشگاه خیلی متعصبه و تمام قد از باشگاه دفاع می کنه.


جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۵۴)
 
biology
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد
آدریانو درسته تو راست میتونه بازی کنه ولی به آلوز نمیرسه چون آدریانو چپ پاست و نمیتونه خوب نفوذ کنه و موند مونتویا که اونم........بماند.............. به هر حال میل خودشه آلوز هر کاری میخواد بکنه...


جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد
بر خلاف افت جزئی که آلوز در این فصل داشته ولی نباید از دستش داد با توجه به اینکه بازیکن واقعا خوبی هست و با از دست دادن این بازیکن برزیلی و با توجه به اینکه تا 2016 خریدی وجود نداره ,,کمی دشوار میشه وضع دفاع بارسا
به هر حال همه چی دسته خودشونه ما هر چی بگیم به باد هواست


جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۲:۰۳)
 
biology
پاسخ به: آلوز پیشنهاد بارسا را برای بستن قراردادی جدید رد کرد



جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۱:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!