به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تاجگذاری سوارز در جوار برج ایفل!لیگ قهرمانان
فرستنده علی صبوری در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۳۰) (۱,۵۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: as.com
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


شب گذشته، دو گل سوارز و تک گل نیمار بارسلونا را به پیروزی آسانی در مقابل پی اس جی رساند تا این تیم تقریباً نیمی از راه صعود را به سلامت بگذراند.

باور کنیم یا نه در حال حاضر بارسلونا تنها تیمی است که تقریباً راه آسانی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش دارد. پیروزی 3-1 آنها در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در خانه پی اس جی، نمایشی از فوتبال ناب، برتری و اثر بخشی بود که تیم فرانسوی تنها موفق شد یکبار و آنهم به طور کاملاً شانسی فاجعه و بلایی که توسط سوارز بر سر آنها فرود آمده بود را پاسخ دهد؛ سوارزی که شب گذشته بدون شک گرگینه شهر پاریس بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بوریس ویان شخصیتی است که دوست دارد گاز بگیرد و گاز گرفته شود. او نویسنده داستانی است که در آن یک گرگ پس از ورود به شهر پاریس تبدیل به انسان می‌شود، اما نمی‌تواند تمایلات ذاتی خود کنترل کند. وی روحی شکنجه شده داشت که در کمترین زمان ممکن می‌توانست بهترین و بدترین کار ممکن را انجام دهد. او آهنگهای غمگینی می‌نواخت، در حالی که درباره تف کردن بر مزار کسانی می‌نوشت که با او یا دوستانش رفتار بدی کرده بودند. شب گذشته اگر این نویسنده فرانسوی در پارک دو پرنس حضور داشت، بدون شک از نمایش سوارز لذت می‌برد.

مهاجم اوروگوئه‌ای بارسا گرگ شب گذشته شهر پاریس بود. اویی در بازی شنبه شبش نمایش شوکه کننده‌ای داشت و در مقابل سویا ضرباتش یکی پس از دیگری به آسمان کوبیده می‌شدند. اما اینگونه اتفاقات برای همه گلزنان پیش می‌آیند. آنها شکارچیانی هستند که اگر یک شب طعمه‌ای برای شکار نیابند، شب بعد با اشتیاق کامل بیرون می‌روند تا آهویی برای شکار پیدا کنند. و در این میان داوید لوییز سوای هر چقدر مواد حلزونی (!) که به ران خود مالیده بود، بره‌ای بود در چنگال لوییس سوارز؛ کسی که هر کاری که در سویا انجام نداد را در پاریس به نحو احسن انجام داد.

بارسلونا به کمک غریزه‌های لوییس سوارز کاری انجام داد که 7 تیم دیگر حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از انجام آن عاجز بودند. آنها در حالی یک پای خود را در نیمه نهایی گذاشتند که به اندازه کافی اندوخته دارند تا در دیدار برگشت با آسودگی خاطر بازی کنند. این همان چیزی است که در اختیار داشتن یک گرگ گرسنه می‌تواند آن در شهر پاریس برای شما به ارمغان بیاورد. شب گذشته، نیمار اولین چاقو را در غذای فرانسوی وارد کرد و سوارز با خیال راحت بقیه آن را خورد.

بارسلونا در پایتخت فرانسه حکمران بازی بود؛ جایی که تیم میزبان 33 بازی در آنها شکست نخورده بود و بارسا نیز هرگز نتوانسته بود در آن پیروز شود. البته این آمار تا حدی به بدشانسی‌های بلان و مصدومان تیم او نیز مربوط می‌شد. پاریسیها با گزارش جنگی وارد میدان شدند که روزگار هر خواننده‌ای را تیره و تار می‌کرد. البته پاریسیها سعی کردند تا با بزرگنمایی مصدومیت لوییز و اینکه او بر اساس داروهای حلزونی بهبود یافته است، این موضوع را به همه بفهمانند و به محض مصدومیت تیاگو سیلوا وی را به میدان فرستادند. در حال حاضر هیچ تیمی بیش از پی اس جی از اسفنجهای جادویی و اسپریهای بی‌حسی استفاده نمی‌کند. همانطور که هیچ مهاجمی بیش از سوارز از موقعیتها اینچنینی بهره نمی‌برد.

آبی و اناریها با راحتی غیر منتظره‌ای از ابتدا بازی را کنترل کردند. نیمار مدام مدافع رو به روی خود را شکنجه می‌داد و در دقیقه 18 از پاس مسی به نحو احسن استفاده کرده و تیمش را پیش انداخت. نیمه اول بدون شک در اختیار بارسا بود؛ تیمی که به پی اس جی نشان داد تا چه حد از مرزهای تیمهای اشرافی اروپا فاصله دارد. نمایش بارسا در شب گذشته مانند این جمله بود: «تو ثروتمندی، درست، اما نه بیشتر! اکنون نیز از سر راهم کنار برو تا نابودت نکرده‌ام!». و بدون شک نمایش پاریسیها نیز مانند این: «چشم موسیو!».

مصدومیت تیاگو سیلوا و ورود لوییز به بازی مانند یک دعوتنامه برای مهاجم بزرگی چون سوارز بود. مانند گرگی که ماه کامل را در آسمان می‌بیند. او به محض دیدن موهای فر مدافع برزیلی داد و بیداد خود را آغاز کرده و دو گل و صعود به مرحله بعد را در جیبش گذاشت. تنها در این میان، گل به خودی مدافع فرانسوی بارسا بود که اندکی نتیجه این دیدار را کمرنگ‌تر جلوه داد؛ نتیجه‌ای که بدون شک مرهون گرگینه اوروگوئه‌ای شب گذشته شهر پاریس است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: تاجگذاری سوارز در جوار برج ایفل!
تیتر
لایک


جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۵۴)
 
zarringr
پاسخ به: تاجگذاری سوارز در جوار برج ایفل!
دومین حسرت مادریدی ها پس از نیمار !


جمعه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ (۳:۳۶)
 
saeed2014
پاسخ به: تاجگذاری سوارز در جوار برج ایفل!
چه متنه باحالي


پنج‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۷۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!