به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دوئل‌های فردی دیدار بارسلونا - پاریس سنت ژرمنلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۱,۷۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba.com
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این تقابل ساعت 8:45 شب به وقت محلی(23:15 به وقت ایران) در ورزشگاه پارک دو پرینس آغاز خواهد شد. بازیکنان این دیدار نیز با حریفان خود در این زمین رو به رو خواهند شد. از دروازه بان تا مهاجم، در هردو تیم ستارگان بزرگی حضور دارند.

دوئل‌های بارسلونا-PSG

تراشتگن - سیرگیو، دوئل دروازه بانان: پی اس جی تا به اینجا کار در لیگ قهرمانان اروپا هشت بازی داشته است، که طی این هشت دیدار 10 گل وارد دروازه سیرگیو شده است. پی اس جی تیمی است که ستارگان زیادی در ترکیب خود دارد، یکی از این ستارگان این تیم همین دروازه بان 28 ساله ایتالیایی است. سیرگیو 1.92 متری در فصل 2011/12 به این تیم آمد.


اما در آن سوی زمین تراشتگن را در دروازه بارسلونا خواهیم دید. اولین نمایش او در پارک دو پرینس انتقادات زیادی را به دنبال داشت. اما در بازی‌های بعدی خود نشان داد که دروازه بان مطمئنی است. طی هشت دیداری که بارسا در لیگ قهرمانان داشته، دروازه تراشتگن 6 بار باز شده است.

تیاگو-پیکه، دوئل رهبران

تیاگو سیلوا یکی از بهترین مدافعان میانی در جهان است. با توجه به اینکه جرارد پیکه به روزهای اوج خود بازگشته است، عدم حضور ابراهیموویچ و حضور تیاگو سیلوا در این مرحله از رقابت‌ها، دفاع پی اس جی برابر بارسا را کمی دچار مشکل خواهد کرد. البته سیلوا نیز بازیکنی با استعداد، خوش فرم و تاکتیک شگفت انگیزی دارد. او اذعان داشته که می‌توانند بارسلونا را شکست دهند. پیکه نیز در بهترین فرم خود قرار دارد. هر دو مدافع سعی می‌کنند نقاط ضعف یکدیگر را پیدا کنند و برای متوقف کردن یکدیگر نیز تلاش خواهند کرد.

اینیستا-پاستوره، دوئل بازی سازان

ژاوی و اینیستا سال‌های زیادی بهترین هافبک‌های جهان بودند. کنترل توپ اینیستا، مهارت او در متوقف کردن حریفان در فصل‌های گذشته بی‌نظیر و شگفت انگیز بود. با این حال این فصل برای بازیکن اسپانیایی فصل دشواری است؛ اینیستا در برخی از بازی‌ها با از دست دادن کنترل بازی لوئیز انریکه را آزار می‌دهد. در مقابل اینیستا، پاستوره، قرار دارد. این بازیکن 23 ساله آرژانتینی بر بسیاری از توانایی‌های اینیستا نیز مسلط است. بارسا باید با دقت مراقب او باشد تا بتواند او را مهار کند.

لوئیز سوارز-کاوانی، دوئل گلزنان

گلزنانی سیری ناپذیر از اروگوئه! این دو بازیکن در تیم ملی-اروگوئه- همواره درکنار هم بازی کرده‌اند، اما این بار در دو تیم رقیب، مقابل هم قرار می‌گیرند. وظیفه هردوی آنها در این بازی گلزنی است. لوئیز سوارز دو یار و دو هم‌تیمی فوق‌العاده ماهر دارد: مسی و نیمار. اما کاوانی ابراهیموویچ محروم را از دست داده است؛ به هر حال لاوتزی در کنار اوست. کاوانی در این دور از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با 6 گل زده یکی از برترین بازیکنان این فصل می‌باشد و اما در سوی دیگر لوئیز سوارز اروگوئه‌ای در این دوره از رقابت‌ها تنها 4 گل وارد دروازه حریفان تیمش کرده، اما دو گل کلیدی و با ارزشی که در بازی برابر منچسترسیتی به ثمر رساند، کمک شایانی به بارسا کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: دوئل های فردی دیدار بارسلونا - پاریس سنت ژرمن
فقط بارسا


یکشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۳:۵۳)
 
Reza29.4
پاسخ به: دوئل های فردی دیدار بارسلونا-پاریس سنت ژرمن
کاوانی زیاد موقعیت خراب می کنه فکر کنم بیشتر باید به باستوره و دیگر بازیکنان تمرکز کنیم


چهارشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!