به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۴) (۳,۸۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


بارسا در حالی برتری خوب خود در برابر سویا را که روی سوپر گلهای مسی و نیمار بدست آمده بود، به سادگی از دست داد، که اشتباهات کودکانه براوو و پیکه، دو گل را به تیم سویا هدیه داد، در حالی که بازی ضعیف و موقعیت از دست دادن‌های پیاپی سوارز سرانجام گریبان گیر بارسا شد.

در شبی که بازی راکیتیچ و اینیستا نیز چنگی به دل نزد، بارسا می‌توانست یک برد ساده و پر گل را بدست آورد، اما اشتباه عجیب براوو و تقدیم گل اول به سویا، بازی را برای بارسا سخت کرد و در نهایت پیکه با یک اشتباه مرگبار، دو امتیاز ارزشمند را از چنگ بارسا خارج نمود. اپیدمی ضربات آخر ضعیف سوارز که صرف نظر از چند گل فوق‌العاده، در اغلب اوقات بسیار مبتدیانه به توپ ضربه می‌زند، در نهایت منجر به از دست رفتن امتیازاتی ارزشمند شد.

در این میان رفتارهای ناپسند نیمار پس از تعویض، همچنان هواداران بارسا را آزار می‌دهد!

با این وجود بارسا همچنان در صدر جدول لالیگا قرار دارد و مقایسه این تیم با تیم دوم جدول نشان می‌دهد که همچنان شانس اصلی قهرمانی لالیگای امسال با اختلاف از آن بارساست.

برای نمره دهی به بازیکنان تیم در این بازی، به لینک زیر مراجعه کنید؛

نمره دهی به بازیکنان تیم در این بازی


ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
biology
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
با وجود این مساوی و از دست دادن امتیاز من مطمئنم که بارسا قهمرمان لالیگاست.


سه‌شنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۲۶)
 
parsafcb
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
بعدشم چرا انقدر پیکه رو میکوبونید ، یه نفر گفت چرا تو 1 ثانیه چنین تصمیمی گرفت؟!
انسان جایزالخطاس طرف تو زندگی عادی کلی فکر میکنه آخرشم بدترین تصمیمو میگیره ، بازیکنا بابت تک تک پاسا و موقعیتا کلی فکرشون درگیره ، انتظار خدایی نداشته باشید ازشون!


دوشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۲۷)
 
parsafcb
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
متاسفانه خوب نبودیم ولی باید امیدوار بود بعید میدونم رئال همه بازیهاشو ببره بعد از بارسای گواردیولا یکی بدترین ضعف هامون عدم توانایی در حفظ نتیجه است 2-0 رو خیلی راحت میشه به برد سنگین تری تبدیل کرد تا اینکه به مساوی ایشالا که پایان شاهنامه ما خوش باشه زنده باد بارسلونا

Like
نظر منم همینه خوب نبودیم ولی دیگه انقدرم حرفای پوچ و تو خالی نزنید دیگه... امیدوار باشید به تیم و قهرمانی ... فوقش اینه که آخر سر لالیگا رو از دست میدیم اونموقع انقد انتقاد کنید تا خالی شید اونموقع حرفتون بجاست... نه در هفته سی و یکم در حالیکه هنوز صدریم!
بعدشم مث روز روشنه که بارسا از رئال 10 برابر آماده تره انقد ذغالو غول فرض نکنید فقط که قرار نیس ما امتیاز از دست بدیم که!!!


دوشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۲۱)
 
ahmadbarca101@gmail.com
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
سلام ب نظر من انریکه اصلا روانشناسیش خوب نیس این تعویض از لحاظ روحی ب ضرر نیمار شد


دوشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲)
 
iniesta.reza
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
واقعا حرکات احمقانه نیمار بعد از تعویض شدن غیر قابل تحمل شده و همچنین سوارز
با تمام احترام و عشقو علاقه ای که به مسی دارم ولی به نظرم این دوتا این کارو از اون یاد گرفتند


دوشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۸)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
بازی با اتلتیکو 27 اردیبهشت و بازی یکی مونده به آخرمونه بعدشم که با دپورتیو تو نیوکمپ بازی داریم. امیدوارم که حسرت فرصتهای از دست رفته رو نخوریم چون خدایی امسال تیم خوبی بودیم و واقعا حداقلش سه گانه حق مونه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۵۷)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
مطمئناً هیچ کدوم از ماها فصل قبل رو فراموش نکردیم که با تساوی مقابل اتلتیکو اونم تو نیوکمپ قهرمانی رو از دست دادیم



یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۵۰)
 
amir_bluagrana
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
یه درصد فکر کنین بازی با اتلتیکو تو مادرید رو ببریم و امتیاز از دست ندیم!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۴۸)
 
***messi***
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
...و این است بارسای انریکه!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۵۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
ولی به نظرم انریکه باید ژاوی رو دقیقه 60 میاورد به جای اینیستا که یکی از بدترین بازی های عمرشو انجام داد. دلیل این تعویض رو نمیدونم اما انریکه اونقدر خوب بوده امسال که بهش اعتماد داشته باشم


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۰۴)
 
Ali_SHS
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
بازی رو راحت میتونستیم ببریم اما روی اشتباهات خودمون نتیجه رو از دست دادیم. تیم اعتماد به نفس کاذب داشت و خداروشکر در زمان مناسبی این شوک به بازیکنا وارد شد. این 2 امتیاز قابل جبرانه اما اگه اشتباهات خط دفاع و گل نزدن های سوارز تو بازیهای مهمتر اتفاق میوفتاد شاید به منزله از دست رفتن جام های مهمی بود.

نگران نیستم چون مطمئنم رئال هم تو زمین امتیاز از دست میده و قطعا تا آخر فصل نمیتونه همه بازی هاشو ببره.

روی اشتباه دوتا بازیکنی برد رو از دست دادیم که تو این فصل از بهترین بازیکنای تیم بودن و نکته مثبت کامنت ها ، سیبل نشدن این دوبازیکن بود. این اشتباهات برای هرکسی پیش میاد. یه زمانی با والدس خیلی بد رفتار شد و نباید این رفتار برای براوو یا تراشگتن ادامه پیدا کنه.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۰۲)
 
Barca_4_ever
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نه بازی رو نگاه کردم نه کلیپشو دانلود کردم .. فقط نگاه کردم 2-2 شده .. هیچ قضاوتی نمیکنم .. فقط می خوام بگم :

ذغالی که قهرمان چامپیون فصل گذشته شد .. یک بازی قبلش

ویارئال 1-1 ذغال


همین ! ..


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۸:۰۱)
 
peymanimpm
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اینجور که یه عده ای گفتن دیگه لالیگا تمومه و امیدی نیست و100درصد از دستش دادیم من فک کردم با این مساوی 10 امتیاز از رئال عقب افتادیم واسه اینکه مظمئن بشم رفتم جدول لالیگا را نگاه کردم
این عده ای که بعد یه مساوی یا باخت هجوم میارن و کامنت میذارن و به قول خودشون دلسوز تیمن و اشکشون در میاد چرا موقع برد نمیان از تیم یا مربی تعریف کنند وقتی هم که میبرن میان میگن این بازیکنا بودن بازیو بردن مربی کاری نکرد و وقتی میبازن میان به همون بازیکن و مربی بد و بیراه میگن
واقعا آدم شک میکنه بعضیا طرفدار بارسان یا دوس دارن بارسا ببازه بیان عقده خالی کنند


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۱۴)
 
samanehbarca
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
حیف شد خیلی...من اول بازی بعد گل مسی فک کردم قراره جشنواره گل راه بندازیم..
دیگه شورش دراومد نمیشه که هرکی تعویض بشه غر بزنه سرمربی بهتر از هرکسی میدونه کیو بیاره بیرون.اه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۳۴)
 
PIQUE3
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
واقعا عجیبه با یه مساوی به قول آقا سعید اظهار فضل هاشروع شد
بازم به قول آقا سعید اینکه تعویض نیمار درست بود یا نه ما نمیدونیم چون جای مربی نیستیم
اما واقعا وسط زمین قبل از ورود ژاوی بی نظم و ضعیف بود و با اومدن مهندس روال بازی بهتر شد ولی خب روی اشتباهات فردی گل خوردیم و واسه همه تیم ها و بازیکنا هم پیش میاد این اشتباهات
در ضمن اونایی که اومدن ژاوی رو اشتباه میدونم نظرشون محترم اما فکر کنم اصلا دیشب بازی رو نگاه نمیکردن...
واقعا که زشت و نا امید کنندست که فقط سه چهار نفر بعد مسابقه بازم از مربی و بازیکنا و تیممون دفاع کنیم و متشکر باشیم ولی بقیه کافیه یه مساوی یا باخت بیاره تیم و همه رو به باد ناسزا بگیریم خصوصا مربی رو
درحالی که نگاه تمام رئالی ها به رفتار ماست بعد از این مساوی و باخت ها وجای اینکه الگو باشیم منتظر ... هوایی هستیم تا بقول آقا سعید اظهار فضل هامون شروع بشه و هرچی از مربی عقده داریم بریزیم رو سرش... بعد هم اسم خودمونو بزاریم هوادار و دلسوزه بارسلونا
از دوستان و هوادارانی که در لحظه مساوی و باخت فقط پیداشون میشه واظهار نظرات کارشناسی و اظهار فضل به بازیکنا و مربی میکنن خواهش میکنم یبار دیگه روی هواداری خودشون از اول تا الان دوباره یه نگاه بندازن ببین واقعا هوادار هستن یا نه؟؟؟؟؟( اول هم بخودم میگم)


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۱۳)
 
RAMONA
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
باز بارسا نبرد و این همه کامنت
واقعا واسه بعضیا متاسفم..
فقط دنبال اینن ک یچیزی از انریکه پیدا کنن بیان بگن آییی طرفدارا دیدید انریکه چکار کرد؟؟؟
خوبه ی ذره سطح فکرو بالا برد!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۱۹)
 
ddanesh
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
همه مقصر بودن بجز انریکه!!!
خواهشا اگر کسی هست که سواد فوتبالی داره این پلنهای جدید بارسا رو تعریف کنه؟


پپ


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۲۳)
 
پارسا-10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
دوستان،ما طرفدار بارسا هستیم،طرفدار تیمی که تو سخت ترین شرایط هم ،به همه احترام میزاره،به مربیها،تماشگرها و بازیکنها...ما طرفدار تیمی هستیم که بازیکنهایی داره که در قبال شدیدترین خطاهایکه تعمدانه روشون انجام میشه و حتی بهشون آسیب میزنه،پرخاش نمی کنن....
چرا واقعا چرا ما نمی تونیم به هم احترام بزاریم و تحمل شنیدن نظرات مغایر با خودمون را داشته باشیم.!!!چرا نمی تونیم بدون اینکه به شخصیت هم توهین کنیم هر کدوم نظراتمون را که ممکنه با هم مخالف هم باشه با استدلال و با رعایت احترام متقابل بیان کنیم و به خودمون انقدر راحت اجازه ندیم در مورد شخصیت هم قضاوت یا توهین کنیم...
*زنده باد بارسا و طرفدارهایی که ،سعی میکنن به فلسفه باشگاه احترام بزارن...
*زنده باد بارسا و طرفدارهایکه از جنس اون افرادیکه تو استادیمها ی ایران بدترین کلمات را فریاد می زنن،نیستن،کسایکه اگه بازیکنی که سالها برای تیمشون بازی کرده بودو بنا به شرایط تیم را ترک کرده بود،اون هو نمی کنن...
*زنده باد بارسا و طرفدارهاییکه تو سخت ترین شرایط هم،به بارسا وفادارن..






یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰)
 
پارسا-10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
خیلی خیلی بعیده ،ریال 7 بازی باقیماندش ببره،اونها هم با اهمین سویا بازی می کنن و چند تا بازی مشکل دیگه هم دارن و احتمال حذفشون تو لیگ قهرمانان و حاشیه های بعد از اون هم زیاده......بنابراین ما هنوز شانس اول قهرمانی هستیم،ولی از این متأسفم که بازی را که دو گل جلو بودیم ،نتونستیم خوب مدیریت کنیم و عقب کشیدیم،سویا به شدت حمله می کرد و هر لحظه احتمال گل خوردن وجود داشت،و ما به جای اینکه سعی کنیم برتری شکنندمون با یک گل را بهبود بدیم،کاری کردیم که اونها مدام حمله کنند و مسلم تیمی هم که مدام حمله کنه،احتمال اینکه گل بزنه زیاده.استراتژی بارسا به خصوص تو نیمه دوم خوب نبود و حتی خیلی از ضربه آزادهایی که از اواسط نیمه دوم بدست آوردیم بدون اینکه بهره ای ازش ببریم ،پاس به عقب می دادن و خوب سوارز هم که موقعیتهایی عالی را از دست داد . از این گل نزنی مهاجمها باز هم تیم ضربه خورد.وقتی نتیجه انقدر شکننده بود تعویض نیمار واقعا اشتباه بود.
فراموش نکنیم که آلوز تو این بازی واقعا خوب بود،پیکه با اینکه اشتباه مهلکی کرد ولی بارها دروازه را نجات داد و اگه اون نبود احتمالا گلهای بیشتری می خوردیم،نکته دیگه هم اینکه سویا با روش شرم آور خطا کردن ،به خوبی جلوی حرکات مسی را گرفته بود،هر بار که مسی پا به توپ میشد خطا می کردن....واقعا این مسی چه اعصاب فولادی داره که اینهمه روش خطا می کنن و با متانت از همش میگذره ،تصور کنید این همه خطا رو پنالدو می کردن،چه قشقرقی به راه مینداخت...
به امید اینکه دیگه فرصت سوزی نکنیم و قهرمانیها متعلق به بارسا باشه.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۲:۲۰)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
اصلا نمی فهمم مشکل انریکه با نیمار چیه؟!..دیشب هم گل زد هم داشت خوب بازی میکرد و ژاوی باید بجای اینیستا میومد که اصلا خوب نبود..حیف اون دو گل قشنگ ...اعصابم خورده الآن که وقت اشتباه کردن نیست

بابا به والله برگردید به پست بازی گرانادا با بارسا ... اون بازی نیمار بد بازی کرد سوارز عالی بود ... سوارزو کشید بیرون ک اونجا سوارز سر تکون داد همه میگفتن <نمیدونم مشکل انریکه با سوارز چیه ... چرا انریکه جسارت نداره نیمارو بکشه بیرون > خب این جسارت ... نیمارو یه بازی نیمکت نشین کرد یه بزیم کامل بازیش نداد ... اینکه چرا انریکه بازیکنی ک خوب بازی میکنه رو میکشه بیرون به خودش مربوطه تو اون پست هم گفتم شاید یه چیزایی از نظر روانی میدونه ک اینکارو میکنه !!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۲:۰۷)
 
Patrick
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
هفت صفحه کامنت گذاشتید که چی
بگید مسی بد بود؟
چرا نیمار تعویض شد؟
چرا سوارز و راکیتیچ افتضاح بودن؟
چرا پیکه سوتی داد؟
.....
هواداران بارسا از شما بعیده به سوارز ، پیکه ، راکیتیچ خرده بگیرید
راکیتیچ رو در حد بارسا نمیدونم ولی دیگه اینقدر بد نیست
.
پیکه بعد از الکلاسیکو رفت یادتونه گل های مهمی زد ، یادتون رفته چقدر کمک کرد به خط دفاع تیم در روز هایی که متیو خوب نبود ، ماسکی دفاع تخصصی نبود الوز پر اشتباه و... اما خط دفاع تیم رو بخوبی جمع کرد
..
سوارز که عامل اصلی برد در الکلاسیکو ، برد دربرابر من سیتی و... بوده دیگه چرا
بخدا اینا ادمن ربات نیستن یه روز خوبن یه روز بد
...
لوییز انریکه هنوز هم ازش دفاع تمام قد میکنم
بعد از گواردیولا بهترین مربی برای بارسا همین انریکست
کدوم یکی از ما تا پایان سال 2014 میلادی امید قهرمانی داشتیم اونم سه گانه
..
به جنبه های مثبت این تساوی نگاه کنید
به نظرتون اگر شکست میخوردیم بهتر بود ؟ خداروشکر کنید مساوی کردیم
از نظر من این میتونه تساوی میتونه به بارسا کمک کنه
1. رقابت رو جدی تر میگیره و بلایی که سر بایرن پارسال اومد شاید سر بارسا نیاد
2.حالا بازیکنان و مربیان میفهمن ضعفشون کجاست و اصلاحش میکنن
3.غرور کاذب بازیکنان میخوابه و به خودشون میان
...
تا اخر از تیم محبوب خود دفاع کنید
از مربی تیمتون ، ازبازیکناتون
باااارسا قهرمانه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۰:۲۵)
 
Patrick
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
در مورد عنوان خبر که نوشته طلسم سانچز پیسخوان، میخوام بدونم چه طلسمی داشته این ورزشگاه؟
اگر منظورتون عدم باخت سویا بوده که درسته
ولی اگر راجع به بارسا بوده باشه، باید بگم که
فصل پیش 4 بر 1 بردیم
2 فصل پیش 3 بر 2
3 فصل پیش 2 بر 0
4 فصل پیش 1 بر 1 شد
5 فصل پیش 3 بر 2 بردیم
6 فصل پیش 3 بر 0 بردیم
7 فصل پیش هم 1 بر 1 شد
یعنی توی 8 فصل آخر، 5 بار در زمینشون بردیم و 3 بار مساوی شده


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۰:۲۳)
 
Patrick
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اصلا نمی فهمم مشکل انریکه با نیمار چیه؟!..دیشب هم گل زد هم داشت خوب بازی میکرد و ژاوی باید بجای اینیستا میومد که اصلا خوب نبود..حیف اون دو گل قشنگ ...اعصابم خورده الآن که وقت اشتباه کردن نیست


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۰:۲۲)
 
Wimps
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
متاسفانه خوب نبودیم ولی باید امیدوار بود
بعید میدونم رئال همه بازیهاشو ببره
بعد از بارسای گواردیولا یکی بدترین ضعف هامون عدم توانایی در حفظ نتیجه است
2-0 رو خیلی راحت میشه به برد سنگین تری تبدیل کرد تا اینکه به مساوی
ایشالا که پایان شاهنامه ما خوش باشه
زنده باد بارسلونا




یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۹:۲۱)
 
mostafa169
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
انریکه در این بازی اشتباه کرد. مثل هر آدم دیگه ای که می تونه اشتباه کنه از جمله بازیکن و داور و ...

انریکه اشتباه بدی انجام داد اما دلیلی نداره زیر سوال بره چون بازی‌های زیادی رو هم برامون در آورده.

اشتباه اولش تغییر تاکتیک بود. کاملا مشخص بود بارسا می‌خواد توپ رو بده به حریف در حالی که میشد گل‌های بعدی رو زد.
اشتباه بعدی تعویض نشدن سوآرس بود که در این بازی ما رو یاد پدرو انداخت.
اشتباه بعدی تعویض نیماری بود که به نظر می‌رسید از نیمکت نشینی به اندازه کافی ادب شده
اشتباه بعدی تعویض یک مهاجم با یک هافبک بود که رسما به حریف گفت بیا حمله کن
اشتباه بعدی بیرون نکشیدن انیستا بود که یکی از بدترین بازی‌های تاریخش رو به نظرم انجام داد.
بدترین بازیکنامون سوارس، اینیستا، پیکه و براوو بودن. از بوسکتس هم راضی نیستم به خاطر این که راحت می‌تونست خطا کنه و گل دوم رو نخوریم.
حرف آخر: احتمال قهرمانی کمه ولی هر چی خدا بخواد


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۸:۵۰)
 
rahakhan
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
به نظر من اونایی که مخالف انریکه هستن برن با خودش بحث بکنن بهتر به نتیجه میرسن تا اینکه با مدیر سایت صحبت بکنن....
بابا جنابعالی هم کوتاه بیا دیگه.چرا نمیخوای قبول کنی که اشتباهات انریکه بارسا رو بدبخت کرده.همه اشتباه میکنن و همه هم این قانون رو میدونن ولی نمیدونم چرا به این شدت حمایت یه طرفه میکنی از انریکه.
در ضمن هرکی هم که انتقاد بکنه رو فورا طرفدار رئال خطاب میکنی.نمیدونم شاید خودت شما طرفدار رئالی و ما خبر نداریم.
اینجا همه میخوان بارسا قهرمان بشه و البته که بعضی حرفا و حرکات هم اشتباهه ولی درست نیست شما به عنوان مدیر سایت به این شکل حمله کنی به بقیه و بعضا اونا رو به تمسخر بگیری!!!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۸:۱۴)
 
najieman
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
زخم اصلی رو انریکه زد . درحالی که نیمار به مراتب بهتر از سوارز بود سوارزو نگه داشت و نیمار رو بیرون آورد. سوارز هم که همش میزن تو درو دیوار. اگه اون دروازه خالی رو به آسمون نمیزد...
انریکه با کم کردن مهاجم و اضافه کردن هافبک مثلا میخواست بازی رو بدست بگیره اما بعد از همون تعویض بود که فشار بیشتر و بیشتر شدو در نهایت اشتباهی تکراری از پیکه و ...
بازیهای سختی در انتظار ماست...


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۷:۲۱)
 
Sooler
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
قبول کنید عامل مساوی انریکه بود با این تعویضیاش.
باید راکیچیچ آماتو رو می کشید بیرون نه نیمار
اگر میخواست کنترل رو در درست بگیره، باید هافبک رو با هافبک تعویض میکرد.
اشتباه کرد. اما امیدوارم درس عبرتی بشه برای بازی های بعدی
من با این جمله ی انریکه موافقم:
اگر با این باخت(یا تساوی) ، 10 بازی دیگرو میبریم، من خوشحالم!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۶:۳۷)
 
Sooler
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
عامل باخت میلیارد درصد تعویض نیمار بود.
دوگل جلو باشی، مساوی کنی؟
در ضمن، رئال هم اینجا باز یداره ولی من که چشمم آب نمیخوره سویا امتیاز ازش بگیره. رئال در گلزنی خیلی قدرتمنده...
به هر حال به امید فتح سه گانه...


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۶:۳۴)
 
6+5=11
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
پیکه و براوو عامل اصلی این مساوی بودن و یکمم انریکه تعویض نیمار اشتباه محض بود
همیشه برای افتخار به دست اوردن و قهرمانی باید یه تیم کامل داشت که متاسفانه من در بارسای حال حاضر چنین تیمی رو نمیبینم


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۳:۵۸)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نمیدونم اگه این سایت نبود چطوری غم خودمو تسکین میدادم !


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۳:۳۵)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
دوستان دعوا نکنید انریکه نیمارو کشید بیرون ژاوی رو اورد ک کنترل بازی رو در دست بگیره ... تعویضشم درست بود ولی حالا چرا نیمارو کشید بیرون خدا میدونه ... شاید بخاطر اینه ک نیمار یکمی خوشو جم جور کنه !


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۳:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
اول اينكه تو نه شما

من به بزرگتر از خودم میگم «شما» نه تو!

نقل قول
جالب اينه كه ٩٨ درصد كسايي كه فوتبال ميبينن چه طرفدار بارسا باشي و چه نباشي با اين تعويض مخالف بودن و ميكن اين تعويض اشتباه بوده اما مثل اينكه فقط دو درصد ملت فوتبال حاليشون هست

لابد شخصا از دونه دونه افرادی که فوتبال می بینن همین چند ساعته سوال کردی!

برو اول حداقل های بحث منطقی رو یاد بگیر که انقدر روی هوا حرف نزنی.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۳:۱۷)
 
catalan1899
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
انریکه امشب اشتباه کرد ولی مهم اینه که از این اشتباهات درس بگیره و توی بازیهای مهم آینده تکرار نشه اینو بدونین که حتی گواردیولا هم بعضی مواقع دچار اشتباه میشد کافیه که فقط بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سال 2010 مقابل اینتر رو به یاد بیارید که به نظر من اروپای اون سال رو فقط و فقط به خاطر پپ از دست دادیم هر چند که واقعا پپ رو خیلی دوست دارم ولی من فکر میکنم اون سال قویترین تیمو داشتیم.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲:۵۵)
 
sahraei
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اول اينكه تو نه شماا، دوم اينكه فكر نكنم فهم فوتبالي شما هم سر به فلك كشيده باشه، سوم اينكه جواب منو با سوال پاسخ دادين و سوالمو ماست مالي كردين چهارم اينكه مربي بارسا بايد بهتوين تصميمو بگيره مثل بازي سلتا كه پدرو رو اگر اشتباه نكنم به جاي راكيتيچ يا انيستا اورد داخل. انريكه بهترين نتايج رو تا الان اورده اما توقع اين اشتباه رو ازش نداشتم چون بارسا رو عملا خلع سلاح كرد، اما بازم ميگم انسان جايز الخطاست. جالب اينه كه ٩٨ درصد كسايي كه فوتبال ميبينن چه طرفدار بارسا باشي و چه نباشي با اين تعويض مخالف بودن و ميكن اين تعويض اشتباه بوده اما مثل اينكه فقط دو درصد ملت فوتبال حاليشون هست


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲:۴۱)
 
saeed2014
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
خدمت دوستان عرض كنم تعويض نيمار فقط و فقط يه دليل داشت.از قصد اوردش بيرون كه فقط بهش بفهمونه من بيشتر ازت انتظار دارم...چون ميبينه تا توي يه بازي به نيمار ميگن خوب چنتا بازي بعدي رو گند ميزنه...كشيدش بيرون كه باز توهم برندارتش و المي بازي كنه جلوي پاريس


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
جالبه كه من سوال پرسيدم و شما تواناي جواب دادن نداشتيد و ميگيد من بي احترامي كردم در حالي كه فقط سوال پرسيدم، حالا دوباره سوالمو ميپرسم جواب بدين.
شما ميگي ژاوي رو اورد داخل تا بارسا بتونه كنترل بازي رو دست بگيره و سيستم بازي رو ٤٤٢ كنه، اما به نظر شما نميتونست ژاوي رو با اينيستا تعويض كنه و يه خط مسي رو بياره عقب و به هافبك اضافه بشه كه در عين حال نيمار يكي از بهترين ها بود هم به بازيش ادامه ميداد و در صورت گل خوردن هم دوباره سيستم بارسا سوييچ ميشد به ٤٣٣ و توانايي جبران نتيجه داشتيم. همچنين مسي اگر هم هافبك بود ميتونست با پاساي پشت دفاعي كه ميندازه دوباره تيم رو به گل برسونه،لطفا جواب بدين ببينم جوابتون چيه.

تو مودبانه سوال بپرس، مطمئن باش من توانایی جواب دادن دارم.

اولا که کارایی مسی تو خط هافبک هیچ ربطی به ژاوی نداره و اصل این مقایسه غلطه.

ثانیا فرض کنیم که چیزی که میگی درست باشه، هزار حالت تعویض و تغییر سیستم بازی میشه طراحی کرد. این کار ساده ایه که وقتی تیم نتیجه نمی گیره هرکس بیاد اون انتخابی که مربی کرده رو زیر سوال ببره، و یه گزینه دیگه رو به عنوان گزینه برتر معرفی کنه. کاملا محتمل بوده که اگر همین چیزی که میگی اتفاق می افتاد و باز پیکه اشتباه می کرد، تو 6 دقیقه باقی مونده با حضور نیمار به جای اینیستا یا راکیتیچ بازم به گل نمی رسیدیم. هیچ قطعیتی تو فوتبال نیست. هیچ کس نمی تونه با قطعیت ادعا کنه که تصمیم مربی اشتباه بود و چیزی که من میگم حتما به نتیجه بهتری منجر می شد. هر تصمیم تو فوتبال با ریسک همراهه و قطعا تصمیم آدمی با شناخت و تجربه انریکه، ریسک کمتری نسبت به تصمیم ما داره. گرچه یه طرف هر ریسکی عدم موفقیته و یک آدم فوتبال فهم این رو درک می کنه!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲:۱۸)
 
sahraei
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
جالبه كه من سوال پرسيدم و شما تواناي جواب دادن نداشتيد و ميگيد من بي احترامي كردم در حالي كه فقط سوال پرسيدم، حالا دوباره سوالمو ميپرسم جواب بدين.
شما ميگي ژاوي رو اورد داخل تا بارسا بتونه كنترل بازي رو دست بگيره و سيستم بازي رو ٤٤٢ كنه، اما به نظر شما نميتونست ژاوي رو با اينيستا تعويض كنه و يه خط مسي رو بياره عقب و به هافبك اضافه بشه كه در عين حال نيمار يكي از بهترين ها بود هم به بازيش ادامه ميداد و در صورت گل خوردن هم دوباره سيستم بارسا سوييچ ميشد به ٤٣٣ و توانايي جبران نتيجه داشتيم. همچنين مسي اگر هم هافبك بود ميتونست با پاساي پشت دفاعي كه ميندازه دوباره تيم رو به گل برسونه،لطفا جواب بدين ببينم جوابتون چيه.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۲:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
جالبه براوو توپ رو می زنه تو گل و پیکه پاس گل میده ولی مقصر نیستن - که البته منم موافقم کوبیدن به خاطر یه اشتباه نیستم - اما انریکه ای که بهترین بارسای دهه رو ساخته با چنان تنوع تاکتیکی که جلوی هر سیستم بازی پلنی برای ارائه داره، به خاطر یه تعویض اشتباه میشه مربی کوچیک! بعد عده ای اسم این رو می ذارن فوتبال فهمی! واقعا جالبه!

در ضمن دوستان، ادب و حدودتون رو تو پیامها رعایت کنید تا پاک نشن. هر سکوتی علامت بی جوابی نیست.

در ضمن نظراتی که جو منفی رو القا می کنن که بدبخت شدیم و دیگه کار تمومه و ... یعنی حرف دل رئالی های حقیر رو تو لباس هوادارای بارسا می زنن هم قطعا پاک میشن!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۵۲)
 
VS1370
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
الان مدیر میاد میگه مربی عالی هستش دنیا گلستونه

احمقانه ترین تعویض عمرمو دیدم اخه نیمار رو با ژاوی تعویض مکنه اونوقت اینیستا که هم ضد حمله ها رو وقتی کشیده بودن جلو خراب میکرد هم تو دفاع تو دوتا گل بیحرکت وایساده
مربی حریفم که شاهکار بود تعویض میکنه که از ریشه حمله ها رو با خطا بخوشکونه داورم بعضیاشو خطا نمیگیره و میشه ضد حمله

عامل باخت براوو و پیکه نیستن هر بازیکنی طول یک بازی یکی دو باری گاف میده و از بد شانسی اینا همونا گل شد بدترین ها اینیستا سوارز و مربیمون بودن که اینجور وقتایی فرقشو با مربی های بزرگ نشون میده

خیلی عصبانی هستم بازی به این ردیفی رو مساوی کردیم

راستی هر کسی هر چیرو دوست داره از فوتبال میگه بعضیا رو اشتباهات سر پوش میزارن اسم این حمایت نیست مطمئن باش خیلیا بیشتر از تو بارسا دوست دارن نشونشم همینایی که اینقدر عصبانین و حتی گریه شون هم تو کامنتاشون مشخص هست ولی تو نمیخوای ببینی و بهشون میگی رئالی


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۴۸)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]

دوستان این عکسو نگا کنید ببینین ذغالم بازیهای سختی پیش رو داره ... ذغال احتمالا تو بازی با سلتا ... سویا ... والنسیا ... امتیاز میده ... ما هم اگه بد شانس نباشیم تو بازی با اتلتیکو ممکنه یه امتیاز بدیم یا ممکنه ندیم ... پس امید زیاده !


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۳۹)
 
سوداگر
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
من به بعضی کازها انتقادداشته ام و دارم چه به انریکه وچه به بازیکنهاوچه به برخی طرفدارها ولی الان چیزی نشده خواهشا این تساوی روبگذارید به حساب عدم تمرکزبه این بازی وبیش ازحدفکرکردن به بازی چهارشنبه ...ماایراداتی داشتیم امشب ولی بخدا هنوز هیچ چیز اتفاق نیوافتاده....این فقط یه پلان ازفینالهایی بود که پیش روداشتیم .....اعتماد کنید هم به انریکه وهم به بازیکنها خواهشا


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۳۳)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
دوستان الان موقع حمایته ک بتونیم پاریس رو ببریم ! الان موقع خالی کردن پشت تیم نیس ... انریکه اگر بد بود الان صدر جدول نبودیم ! پارسالو یاد بیارید ! چ وضعی با تاتا داشتیم ؟؟ پس موفقیت فقط حمایت ما رو میطلبه !


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۲۹)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
اصل اون چرند رو پاک کردم دیگه معنی نداشت جوابیش بمونه. ظاهرا که اینجا رئالی زیاد داریم، و گرنه فکر نکنم یه بارسایی بعد این همه برد و بازی درخشان با یه تساوی به این نتیجه برسه که تیمش به ته خط رسیده!

اره ذغالیا زیاد شدن تو سایت ... یکی از راه های تشخیصش اینه ک مواقع باخت میان ایه یاس میخونن و تعداد نظراتشون کمه و مختص باخت های تیمه و نظرات تخریبی دارن !


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۲۴)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
باید از اشتباهاتمون درس بگیریم تا اونا رو تو لیگ قهرمانان تکرار نکنیم ... امروز ضعف تیم این بود ک یکیمی کشید عقب البته از جناحین ضربه خوردیم (چون فلسفه بارسا اینه ک مدافعین کنار بکشن جلو و هافک دفاعی بیاد کمک مدافعین)... اسیب پذیر نشون دادیم و از همونجا گل خوریم البته نباید فراموش کرد ک اشتباه هافبک ها بود توپو تقدیم کرد به حریف برا طراحی ضد حمله ... به هر حال هنوز صدریم ! ویوا بارسا !


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
مدیر پ چ نظر منو پاک کردی ؟؟ درک نمیکنم واقعا ! من یه ذغالیا کشف کردم تو سایت

اصل اون چرند رو پاک کردم دیگه معنی نداشت جوابیش بمونه. ظاهرا که اینجا رئالی زیاد داریم، و گرنه فکر نکنم یه بارسایی بعد این همه برد و بازی درخشان با یه تساوی به این نتیجه برسه که تیمش به ته خط رسیده!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۲۰)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
مدیر پ چ نظر منو پاک کردی ؟؟ درک نمیکنم واقعا ! من یه ذغالیا کشف کردم تو سایت


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۱۶)
 
messi963
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
انریکه اشتباه کرد
اونای امری هرگز مربی ای نبوده که مقابل تیکی تاکا برنده باشه
بارسا سی دقیقه تیکی تاکا بازی کرد و دو تا زد
بعد انریکه اشتباه کرد و رفت رو پلن بی، یعنی ضد حمله
و شصت دقیقه توپ رو به حریف داد و دو تا خورد و چنتا هم نخورد
و توو ضد حمله ها هم موفق نبود
اشتباه دوم نگه داشتن اینیستایی توو زمین بود که فقط سوتی داد توو این بازی و کاملا بی رگ بازی کرد
اشتباه سوم بیرون کشیدن نیمار بود که از سوارز توو این بازی خیلی بهتر بود
این بازی شاهکار انریکه بود
قرار نیست با یه بازی به چار میخ بکشمش
اما هر آدم عاقلی می دونه که تا وقتی یه پلن A داره جواب میده نیازی به پلن B نیست
مشکل بزرگ بارسا توو این فصل خط هافبکشه
و با این خط هافبک شاید لالیگا رو از دست نده، اما توو بازیای لیگ قهرمانان اذیت میشه حسابی
اینیستا خیلی داره بد بازی می کنه، و جایگزینی هم نداره
راکیتیچ هم کلا در حد و اندازه ی جمع کردن میانه ی زمین نیست
مسی باید عقب بیاد، راست بره، چپ بره... و مثل یه صحنه ی این بازی بره از توو محوطه جریمه ی خود بارسا مث یه مدافع تکل هم بزنه
نیمار و سوآرزم که یکی در میون قرارداد بستن گند بزنن به اعصاب ما




یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۹)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
دوستان فقط به این فکر کنین..........................................................................................................................
هر تیمی از جون مایه گذاشت و باخت بازم احساس شیرینی داره ولی متاسفاااااانه بارسا امشب به دور از انتظار ظاهر شد و عملا از هیچی مایه نذاشت مخصوصا داش مسی گل....
به قول یک نفر هر سه جام واس ماس ....یعنی کل فوتبال و رئال مادرید اکسیر دره پیت خم ماس ماس


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
حاضرم قسم بخورم که اگه انریکه شخصا بیاد بازی بارسا رو نابود کنه
شما یکی بازم از انریکه دفاع می کنید
فهم فوتبالی شما بر مبنای عشق به انریکه ست و نه چیز دیگه ای
ناسلامتی مدیری....

هرچی که من نوشتم جنبه فوتبالی داشت. شاید اگر سوارز جای نیمار می اومد تو بهتر بود اما حضور ژاوی و تغییر سیستم به 4-4-2 مبنا داشت! اون کسایی که این رو متوجه نمیشن بهتره در مورد فهم فوتبالی صحبت نکنن!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
یعنی بعضی نظرات رو آدم می خونه کاملا حس می کنه یه سری رئالی داریم اینجا که به اسم هوادار بارسا نظر میدن!

فصل از دست رفت؟!



یعنی حتی فکرشم نکنید رئال از 7 بازی بعدیش بتونه 5 تاشم ببره. البته مگه به حماسه 9-1 متوسل بشن که اونم جلوی تیمی مثل خرانادا براشون میسره!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۵)
 
messi963
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
اینکه اگر سوارز جای نیمار می اومد بیرون بهتر بود یا نه جای بحثه، اما تعویضش با ژاوی کاملا درست بود. اون عزیزانی که میگن درک نمی کنن چرا یه کم بیشتر فوتبال نگاه کنن. خط هافبک با بازی ضعیف اینیستا و راکیتیچ واقعا ناامید کننده بود و اضافه شدن ژاوی برای بستن وسط زمین و گرفتن حملات سویا بهترین تصمیم بود. تو اکثر بازیهای سخت تو لحظات دشوار آخر بازی انریکه با همین شیوه نتیجه رو حفظ کرد، از جمله ال کلاسیکو. حالا چون پیکه توپ رو داد زدن تو گل، اظهار فضل ها شروع شد!

اینایی که منتظر اولین نتیجه بدن بگن قهرمانی پر، واقعا نمی فهمم با خودشون چی فکر می کنن. آقایون شما فوتبال نگاه نکنید! صبر کنید آخر فصل هرکس قهرمان شد براش هورا بکشید! تیم تو سال جدید 95 درصد بازیهایش رو برده، بهترین آمار برد تو دهه اخیر رو داشته، یه عده به اصطلاح هوادار با اولین تساوی حکم به نابودی و نیستی میدن!

حاضرم قسم بخورم که اگه انریکه شخصا بیاد بازی بارسا رو نابود کنه
شما یکی بازم از انریکه دفاع می کنید
فهم فوتبالی شما بر مبنای عشق به انریکه ست و نه چیز دیگه ای
ناسلامتی مدیری....


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۴)
 
zarringr
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
بر فرض مثال بتونیم والنسیا رو ببریم ... بازی با اتلتیکو رو چیکار کنیم ؟؟ خیلی سخت شد کارمون ... ذغالیا هم فک نکنم دیگه امتیاز بدن ... ولی قهرمانی از ان ماس ! امشب اینقد استرس داشتم ک نیمه دوم رو تا دیقه 80 ندیدم ... بعد تلوزیونو روشن کردم دیقه 80 بود صدا رو بستم 4 دیقه بعدش گل خوردیم واقعا صدای شکستن قلبمو شنیدم ! بی جهت نبود ک تلوزیون رو نیمه دوم خاموش کردم ...


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۱)
 
siriusblack
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
اینکه اگر سوارز جای نیمار می اومد بیرون بهتر بود یا نه جای بحثه، اما تعویضش با ژاوی کاملا درست بود. اون عزیزانی که میگن درک نمی کنن چرا یه کم بیشتر فوتبال نگاه کنن. خط هافبک با بازی ضعیف اینیستا و راکیتیچ واقعا ناامید کننده بود و اضافه شدن ژاوی برای بستن وسط زمین و گرفتن حملات سویا بهترین تصمیم بود. تو اکثر بازیهای سخت تو لحظات دشوار آخر بازی انریکه با همین شیوه نتیجه رو حفظ کرد، از جمله ال کلاسیکو. حالا چون پیکه توپ رو داد زدن تو گل، اظهار فضل ها شروع شد!

اینایی که منتظر اولین نتیجه بدن بگن قهرمانی پر، واقعا نمی فهمم با خودشون چی فکر می کنن. آقایون شما فوتبال نگاه نکنید! صبر کنید آخر فصل هرکس قهرمان شد براش هورا بکشید! تیم تو سال جدید 95 درصد بازیهایش رو برده، بهترین آمار برد تو دهه اخیر رو داشته، یه عده به اصطلاح هوادار با اولین تساوی حکم به نابودی و نیستی میدن!


1-اگر اینیستا و راکیتیچ بازی ضعیف ارائه دادن چرا ژاوی باید باید با نیمار عوض شه؟ با یکی از اون 2تا تعویض میشد! در بدترین حالت که البته شخصا موافق نبودم باید با سوارز تعویض میشد نه نیمار.
2-اون بازی های دیگه ای هم که انریکه اواخرش با همین تاکتیک نتیجه رو در می آورد از نظر من همشون قابل تایید نبودن! از جمله همین الکلاسیکو که اونجا هم بنده منتقد بودم به بازی. از این گذشته بازی با بازی فرق می کنه! نمیشه همه ی بازی ها رو با شرایط یکسان سنجید و 1 تاکتیک رو برای همه به کار برد. کما اینکه خودم برای مثال این تاکتیک رو در برابره اتلتیکو تحسین کردم.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۱)
 
Fooroogh
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
من نیم ساعت اول بازی رو دیدم تا وقتی که 2-0 جلو بودیم بعد برامون مهمون اومد خیالم راحت بود که دیگه با اختلاف جلوایم ... دیگه نتونستم ببینم تا 10 دقیقه آخر بود که وقتی نتیجه رو دیدم شکه شدم
حیییییف تیم تازگیا تو خونه حریف بد بازی میکنه ... ایشالله که بازی های بعد جبران میشه
بارسا قهرمانه شک ندارم




یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۰۰)
 
ℱʎℜλℤ
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
مربی . مربی است ک آخر کار کم نیاره ..... متیو و پیکه فاجعه ...... سوارز افتضاح ......... تعویض های مربی گند ....... سبک بازی اصلا سبک نداشت لعنتیا بهتر از ما بازی کردن .........از بازی با سلتا داره گند میزنه همینطور پیش بره از این پاریسی ک 4تا بازیکن اصلی نداره هم میخوریم دیگه والنسیا ک هیچی ....... باید تیم برگرده به یه ماه پیشش


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۹)
 
پارسا-10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
حالا که همه برای این نتیجه خیلی ناراحتیم ،به این حتمال قوی فکر کنید که ریال سه شنبه از اتلتیکو میبازه و احتمالا از لیگ قهرمان حذف میشن و بعدش هم دچار بحران و حاشیه میشن و تو لیگ هم امتیاز از دست میدن........
بنابراین دوستان بارسایی زیاد ناراحت و نا امید نباشین و طرفدارای رئال که با خوشحالی دارین سایت ما را می بینید ،شما هم آگاه باشید و بدونید که اتلتیکو مادرید مثل جام حذفی از لیگ قهرمانا ن هم شما را حذف میکنه و قهرمانی لالیگا هم متعلق به بارساست نه هیچ تیم دیگه ای





یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۶)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
وقتی کلودیو براوو اینطور باشه و سوارز فرصت سوزی کنه والله حقمون باخت بود.....بد بازی کرد ولی میشه تا پایان فصل جبران کرد..
البته اگه رئال مادرید رشوه دادنشو به این و اون ول کنه و نتیجه و گل نخره حتما بارسلونا با بازی منطقی تا پایان فصل هر چی رئال رو جررررررررر میده


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۶)
 
sahraei
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
جناب مدير من گفتم كه طرفدار انريكه بودم و هستم اما از اينكه نيمار رو تعويض كرد كاملا تعجب كردم، ايا ژاوي ژاوي حتي يه توپ ربايي كرد؟؟؟ ايا ژاوي اومد تو زمين تاثيري توي روند بازي بارسا داشت؟؟انريكه به اين فكر نكرد كه اگر گل بخوره دستش بستست. تعويض پدرو با انيستا اينو نشون ميده. اميدوارم كه بازي با اتلتيك و اسپانيول امتياز از دست نديم اونوقته كه بايد بشينيم پاي تلويزيون بازي رئال رو ببينيم.
چرا نيماراين حركتو كرد؟؟؟ مربي تصميم ميگيره كه كي تعويض بشه ، از اين حركتش اصلا خوشم نيومد ، اون يه بازيكن حرفه اييه و نبايد اين كارو انجام ميداد براي بار هزارم


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۵)
 
barca47
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
به نظر من راکی و بوسی زیاد جالب بازی نکردن.داورم که مرده بود خطا بگیره دلم میخواد خفش کنم با اون وضع داوریش گند زد به بازی


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۵)
 
ari10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
خوشتیپ اگه شما دو روزه طرفدار بارسلونا شدی من سی ساله طرفدارشم واقعیت همینه که گفتم.منم نظر خودمو گفتم طبق تجربه من امتیازا مساوی میشه اونوقت آخر فصل میبینمت.مطمءن باش اتلتیکو واسه ما دردسر میشه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۵)
 
nima.barca
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اتفاقا به نظر من سویا تیم قدری نبود. اشتباهات ما بود (چه اشتباهات مربی و چه اشتباهات فردی بازیکنان) که باعث شد بازی برده به تساوی کشیده بشه. انریکه خیلی اشتباه بزرگی مرتکب شد و در تصویر آخر دقیقا چهره اش نشون میداد که خودش متوجه شده که فصل رو از دست داده. مطمئن باشید رئال این اشتباه رو نمیکنه و به راحتی از سد سویا میگذره.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۴)
 
tmagh
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
انگار همه چیز دست به دست هم داده بود که بارسا مساوی کنه. اشتباه دروازه بان، اشتباه مدافع، اشتباهات مهاجم و از همه بدتر اشتباه مربی. به نظرم هر دو تعویض اشتباه بود و بهتر بود در تعویض اول ژاوی به جای اینیستا و در تعویض دوم پدرو به جای سوارز به میدان می آمد.امیدوارم این تجربه اندوزیهای انریکه در سال اول منجر به از دست رفتن جام نشه.برای من خیلی جالبه که سوارز گاهی موقعیتهای خیلی سخت را از زوایای بسته گل میکنه و بعد ناگهان دروازه خالی را بیرون میزنه اینجاست که بعضی دوستانی که گاهی از پدرو ایراد میگیرند و او را دروازه خالی زن می دانند شاید دلشان برای او تنگ بشه. در نهایت رقابت تا روز آخر ادامه خواهد داشت فقط امیدوارم تیمهایی مثل سویا یا والنسیا که با هر دوتیم مدعی بازی دارند انصاف را رعایت کنند. نه اینکه جلوی ما مردانه و جلوی رئال در نهایت ضعف بازی کنند


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۳)
 
MESSI_1389
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
آقا تساوی شد که شد، فدا سر بچه های تیم (الکی یعنی مثلاً من الان عصبانی نیستم )

ولی خدایی این رو برای دوستان گلی میگم که با قاطعیت می گن لالیگا بی لالیگا: عزیزان دل خواهشاً یه نگاه بکنید به جدول لالیگا و بعدشم به بازیهای باقی مانده بارسا و رئال...

دو امتیاز که ازشون جلوتریم، هیچ، تازه بازیهای سخت رئالم هنوز مونده... رئال با سلتا، سویا و والنسیا بازی داره در حالیکه ما فقط مونده بازی با والنسیا تو نیوکمپ و اتلتیکو مادرید بازی کنیم...

ایشالله قهرمانی مال ماست امسال...

پ.ن: انریکه یه تعویض اشتباه کرد درست، سوارز موقعیت خراب کرد درست، راکیتیچ و اینیستا محو بودن درست، براوو و پیکه رو گلا تر زدن درست، ولی اون جیزی که تو این بازی بیشتر از همه چیز نگرانم می کنه تلاش زیاد مسی بود، به طوری که دقایق اخری بازی خستگی ازش می بارید کلاً. امیدوارم که تو بازی چهارشنبه این موضوع اذیتمون نکنه...


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۲)
 
Neymarzete
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
من واقعا نمیفهمم فلسفه شما هوادارا رو ...
خجالت بکشید مثلا بارسایی هستید ...
همین روحیه کم کردن شما باعث میشه بدتر باشیم ... بالاخره هر کی یه اشتباهی میکنه بازی تموم شده رفته بجای اینکه فکر قهرمانی باشید میگید چرا باختیم و اه و اوه و چیزای دیگه ؟ میگید نمیدونم بارسا از اتلتیکو میبازه و ویارئالو نمیبره و این چیزا ... فراموش کردید ما بارسلونا هستیم و اونا ویارئال و اتلتیکو ...؟ دست کم گرفتید تیم خودتونو ؟ نه نگران نباشید هنوز اول هستیم و خواهیم موند ... بهتره که نقاط قوت تیمو در نظر بگیریم و فعلا از نقاط ضعف نگیم چون قراره چهار شنبه بازی خیلی مهم تر از اینا داشته باشیم ....


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۱)
 
d1358
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
دوستان لطفا با 1مساوی همه چی رو زيرسوال نبرید تیم طی 10روز آینده 3تابازی سنگین داره اتفاقا مربی بهترین کارو کرد و از دقیقه 60به بعد خواسته فشار زیادی نیاد به تیم و احتمال مصدومیت و خستگی رو در نظر گرفته هرچند نیمار کاردرستی نکرد ولی بنظرم رو بدشانسی 2امتیاز ازدست دادیم باور کنید بااین بازی که من ازسویا دیدم یقین داشته باشید رئال هم اونجا کار راحتی نداره این بازی هرچی بود بقول معروف به تاریخ پیوست ایشالله بازی های بعد جبران میکنیم به امی موفقیت و سلامتی بارسا وبارسایی


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۰)
 
leo_10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
در اینکه حرکات و اعتراضات نیمار بعد تعویض مورد قبول نیست شکی نیست ولی فک میکنم چیزی ک بیشتر از این اعتراضات آزار دهنده بود و یکی از دلایل اصلی بر باد رفتن دو امتیاز فوق حیاتی بود تعویض عجیب نیمار بود . اونهم دقیقا بازیی ک سوارز یکی پس از دیگری موقعیتا از دسن میداد راکیتیچ بسیار ضعیف و اینیستا خنثی بود و نیمار بدون شک یکی از بهترینای زمین بود . انریکه امشب اشتباه بدی کرد ولی اینقد خوب بوده تا الان ک کاملا امیدوارم این اشتباه جبران میکنه . لالیگا هنوز تو دستای ماست ؛)


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۰)
 
تنهاترین
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
واقعا باورم نمیشه....
براحتی باید سه چهارتا میزد.....
یعنی اینقدر هم بی تفاوت...؟؟؟؟....
امیدوارم قهرمان بشیم، اما امیدی ندارم....
با این روال، جلوی والنسیا، سوسیه داد و اتلتیکو مادرید رو میبره و قهرمان میشه؟؟؟؟....
قابل هضم نیست برام که براحتی بازی برده رو از دست داد......



یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۴۹)
 
nima.barca
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
کل تیم از نظر روحی بعد از دریافت گل اول بهم ریخت. چون دائم تو ذهنشون شکست ناپذیری سویا در یک سال اخیر در این ورزشگاه بود. مسی بنده خدا هم که تو این هفته ها همش زیر فشار رسانه ها قرار داره به خاطر رکوردهای جدید کریس. من اگر میگم تیم مقابل والنسیا و اتلتیکو مادرید نتیجه نمیگیره دلیلم بحث های روحی و روانی تیم هست که تو این شرایط حساس و در این مقطع از فصل بوجود آمده. مگر اینکه معجزه رخ بده و تیم سریع جمع و جور بشه که یکم دور از انتظار هست به نظر من


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۴۹)
 
best_of_all
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
انریکه اشتباه کرد
اونای امری هرگز مربی ای نبوده که مقابل تیکی تاکا برنده باشه
بارسا سی دقیقه تیکی تاکا بازی کرد و دو تا زد
بعد انریکه اشتباه کرد و رفت رو پلن بی، یعنی ضد حمله
و شصت دقیقه توپ رو به حریف داد و دو تا خورد و چنتا هم نخورد
و توو ضد حمله ها هم موفق نبود
اشتباه دوم نگه داشتن اینیستایی توو زمین بود که فقط سوتی داد توو این بازی و کاملا بی رگ بازی کرد
اشتباه سوم بیرون کشیدن نیمار بود که از سوارز توو این بازی خیلی بهتر بود
این بازی شاهکار انریکه بود
قرار نیست با یه بازی به چار میخ بکشمش
اما هر آدم عاقلی می دونه که تا وقتی یه پلن A داره جواب میده نیازی به پلن B نیست
مشکل بزرگ بارسا توو این فصل خط هافبکشه
و با این خط هافبک شاید لالیگا رو از دست نده، اما توو بازیای لیگ قهرمانان اذیت میشه حسابی
اینیستا خیلی داره بد بازی می کنه، و جایگزینی هم نداره
راکیتیچ هم کلا در حد و اندازه ی جمع کردن میانه ی زمین نیست
مسی باید عقب بیاد، راست بره، چپ بره... و مثل یه صحنه ی این بازی بره از توو محوطه جریمه ی خود بارسا مث یه مدافع تکل هم بزنه
نیمار و سوآرزم که یکی در میون قرارداد بستن گند بزنن به اعصاب ما


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۴۶)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
با اینکه منتقد انریکه بودم ولی با این حرف موافقم ... یه بازی ملاک نیست ! انریکه تو نیم فصبل دوم متفاوت کار کرده ... باید ازش حمایت کرد.

نقل قول
براش هورا بکشید! تیم تو سال جدید 95 درصد بازیهایش رو برده، بهترین آمار برد تو دهه اخیر رو داشته، یه عده به اصطلاح هوادار با اولین تساوی حکم به نابودی و نیستی میدن!



یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۴۴)
 
bardiya30
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
حیف
این بازی به خودمون باختیم به ترتیب براوو با اون واکنش بدش و بعد انریکه با تعویض نیمار و در آخر پیکه که هر چقدر ازش تعریف شد دیگه وا داد رو اون صحنه

بازی رو عالی شروع کردیم و من گفتم میریم تو اختلاف 3 یا 4 که هم خودمون نزدیم و هم اشتباه براوو تیم رو از هم پاشوند، تا قبل از گل سویا تیم بازی عالی رو ارائه داد اما به یکباره افت داشتیم و اوج میگرفتیم اما در نیمه دوم کلکسیون اشتباهات بودیم که در آخر 2 امتیاز ارزشمند رو از دست دادیم

اعصابم خورد و نمیدونم چی بگم اما امیدوارم 4 بازی آینده پاریس ، والنسیا ، پاریس و اسپانیول رو با برد پشت سر بذاریم و نمیگم رئالم امتیاز از دست میده اما امیدوارم امتیاز از دست بده و سویایی که اینطوربازی کرد روبروی رئالم همینطور منسجم و با انگیزه باشه

اما بازم بهترین ها و حرکت رو به جلو


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اینکه اگر سوارز جای نیمار می اومد بیرون بهتر بود یا نه جای بحثه، اما تعویضش با ژاوی کاملا درست بود. اون عزیزانی که میگن درک نمی کنن چرا یه کم بیشتر فوتبال نگاه کنن. خط هافبک با بازی ضعیف اینیستا و راکیتیچ واقعا ناامید کننده بود و اضافه شدن ژاوی برای بستن وسط زمین و گرفتن حملات سویا بهترین تصمیم بود. تو اکثر بازیهای سخت تو لحظات دشوار آخر بازی انریکه با همین شیوه نتیجه رو حفظ کرد، از جمله ال کلاسیکو. حالا چون پیکه توپ رو داد زدن تو گل، اظهار فضل ها شروع شد!

اینایی که منتظر اولین نتیجه بدن بگن قهرمانی پر، واقعا نمی فهمم با خودشون چی فکر می کنن. آقایون شما فوتبال نگاه نکنید! صبر کنید آخر فصل هرکس قهرمان شد براش هورا بکشید! تیم تو سال جدید 95 درصد بازیهایش رو برده، بهترین آمار برد تو دهه اخیر رو داشته، یه عده به اصطلاح هوادار با اولین تساوی حکم به نابودی و نیستی میدن!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۴۰)
 
ahahah
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اصلا خوابم نمیبره!!!!!!هنوز تو شوک تعویض نیمارم..........
یکی بره اسپانیا از انریکه بپرسه نیمار برای چی تعویض شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۹)
 
barcelona18999
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
حالم خیلی بده!!!آخه چرا اینجوری شد؟؟؟
چقدرپراشتباه!کم دقت!!مسی هم...آرومه این روزا چرا؟؟
ولی این فصل قهرمان لالیگا باید ما بشیم هرطور شده
خدااااااااااااااااااااااا


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۸)
 
messi963
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نیمه اول خیلی خوب بودیم ، تا حدی که بیشتر از دو گل بزنیم
اما اشتباه بچگانه ی براوو باعث شد تیم از هم بپاشه
از اونور سوارز که نمیدونم چش بود
و مهمترین دلیل مساوی بدون شک انریکه بود که بی تجربگیشو نشون داد و نیماری که از مسی و سوارز بهتر بود انداخت بیرون جاش هافبک اورد
در حالی که بارسا بردش شکننده بود و به شدت به گل نیاز داشتیم بازی رو دفاعی کرد آقای انریکه ... و نتیجش این شد
ولی خلاصه همه اشتباه کردن تو این بازی و بارسا به جز نیمه اول اصلا خوب نبود
حالا باید فراموش کرد بازی رو
تازه فاصله فقط 2 امتیازه و نباید خودشونو کنار بکشن
رئال هم با همین سویا تو همین ورزشگاه بازی داره و همینطور با والنسیا
بارسا قهرمانه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۸)
 
nima.barca
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اشتباهات دائم سوارز و اشتباه انریکه و در نهایت شاهکار جرارد پیکه تیم رو نابود کرد. همینا کافیه تا تیم تو این موقعیت حساس برای هفته ها دچار رکود و بی سامانی بشه. زحمات یک فصل همش نابود شد


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۶)
 
siriusblack
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
مقصر باخت امشب انریکه بود.
بازی 2-1 برده رو بارسا چنان با احتیاط و بدون تلاش برای گل بازی میکرد که انگار 3-0 جلو بود. اونم تو بازی با سویایی که همش خطرناک بود، اونم تو زمین حریف! نیمارو میکشه بیرون ژاوی رو میاره تو، آخه چه تعویضیه؟! که تهش دوباره مجبور شی اینیستا رو بکشی بیرون پدرو رو بیاری تو! از دقیقه 60 شروع کردن به وقت کشی و آروم کردن بازی..بخدا من از همون موقع حرص میخوردم..
به هیچ وجه هم پیکه مقصره باخت نبود، خیلیم خوب بازی کرد امشب، یعنی چی که بخاطره 1 پاس اشتباه از وسط زمین میشه مقصره باخت؟!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۶)
 
sahraei
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
از اول فصل تا قبل از تعويض نيمار به انريكه شك نداشتم اما وقتي نيمار رو كشيد بيرون شاخ دراوردم، همش ميگفتم واي اگر گل بخوريم بدبختيم تا اينكه گل خورديم، اخهههه چرااااا نيمار رو اوردي بيرون؟؟ ميخواستي كنترل بازي رو بگيري دست توي اين ورزشگاه وحشتناااك؟؟ مگه ميشه ١٥ دقيقه مونده به اخر بازي توي اين ورزشگاه به فكر حفظ نتيجه باشي؟؟اخههه چرااا، خيلي مفت و جاني دو امتياز از دست داديم خيلي مفت ، بازي كه ميتونستيم با اختلاف ببريم با اشتباه چهار نفر براوو ، پيكه ، سوارز و در صدر اون انريكه مساوي كرديم.
بازي اي كه نيمار يكي از بهترين بازي هاي فصلشو انجام داد سوارز افتضاح ترين بازي عمرشو كرد كه به تنهايي ميتونست هتريك كنه. خيلي ناراحتم چون اين بازي رو انريكه و سوارز واسمون سختش كردن.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۵)
 
alirezagh
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
واقعا نفهمیدم انریکه چرا ژاوی رو جا نیمار تعویض کرد اگه میخواست دفاعی کنه که والا نیمار قدرت دفاعی بهتری داره اگه میخواست وسط میدان رو نظم بده راکیتیچ که خیلی بد بازی میکرد والا من عقلم به جایی نمیرسه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۵)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
یادمه آخرین بازی سال بود ... فصل 2006-2007 لالیگا ! هرچی بارسلونا گل میزد این رئال هیچ کاری نمیکرد ... تازه یه گلم خورده بود ! بکام و نیستروی رفتن بیرون و همین ریس با دوتاگلش بازی رو درآورد ! تا تونستم به ریس فحش دادم ! عجب شب بدی بود ولی یادش به خیر ... امیدوارم دیگه تکرار نشه !

نقل قول
از این می ترسم که امتیاز ها مساوی بشه مثل چند سال پیش....



یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۵)
 
shakib10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
خوبی این مسابقه به این بود که دیگه بارسا 90 دقیقه حمله میکنه به جای یه نیمه و تا ته بازی دیگه دست نمیکشه!!!!نه واقعا ریال ارزش جام رو نداره واقعا فقط بارسا ارزش جام امسالو داره.بارسا امسال بهترین بوده.هم اتلتیکو زده هم ریالو.ما امسال بهترین بودیم خدا خودتم دیدی نزار زحمات این بچه ها هدر بره.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۵)
 
Soobasa
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اگه سرچ کنم چند ماه پیش گفته بودم که ممکنه با این مربی 3 گانه ببریم ولی قابل اعتماد نیست! که دوستان ......

نیمار! -> ژاوی؟!!

هرچند مسلما باختمون به خاطر سهل انگاری مهاجمامون بود
پیکه هم به جز اون یک صحنه عالی بود...

گل اول هم یه جورایی تقصیر براوو بود

به همون اندازه که تیم شوت نزنه به همون اندازه تو شوتها گلهای مفت میخوریم

دیگه نمیتونیم با خیال راحت با اتلتیک بازی کنیم..


خدا رحم کنه جلو پاریسن ژرمن ...


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۴)
 
tohid.bozorgi
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
نقل قول
بازی که راحت میشد با چهار تا گل برد به راحتی باختیم.شک نکنید قهرمانی بی قهرمانی.سوارز و
انریکه عامل باخت بودن.باید همون نیمه اول سوارزو میکشید بیوگرافی.

باو انتقاد بی منطق نکن قهرنانی بی قهرمانی ریدى عزیزم برو با عروسکات بازیکن بارسا طرفدار مثل تو نمی خواد


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۴)
 
ahahah
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
یکی به من بگه چرا نیمار تعویض شد در حالی که از سوارز حداقل بهتر بازی میکرد.
اه اه اه باز امتیاز دادیم به خوک های مادریدی.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۳)
 
imanuel
مسی
بچه ها هنوز صدریم نا امید نباشید
قبول دارم مسی رو اوج نیست بخاطره پاشه درک کنید وگرنه مسی رو اوج باشه بارسا رو اوجه
بقیه بازیارو میبریم تموم میشه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۳)
 
poyafatehi
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
من که منظور انریکه را از تعویض نیمار نفهمیدم، اگه قرار بود مهاجم بیرون بکشه، اون سوارس بود،. پیکه یه اشتباه داشت ولی تا قبل اون خوب کار کرده بود، ولی این تساوی قطعا به خاطر اشتباه انریکه بود، خط میانی رو هم می خواست تقویت کنه باید راکیتیچ بیرون می کشید.چقد حیف شد، دو امتیاز پرید. امیدوارم که بازی با آتلتیکو که بازی سختیه بتونیم ببریم و نزاریم، تیم فرانکو با این همه دوزو دغل بازی و حقه قهرمان بشه.
چهار شنبه هم بازی حساسی رو پیش رو داریم، مشکلی که امسال داریم خط میانی است، تحرک سالهای قبل رو نداره. فکر کنم ترکیب چهارشنبه هم همین باشه.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۳)
 
nima.barca
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
به نظر من اگر بخواهیم واقع بین باشیم فتح لالیگا این فصل از دست رفته هست مگر اینکه بخواهیم الکی خوش بین باشیم. بارسا تو مواقع حساس شکننده عمل میکنه و این الان درست همون موقع هست. با این سبک و روحیه حرفی مقابل والنسیا و اتلتیوکو مادرید نداریم و خیلی راحت همه چیز به رئال مادرید میرسه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۲)
 
پارسا-10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
تساوی به تلخییییییییی شکست.آخه چرا بازی که 2 گل جلو بودیم را مساوی کردیم(انقدر این تساوی غم انگیز بود که داشتم می نوشتم باختیم)؟؟!!!
2امتیاز طلایی را از دست دادیم.چرا سوارز موقعیتهای به اون خوبی را حروم کرد!اون چه گل افتضاحی بود که براوو خورد!پیکه هم اشتباه مهلکی کرد،ولی قبلش بارها دروازه را نجات داده بود حتی یکبار توپ از نزدیک خط دروازه دور کرد.چرا انقدر نیمه دوم وا دادن و گذاشتن سویا حمله کنه!!!انریکه چرا نیمار بیرون کشید،این چه تعویضی بود،مسی بیچاره هم موقعیت گلزنی براش بوجود نمیاوردن.
خیلی غمگینم ولی بازم میگم،همیشه میگم زنده باد بارسا و طرفدارای وفادارش


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۱)
 
ali-fcb_2012
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
پیکه واقعا اعتماد به نفسش فوق العادست ! تیم دو بر یک جلوئه تصمیم میگیره از نیمه عقب زمین خودی پاست تو عمق بندازه تو نیمه جلو زمین حریف ... اونم در کسری از ثانیه تصمیم گرفت ! اعتماد به نفس پیکرو داشتم یه چیزی میشدم !!!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۱)
 
ari10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
عین روز روشن معلوم بود سوارز بیچارمون میکنه و با سوتی دفاع مساوی میشه حیف اون بازی خوب تو بیست دقیقه اول.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۱)
 
shakib10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
این سویا جلو تیمای دیگه هم همینطوریه؟؟؟مسخره.یه بار آبکش میشه یه بار میره تو آسمون.انگار قراره اینا با بارسا رقابت کنن برسر جام نه ریال. بدم میاد ازاین سرمربیشون خیلی عقده ایه!سوارزم گند زد!


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۳۰)
 
12121212
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
اومدن ژاوی به بازی خیلییییی اشتباه بود.
بقیه بازی ها رو می بریم و قهرمان می شیم غمتون نباشه


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
افسوس که به دست خودمون دو امتیاز رو دادیم رفت... با این حال شک نکنید که تیم زپرتی مادرید رو هر چقدر با تبانی های 9 گله شارژ کنن، بازم لالیگا واس ماس، یعنی قهرمانیش ماس ماس.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۸)
 
m_hasheminia_1999
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
من چی بگم.
یه روزی من گفتم این گل نزدن ها یه بد خر مارو میگیره بیا این جا همون جاس.
ما میتونستیم پر گل ببریم بازی رو اما سوارز گوساله یه تنه ریده بود به تیم.
واقعاً متاسفم.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۸)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
امیدوارم تاسف این دو امتیاز رو آخر فصل نخوریم


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۷)
 
ari10
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
بازی که راحت میشد با چهار تا گل برد به راحتی باختیم.شک نکنید قهرمانی بی قهرمانی.سوارز و انریکه عامل باخت بودن.باید همون نیمه اول سوارزو میکشید بیرون.


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۷)
 
nima.barca
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
مساوی نمیشه چون بازم شکست پیش رو داریم با این سبک بازی


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۷)
 
hsbr13
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
لعنت به این سوارز فقط همین ...


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۷)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
تاوان بازی از روی شکم سیری


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۶)
 
tohid.bozorgi
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
به خدا هر کی زر بزنه هرچی از دهنم درآد بهش می گم


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۵)
 
sensi
پاسخ به: زخم از خودی... [ سویا 2-2 بارسا ]
از این می ترسم که امتیاز ها مساوی بشه مثل چند سال پیش....


یکشنبه، ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۵ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!