به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: سویا - بارسلونابارسلونا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۳۰) (۷۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


صدر نشینان لیگ در حالی به مصاف سویا می‌روند که آندلسی‌ها در 14 ماه اخیر در لیگ، بازنده نبوده‌اند.

شاگردان لوییز انریکه، 6 امتیاز از 6 امتیاز ممکن، پس از بازی‌های ملی را با پیروزی مقابل سلتا و آلمریا کسب کرده‌اند. آبی و اناری‌ها با 4 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود، رئال مادرید، در صدر جدول جای گرفته‌اند. اما این صدر نشینی امشب و در مصاف با سویا، تنها تیم لیگ که در این فصل، در خانه نباخته است، به سختی آزموده خواهد شد!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اخبار دو تیم

روز جمعه، بارسا آخرین تمرین خود پیش از سفر به آندلس برای مصاف با سویا که ساعت 22:30 (به وقت ایران) شنبه در سانچز پیزخوان برگزار خواهد شد، را انجام داد. بعد از این جلسه تمرینی، لوییز انریکه نام 18 بازیکن دعوت شده برای این مسابقه را اعلام کرد که نام جوردی آلبا نیز در آن به چشم می‌خورد. این اولین بار پس از مصدومیت همسترینگش در جریان بازی‌های ملی است که نام او در لیست 18 نفره تیم قرار می‌گیرد. بوسکتس نیز که به دلیل 5 کارته بودن بازی مقابل آلمریا را از دست داده بود، در این بازی در اختیار خواهد بود. ایوان راکیتیچ، برای اولین بار پس از انتقالش به بارسا در تابستان، به سانچز پیزخوان باز می‌گردد. توماس فرمالن همچنان به ریکاوری خود پس از عمل جراحی، ادامه می‌دهد و به همراه ماسیپ، داگلاس، سرجی روبرتو و مونتایا، تیم را در این بازی همراهی نخواهد کرد.

اونای امری، سرمربی سویا، پس از غیبت استفان امبیا، هافبک کامرونی خود در پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو و لوانته، در این بازی او را در اختیار خواهد داشت. میزبان همچنان بتو، دروازه بان اول خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و ماریانو باربوسا، سنگربان این تیم در بازی حساس مقابل صدرنشنین خواهد بود. هافبک تند و تیز این تیم، اِوِر بانگا نیز پس از یک جلسه محرومیت به این بازی خواهد رسید.

نقطه نظر مربیان

سرمربی بارسا می‌داند که چه بازی سختی برابر میزبان آندلسی خود در پیش دارد: «برای شکست آن‌ها باید بازی بی‌نقصی ارائه دهیم». از سوی دیگر، اونای امری نیز از سختی بازی مقابل صدر نشین آگاه است: «لوییز انریکه کار بزرگی را در بارسا انجام می‌دهد. آن‌ها در بهترین فرم خود به مصاف ما خواهند آمد».

فرم دو تیم

بارسا پس از پیروزی مقابل آلمریا به رکورد 20 برد در 21 بازی اخیر خود دست یافت و در بازی مقابل سویا به دنبال هفتمین پیروزی پیاپی خارج از خانه خود خواهند بود. سویا اما پس باخت در فوریه سال گذشته مقابل بارسا، تا کنون در ورزشگاه خانگی خود در لیگ بازنده نبوده است. آن‌ها پنج بازی اخیر خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند؛ در رتبه پنجم جدول قرار دارند و به دنبال کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هستند.

تاریخچه

در سالیان اخیر، چندین مصاف خاطره انگیز میان این دو تیم در آندلس شکل گرفته است. بارسا در 5 بازی از 6 بازی اخیر خود در سانچز پیزخوان پیروز بوده است؛ در حالی که آخرین برد خانگی سویا مقابل بارسا به فصل 2006/07 باز می‌گردد، جایی که سویا با گلزنی دنی آلوز - که در آن زمان پیراهن سویا را به تن می‌کرد - 2-1 بارسا را شکست داد. در بازی رفت این فصل، بارسا با هت تریک لئو مسی موفق به پیروزی 5-1 مقابل سویا شد. در این بازی خاطره انگیز، مسی موفق به عبور از رکورد 251 گل تلمو زارا شد و به بهترین گلزن تاریخ لالیگا تبدیل گشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی: سویا - بارسلونا
به امید برد


چهارشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!