به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج خاطره فراموش نشدنی از سانچز پیزخوانآبی و اناری‌ها
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۰۰) (۷۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / Fcbarcelona.ir


گل بیادماندنی لوییس انریکه، بازگشت استثنایی به بازی و پیروزی 4-0 از بهترین خاطرات بارسلونا در سانچس پیزخوان محسوب می‌شوند.

بارسلونا شنبه شب در چهارچوب هفته 31 لالیگا در ورزشگاه سانچس پیزخوان به مصاف سویا می‌رود. به همین بهانه نگاهی می‌اندازیم به بیاد ماندنی‌ترین بازیهای آب و اناری پوشان در این ورزشگاه


1) 1996/97: لوییس انریکه؛ مردی که تفاوت‌ها را رقم می‌زند

لویییس انریکه در 23 اکتبر 1996 در کانون توجهات قرار داشت. در دقیقه 77 بازی انریکه در توپ برگشتی موفق شد، ضربه از راه دور فیگو را که به تیرک دروازه برخورد کرده بود وارد دروازه سویا کند. به نظر می‌رسید که شوت فیگو از خط عبور کرده است، اما داور این موضوع را ندید و گل را به نام انریکه ثبت کرد. سویا در آن سال به لیگ دسته دو سقوط کرد.


2) 2004/05: رکورد 4-0

گل به خودی باپتیستا و گلهای رونالدینیو، اتوئو و ژولی باعث شدند تا بارسا به بهترین نتیجه تاریخ خود در سانچس پیزخوان دست پیدا کند. این بازی از چهاچوب هفته 21 فصل 2004/05 برگزار شد؛ فصلی که بارسلونا از هفته اول تا آخر در صدر قرار داشت. این بازی همچنین اولین بازی دیمیتریو آلبرتینی محسوب می‌شد.


3) 2009/10: جهش بزرگی به سوی قهرمانی

یک بازی دیوانه کننده با پایانی خوش. در دو هفته مانده تا پایان لالیگا، بارسا به لطف گلهای مسی، بویان و پدرو با نتیجه 3-0 از سویا پیش افتاد. 20 دقیقه مانده به پایان بازی، کانوته و فابیانو اختلاف ار به حداقل رساندند تا هواداران بارسا دقایق پایانی حساسی را سپری کنند. نتیجه مساوی باعث می‌شد تا سرنوشت قهرمانی لالیگا از دست بارسا خارج شود، اما آنها موفق به کسب پیروزی شده و در پایان فصل نیز به مقام قهرمانی دست یافتند.


4) 2012/13: بازگشت در دقایق پایانی و کسب پیروزی 3-2

در ششمین بازی فصل لالیگا، بارسلونا با یک رکورد بسیار عالی پا به سانچس پیزخوان گذاشت. اگرچه این تیم بازی را بسیار بد آغاز کرده و 2-0 از حریف عقب افتاد. اما در دقایق پایانی 2 گل از فابرگاس و 1 گل از ویا بازگشت بزرگی را برای آبی و اناری پوشان رقم زد. راکیتیچ در این بازی از ابتدا برای سویا به میدان رفت.


5) 2013/14: پیروزی 4-1 زیر بارش شدید باران

حتی بارش شدید باران نیز نتوانست بارسلونا را از کسب سه امتیاز حساس در سانچس پیزخوان دور کند. علی رغم اینکه باکا در دقایق ابتدایی بازی برای سویا گلزنی کرد، اما گلهای الکسیس، مسی (2 بار) و فابرگاس باعث شدند تا بارسا پیروزی ارزشمندی را کسب کند. راکیتیچ بار دیگر در این بازی از ابتدا برای سویا به میدان رفت.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پنج خاطره فراموش نشدنی از سانچز پیزخوان
لایک


چهارشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۳۸)
 
سوداگر
پاسخ به: پنج خاطره فراموش نشدنی از سانچز پیزخوان
ماباید مثل همیشه متحد وهم گام باشیم وازرقیب غافل نشیم تااسیر حوادث نشیم


شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!