به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

با تمام قوا، پیش به سوی شکست آلمریالالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶) (۷۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba.com
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


لوییس انریکه لیست بازیکنان بارسا برای دیدار مقابل آلمریا را منتشر کرد؛ لیستی که نشان می‌دهد وی تا چه حد نسبت به این بازی حساسیت دارد.

انریکه در بازی امشب مقابل آلمریا به هیچ یک از بازیکنان کلیدی خود استراحت نمی‌دهد و تمامی بازیکنان در دسترس خود را در لیست این بازی قرار داده است. این در حالی است که این بازی می‌توانست فرصت مناسبی باشد تا به برخی از بازیکنان کلیدی تیم استراحت داده شود، اما سرمربی کسب سه امتیاز در این بازی را حیاتی می‌داند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

جوردی آلبا و فرمائلن دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت. علاوه بر این، بوسکتس به دلیل محرومیت و مسیپ و داگلاس نیز به دلایل فنی در این لیست غائب هستند. به احتمال زیاد انریکه در خط دفاع به بارترا به جای متئو بازی خواهد داد. آدریانو نیز جای آلبا را پر کرده و ممکن است مونتویا نیز به جای آلوس در ترکیب تیم قرار بگیرد. در خط هافبک نیز، احتمالاً ماسکرانو به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده و زوج ژاوی و رافینیا و یا راکیتیچ و اینیستا وی را همراهی می‌کنند. در خط حمله نیز باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا انریکه مثلث آتشین خود را به میدان می‌فرستد یا فرصتی برای خودنمایی به پدرو می‌دهد. لازم به ذکر است که مسی در این بازی می‌تواند 50 مین حضور پیاپی خود در لالیگا را تجربه کند.

لیست بازیکنان بارسا برای این دیدار:

تراشتگن، براوو، مونتویا، پیکه، راکیتیچ، ژاوی، پدرو، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، بارترا، روبرتو، دنی آلوس و متئو.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: با تمام قوا، پیش به سوی شکست آلمریا
با تمام قوا


چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!