به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسلونا - آلمریالالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰) (۷۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / Fcbarcelona.ir


شاگردان لوییس انریکه امروز در یک بازی میان هفته به مصاف آلمریایی می‌روند که به تازگی سرگی بارخوان بازیکن سابق بارسلونا را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است.

آبی و اناری پوشان به لطف تک گل ژرمی متئو در دبدار یکشنبه شبشان در خانه سلتا، اختلاف چهار امتیازی خود را در صدر جدول با رئال مادرید حفظ کردند. برنامه شلوغ بارسلونا در ماه آپریل، نشان می‌دهد که بارسلونا در روز چهارشنبه بایستی در نیوکمپ میزبان آلمریایی باشد که خطر سقوط به شدت آنها را تهدید می‌کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اخبار تیمها

بارسلونا آخرین جلسه تمرینی خود را در روز سه شنبه برگزار کرد. جوردی آلبا هنوز چراغ سبز پزشکان را در پی مصدومیت همسترینگش در جریان بازیهای ملی هفته گذشته دریافت نکرده و بوسکتس نیز به دلیل محرومیت این بازی را از دست خواهد داد. کادر فنی بارسا لیست بازیکنان خود برای حضور در این دیدار را صبح چهارشنبه اعلام خواهند کرد.

سرمربی جدید آلمریا که سابقه بازی برای بارسلونا را نیز در کارنامه خود دارد، لیست 18 نفره تیمش برای این بازی را اعلام کرده که در بین آنها نام دو تن از بازیکنان سابق تیمهای پایه باشگاه بارسلونا نیز به چشم می‌خورد. در این بازی میشل، ولز و ورزا به دلیل مصدومیت و دوباربیر و دوس سانتوس به دلیل محرومیت غائب خواهند بود.

نکته نظرات مربیان

لوییس انریکه در نشست مطبوعاتی پیش از این بازی حساسیت خود نسبت به این بازی را نشان داده و عنوان کرد: «اگر قهرمانی لالیگا را می‌خواهیم، باید در این بازی پیروز شویم». وی همچنین با شوخی در مورد هم‌تیمی سابق خود که اکنون سرمربی گری آلمریا را بر عهده دارد گفت: «او دوست من است و ما با هم در ارتباطیم. خوشحالم که چنین فرصتی نصیبش شده و در این راه برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، اما فقط و فقط از بازی چهارشنبه شب به بعد!».

فرم دو تیم

پیروزی یکشنبه شب بارسا در مقابل سلتا بدین معنا بود که این تیم پس از شکست در آنوئتا، در 20 بازی اخیر خود، 19 پیروزی را کسب کرده است. در سوی دیگر، آلمریا در 7 بازی اخیر لالیگایی خود به پیروزی نرسیده است و در آخرین بازی خودشان نیز در خانه با نتیجه 4-1 مغلوب تیم لوانته شدند؛ نتیجه‌ای که به برکناری سرمربی آنها خوان اینیو مارتینز منجر شد.

بازیکنان تاثیر گذار

ژرمی متئو در دو بازی اخیر بارسلونا در لالیگا دو گل حساس را به ثمر رسانده و نقش به سزایی در اختلاف ایجاد شده بین بارسا و رئال در صدر جدول ایفا کرده است. اگرچه، این بازیکن فرانسوی چهار کارته بوده و در صورت بازی مقابل آلمریا و دریافت کارت زرد، بازی حساس مقابل سویا را از دست خواهد داد. در طرف دیگر نیز آلمریا در جریان سفر خود به نیوکمپ از دو بازیکن سابق بارسا در تیم خود سود می‌برد. نفر اول روبن است که تا قبل از جدایی در سال 2007، در فصل 2003/04 سه بازی برای تیم اصلی بارسلونا انجام داد. نفر دوم نیز خاویر اسپینوزا است که بیش از 100 بازی برای بارسلونا ب در کارنامه دارد و تابستان گذشته به ویارئال پیوسته و از ژانویه امسال نیز به طور قرضی در آلمریا توپ می‌زند.

تاریخچه

تیم آلمریا در 13 جدال رسمی خود با بارسلونا هیچگاه پیروز نشده و 2 تساوی و 11 شکست را کسب کرده است. آنها در 5 بازی لالیگایی خود در نیوکمپ نیز 5 شکست را متحمل شده و سال گذشته نیز در این ورزشگاه 4-1 شکست خوردند. لازم به ذکر است که پویول، الکسیس، ژاوی و مسی گلهای بارسا در آن بازی را به ثمر رساندند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا - آلمریا
به امید برد


پنج‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!