به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۲۰) (۹۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


انریکه در نشست مطبوعاتی خود عنوان کرد که انتظار بازی دشواری مقابل سلتاویگو دارد و همچنین مسی نیز کاملاً آماده بازی است.

مقطع پایانی فصل آغاز شده است و انریکه از این موضوع باخبر بوده و بسیار با احتیاط عمل می‌کند. او در نشست مطبوعاتی روز شنبه خود عنوان کرد: «تمامی بازیها از اهمیت بالایی برخوردارند». وی ادامه داد: «فرقی نمی‌کند که یک بازی قبل یا بعد از بازیهای ملی برگزار شود. از این به بعد، هیچ حریف آسانی پیش رو نخواهیم داشت. سلتا در این بازی بسیار خطرناک خواهد بود، زیرا آنها به امتیاز نیاز دارند و رقابتهای لالیگا نیز در حال پایان یافتن است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سرمربی فعلی بارسا، فصل گذشته مربی گری سلتا را برعهده داشت. وی در این رابطه توضیح داد: «من بیصبرانه در انتظار بازگشت به بالایدوس هستم. این ورزشگاه همواره، مکانی ویژه برای من خواهد بود. ویگو اهمیت زیادی برای من دارد. شانس این را داشتم تا با باشگاهی جدید و گروهی ویژه از بازیکنان آشنا شوم. سال گذشته سال بسیار خوبی برای من و سلتا بود. خاطرات فراموش نشدنی از این باشگاه دارم».

از انریکه در رابطه با بازیکن سابق بارسا نولیتو پرسیده شد و وی پاسخ داد: «او بازیکن جاه طلب و سخت کوشی است که می‌تواند گلزنی کرده و پاس گل بدهد». وی اضافه کرد: «اما سلتا از لحاظ جنبه‌های دیگر نیز بسیار قدرتمند است. آنها توپ را بسیار عالی در زمین به گردش درآورده و انتقال از دفاع به حمله بسیار خوبی دارند. فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند که دیدن آن لذت بخش است. آنها فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند و من از این بابت بسیار خوشحالم».

مسی آماده بازی

وی در مورد مسی و آمادگی بدنی او نیز تاکید کرد که این ستاره آرژانتینی هیچ مشکلی برای بازی کردن ندارد. وی افزود: «او دو روز گذشته را همراه با ما تمرین کرده و هیچ شکی وجود ندارد که در روز یکشنبه به میدان خواهد رفت. می‌دانیم که ضربه‌ای به او وارد شده است و این مربوط به بازی با رئال نیست. برخی اوقات این گونه مسائل سریع برطرف شده و برخی اوقات نیز مشکل ساز می‌شوند، اما ما هیچ قرار و مدار خاصی با مربیان تیم ملی آرژانتین نداشتیم. این تصمیمی بود که توسط خود بازیکن و مربی‌اش گرفته شد. او از موقع برگشتنش، با ما تمرین کرده و به طور کامل بهبود یافته است».

بازیهای پایانی فصل

انریکه در رابطه با ده بازی پایانی فصل نیز متذکر شد: «فکر می‌کنم که غیر ممکن است که هر چهار تیم باقی مانده در کورس قهرمانی، در ده بازی آخر خود به پیروزی برسند. البته این موضوع ممکن است اشتباه باشد و امیدوارم که تنها در مورد بارسا اشتباه کنم!».

وی در رابطه با بهتر شدن تیمش همراه با پیشرفت فصل نیز گفت: «اگر بتوانیم یک فصل را بسیار بهتر از آنکه شروع کردیم به پایان برسانیم، بسیار خوب و ایده آل است. اما همه اینها بخشی از پروسه تعویض مربی است. تجربه درباره چنین پروسه‌ای به من یاد داده است و قبلاً هم دیده بودم که چگونه رخ می‌دهد، اما هیچ فرمول جادویی وجود ندارد و همه چیز به سخت کوشی تیم مربوط می‌شود. ما همواره به دنبال یافتن راه‌هایی برای بهبود تیم هستیم».

وی در مورد اهداف بارسا در رقابتهای مختلف نیز خاطر نشان کرد: «قهرمانی در هر جامی خوشحال کننده است، اما سختی‌های خاص خودش را دارد. هیچ اهداف عجیب غریبی وجود ندارد و باید به همه رقابتها به یک چشم نگاه کرد. فقط باید همان مسیری که از ابتدای فصل دنبال می‌کردیم را دنبال کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
خدا رو شکر


چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۵۷)
 
m@rc0$
Re: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
like


سه‌شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۰۹)
 
سوداگر
Re: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
به خاطراینکه مسی بهش فشار نیاد بهتره یک نیمه بازی کنه....ولی تصمیم گیرنده سرمربی تیمه که به همه چیز آگاهی داره...


یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۵۳)
 
Sepehr.Messi.Ghaderi
پاسخ به: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
VIVA BARCA


یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۲:۵۸)
 
messi-.10
Re: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
با امید برد پر گل با گلزنی MSN


یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۱:۴۲)
 
iniesta.reza
Re: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
زنده باد انریکه
کاشکی به مسی استراحت بده و اگه بازی گره خورد بیارش تو زمین


یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۱:۱۸)
 
پارسا-10
Re: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
این مدت مصدومیت مسی حسابی نگرانمون کرد،تا حدیکه روزی چند مرتبه وارد سایتمون می شدم تا خبرهای جدیدی از مسی بگیرم،خدا را شکر که مصدومیتش برطرف شده،امیدوارم هیچ اثری از مصدومیتش باقی نمونده باشه و مسی و بارسا بهترین نتیجه ها را بگیرن.
سپاسگزارم که خبر را سریع درج کردید.




شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۴۱)
 
ali_catalan
Re: انریکه: «مسی به طور کامل بهبود یافته است»
خب خداروشکر


شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!