به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: «هنوز اندکی درد دارم»اخبار بارسا
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰) (۹۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir

تیم بارسلونا در حالی خود را برای دیدار مقابل سلتاویگو آماده می‌کند که مصدومیت مسی به شدت هوادارن این تیم را نگران کرده است. در ابتدا گفته می‌شد که این مصدومیت در جریان ال کلاسیکو گریبانگیر این ستاره آرژانتینی شده، اما بعدها مشخص شد که اینگونه نیست و برخورد وی با دمیکلیس در جریان دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسبب چنین آسیب دیدگی بوده است.

مصدومیت مسی به حدی بود که وی نتوانست در دو دیدار دوستانه تیم ملی کشورش به میدان برود و همین موضوع باعث دو چندان شدن نگرانی‌های هواداران بارسا شد. اگرچه وی در این مدت دوبار توسط پزشکان مورد آزمایش قرار گرفته و خوشبختانه هر دو بار نشانه‌ای از مصدومیت در وی دیده نشده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

او روز پنجشنبه به بارسلونا برگشت و پس از انجام آزمایشات پزشکی در حالی که می‌توانست استراحت کند، در تمرینات تیم شرکت کرد. اگرچه این فوق ستاره آرژانتینی کماکان از پوشیدن کفشهای فوتبالی خود عاجز بوده و به جای آن از کفش‌های راحتی استفاده می‌کرد.

مسی اندکی بعد در صفحه شخصی خود نوشت: «به بارسلونا بازگشتم. تور آمریکا برای من هم تلخ بود و هم شیرین. ما توانستیم دو پیروزی ارزشمند را کسب کنیم، اما خود من به دلیل پای ورم کرده‌ام نتوانستم بازی کنم. هنوز اندکی درد دارم، اما امیدوارم تا هر چه زود‌تر بهبود یافته و بتوانم به تیم ملی کشورم و بارسلونا کمک کنم».

ولی در کمال تعجب همگان، او در جلسه تمرینی روز جمعه، کفش‌های فوتبالی خود را پوشیده و دوشادوش بقیه بازیکنان به طور معمول در جلسه تمرینی شرکت کرد.

با این حال اگر به جمله‌ای که مسی در صفحه شخصی خود منتشر کرده توجه کنیم، متوجه می‌شویم که وی هنوز به طور صد در صد بهبود نیافته و اینک باید نشست و منتظر ماند که آیا کادر فنی بارسا ریسک بازی دادن به مسی در آستانه شروع بازیهای دشوار بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را خواهند پذیرفت یا نه.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: مسی: «هنوز اندکی درد دارم»
بمیرم


چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۵۸)
 
m@rc0$
Re: مسی: «هنوز اندکی درد دارم»
viva barca


سه‌شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۱۰)
 
سوداگر
Re: مسی: «هنوز اندکی درد دارم»
خدارو شکرولی بااین 5گلی که رونالدو زد کارمسی سخترشد....


یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۴۷)
 
***Leo.Messi***
Re: مسی: «هنوز اندکی درد دارم»
سلامتی مسی واسه تیم خیلی مهمه
امیدوارم تا کامل خوب نشه بازی نکنه


یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ (۹:۴۲)
 
پارسا-10
Re: مسی: «هنوز اندکی درد دارم»
بنظر میرسه مصدومیت مسی به هیچ وجه جدی نیست ،امیدوارم مصدومیتش هر چه سریعتر به صورت کامل برطرف بشه و تا اون موقع به خودش فشار نیاره .
امیدوارم کادر پزشکی،انریکه و خود مسی،بهترین تصمیم را که نه مسی به هیچ وجه آسیب بینه و بر سلامتش ریسک بشه و نه تیم برای بازی مهم با سلتاویگو دچار مشکل بشه را بگیرند.
زنده باد مسی و مصدومیت از او دور دور باد


شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۱۱)
 
messi-.10
Re: مسی: «هنوز اندکی درد دارم»
از ابتدا نباید بازی کنه که ریسک نباشه


شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: «هنوز اندکی درد دارم»
خدا رو شکر مشکل استخونی یا ماهیچه ای نیست و به نظر میاد صرفا یه کوفتگی سطحی باشه. اگر مسی بتونه با کفش فوتبال تمرین کنه پس طبیعتا مشکلی نداره. حتی تو بازی هم اگه جایی احساس درد کنه میشه تعویض بشه. به نظر نمیاد مصدومیتش طوری باشه که بتونه تشدید شه.


شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۸ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!