به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه چگونه سلتا ویگو را تغییر دادآنالیز فنی
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۰۱) (۱,۶۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir


روز نامه نگار گالیسیایی در تمجید از عملکرد انریکه در سلتا ویگو گفت: «او یکی از بهترین مربی‌های چند سال اخیر این تیم بوده است».

بسته شگفت انگیز برای این تیم جوان سلتا ویگو. تیمی که در خطر سقوط بود، فصل قبل تحت هدایت انریکه و با بازیکنانی از جمله رافینیا، فونتاس، نولیتو و ... که پرورش یافته لاماسیا هستند. این نشان دهنده این است که تیم سلتاویگو انریکه، بارسلونا شبیه‌سازی شده انریکه است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«آنچه ما از تیم سلتا ویگو دیدیم بهترین نمایش آنها در چند سال اخیر بود». این گفته‌های این تحلیل گر فنی فوتبال بوده است. وی در ادامه افزود: «آنها در میانه میدان به خوبی می‌توانند جریان بازی را کنترل کنند و در حمله به خوبی می‌دانند که می‌خواهند چه انجام دهند». این تحلیلگر این توسعه و پیشرفت تیم سلتا ویگو را هرگز کار راحتی نمی‌داند.

رافینیا، مغز متفکر

رامون کاسترو معتقد است که چرخ دنده و موتور محرک سلتا ویگوی جدید رافینیا بوده است: «نقش بسیار موثری در سلتای جدید دارد و به نوعی نقطه عطف این تیم محسوب می‌شود».

جیمی کاندو درباره عملکرد انریکه در سلتا ویگو می‌گوید: «شکی در شخصیت بسیار ارزشمند او وجود ندارد». او همچنین در ادامه افزود: «قطعا نمایش درخشان فصل گذشته سلتا تاثیر حضور انریکه در این تیم بود. جایی که همه دیدند که چگونه از تیم‌های بزرگ لالیگا امتیاز کامل می‌گرفت. وجود او نمایش دهنده یک پروژه موفق در این باشگاه است».

اسلحه جوان

یکی از کارهای بسیار حائز اهمیت انریکه در سلتا، استفاده از بازیکنان جوان برای این تیم بود. «بازیکنانی مانند جانی، دیوید کوستاس و سانتی مینا که در رده سنی 18 تا 20 سال هستند، نقش موثری در میانه میدان دارند و این فوق‌العاده است». این سخنان خوزه لوئیس درباره سلتا ویگو انریکه است. او در ادامه افزود: «قبل از انریکه در این تیم بازیکنان جوان تعیین کننده نبودند و تفاوت‌ها را رقم نمی‌زنند، دیدار یکشنبه انریکه با شاگردان جوان خود می‌تواند جالب باشد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
Re: انریکه چگونه سلتا ویگو را تغییر داد
viva barca


سه‌شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۱۶)
 
6+5=11
Re: انریکه چگونه سلتا ویگو را تغییر داد
سلتای خرشانس


جمعه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۵۲)
 
سوداگر
Re: انریکه چگونه سلتا ویگو را تغییر داد
امیدوارم انتقام بازی رفت وبگیره.... به دلم افتاده فاصله مون بیشترهم میشه انشاالله


پنج‌شنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!