به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبانقل و انتقالات
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۳۰) (۱,۵۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba.com
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


پس از پیوستن آنتونیو برایدا شایعه‌های زیادی مبنی بر به خدمت گرفتن بازیکنان جدید پیرامون بارسلونا وجود دارد که یکی از داغ‌ترین آنها پیوستن پوگبا به این تیم است.

کاملاً مشخص است که پل پوگبا نامی است که در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو، بیش از هر زمان دیگری به گوشتان می‌خورد. روزانه خبرهای متفاوتی مبنی بر تمایل باشگاه‌های متفاوت اروپایی برای به خدمت گرفتن وی منتشر می‌شود. در این میان شایعاتی نیز وجود دارد که آنتونیو برایدا در حال مذاکره با باشگاه یوونتوس است تا این بازیکن را به جمع آبی و اناری پوشان اضافه کند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

موضوعی که می‌تواند به سود بارسا باشد این است که یوونتوس به این زودیها به دنبال فروش پوگبا نیست. به همین دلیل ممکن است پوگبا در تابستان دو سال دیگر به فروش برسد و باید به خاطر داشته باشیم که بارسا به دلیل تحریم فیفا تا ژانویه 2016 نمی‌تواند به بازیکنانی که خریداری می‌کند بازی بدهد. در هر صورت، گزینه مناسبی که هم اکنون پیش روی بارسا قرار دارد این است که این باشگاه پوگبا را همین تابستان به خدمت بگیرد، اما به مدت یکسال این بازیکن را به یوونتوس قرض دهد. در این صورت پوگبا می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و قیمت وی نیز از حد معمول کمتر خواهد بود.

در این میان رابطه خوب آنتونیو برایدا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، مینو رایولا مدیر برنامه‌های پوگبا و ماروتا مدیر ورزشی یوونتوس می‌تواند نقش کلیدی در پیوستن جایگزین ژاوی به بارسا در سال 2016 ایفا کند.

رقیبان دیگر بارسا در به خدمت گرفتن پوگبا

به غیر از بارسلونا، باشگاه‌های زیادی وجود دارند که به دنبال خرید پوگبا هستند. به نقل از روزنامه نگار مشهور روزنامه الموندو یعنی فرانسسک آگویلار، رئال مادرید، پی اس جی، منچستر یونایتد و منچستر سیتی نیز به دنبال به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی‌اند.

با توجه به گزارش آگویلار، رئال مادرید یک اشتباه استراتژیک انجام داده و آن هم این است که برای خرید پوگبا به طور مستقیم با مدیر برنامه‌های وی در ارتباط نبوده است. زیدان مستقیماً با پوگبا بر سر پیوستنش به رئال تماس داشته که بعدها رایولا به شدت از این موضوع انتقاد کرد.

در مورد پی اس جی نیز باید عنوان کنیم که پوگبا که خود روزی در اطراف شهر پاریس به دنیا آمده بود، تمایل زیادی برای بازگشت به کشورش ندارد. او فکر می‌کند که چنین تصمیمی بر آشنایان او تاثیر گذاشته و همچنین لیگ فرانسه را جای مناسبی برای جاه طلبی‌های خود نمی‌داند.

نهایتاً دو تیم از شهر منچستر باقی می‌مانند. در مورد منچستر یونایتد که پوگبا خاطره خوشی از دوران حضورش در جمع شیاطین سرخ ندارد و در مورد سیتی که یکی از قدرتمندترین تیمهای جهان از لحاظ مالی به شمار می‌آید نیز باید عنوان کنیم که پوگبا تمایلی به بازگشت به لیگ انگلستان ندارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
Re: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
viva barca


سه‌شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱)
 
6+5=11
Re: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
شایعه 100 در 100


دوشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۵۸)
 
سوداگر
Re: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
باید رویس وپوگبارو بگیریم ویه دفاع راست با کلاس A جهانی


چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۲۶)
 
Masoudinho
پاسخ به: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
چیزی که هیچ هافبک جوانی در اروپا نداره،بر خلاف ژاوی، تغییر جریان بازی است. پس فرقی نمیکنه چه هافیکی بیاریم


سه‌شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۸:۱۵)
 
poyafatehi
Re: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
بازیکن خوبیه، بهترین گزینه برای خط میانی بارسا استش، البته رویس هم بد نیست ولی پوگبا بیشتر به کار بارسا می خوره.
امیدوارم به زودی بارسایی بشه. بارسا خیلی نیاز به خرید نداره ولی خرید پوگبا می تونه فوق العاده باشه همچنین اگر بتونن یک مدافع کناری برای جایگزینی آلوس پیدا کنند، دیگه به کس دیگه ای نیاز نداریم.


سه‌شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱)
 
zarringr
Re: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
بارسا به بازیکنان فیزیکی و قد بلند و خلاق مثه پوگبا به شدت نیاز داره !


سه‌شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ (۳:۱۹)
 
messi-.10
Re: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
پوگبا-کوتینیو- رویس و یک دفاع راست خوب باید بگیریم


دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۵۶)
 
***messi***
Re: شایعه روز: تمایل بارسا برای خرید پوگبا
اینجوری که شما همه رقیبا رو رد کردین با این استدلالای خنده دار حتما میاد بارسا خخخ بدک نیست بازیش شاید تو یوونتوس ستاره باشه ولی تو بارسا یه بازیکن معمولی بیش نمیشه کلا کنار مسی به چشم اومدن سخت ترین کار دنیاست!


دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!