به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسیر صعود پی اس جی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپالیگ قهرمانان
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۱۰:۰۰) (۷۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


پی اس جی پس از دوم شدن در مرحله گروهی، در دیداری جنجالی موفق به حذف چلسی شد و به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریف قدری قرار خواهد گرفت. این حریف، حریفی نیست جز پاریس سنت ژرمن که در مرحله قبل موفق به حذف تیم بزرگی مانند چلسی شده است. آنها در دیدار رفت در پاریس، به واسطه وجود دروازبان بزرگی مانند کورتوا در دروازه چلسی، به نتیجه 1-1 رضایت دادند؛ نتیجه‌ای که کار آنها را برای دیدار برگشت در استمفوردبریج دشوار می‌کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

اما پاریسی‌ها نه تنها نتیجه دیدار رفت را جبران کردند، بلکه توانستند از پس اخراج ستاره بزرگ خود ابراهیموویچ در 30 دقیقه ابتدایی بازی و گل دقایق پایانی کیهیل که به نظر می‌رسید کار آنها را یکسره کرده است، نیز بر آیند. با این وجود، گل دقیقه 87 داوید لوییز کار را به وقت‌های اضافه کشاند؛ جایی که پایان دراماتیکی برای تیم فرانسوی در حال رقم خوردن بود. در آنجا ضربه پنالتی هازارد در دقیقه 95 و مهارهای زیبای کورتوا، کار پی اس جی را بسیار سخت کرده بود، اما آنها بار دیگر از روی یک ضربه کرنر و اینبار توسط تیاگو سیلوا در دقیقه 113 موفق به گلزنی شدند. در پایان این دیدار نیز تیم پی اس جی با نتیجه 3-3 و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرد.

صعود بارسا به عنوان تیم نخست و پی اس جی به عنوان تیم دوم گروه F

دیدار پیش روی بارسلونا مقابل پی اس جی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اولین دیدار این دو تیم مقابل یکدیگر نیست. آنها تا قبل از این نیز در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2012/13 و همچنین مرحله گروهی رقابتهای امسال، مقابل یکدیگر صف آرایی کرده بودند.

بارسلونا به عنوان صدر نشین گروه F و تیم پی اس جی نیز به عنوان تیم دوم این گروه، راهی مرحله بعد شدند. سرنوشت صدرنشینی این گروه در دیدار نهایی و در ورزشگاه نیوکمپ مشخص شد؛ جایی که ابتدا گل زود هنگام ابراهیموویچ پاریسی‌ها را پیش انداخت، اما گلهای مثلث رویایی بارسا یعنی مسی، سوارز و نیمار، شبی خاطره انگیز را برای هواداران بارسا رقم زد.

این پیروزی پاسخی بود به شکست بارسلونا در دیدار رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس. در آن شب، مسی و نیمار برای بارسا گلزنی کردند، اما گلهای متویدی، لوییز و وراتی تیم پاریسی را به اولین پیروزی خود در جام، پس از تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل آژاکس رساند.

پس از شکست بارسا، پاریس سنت ژرمن تا قبل از شکست در نیوکمپ صدرنشین گروه بود. آنها در دیدار رفت و برگشت مقابل آپوئل با نتیجه 1-0 پیروز شده و در خانه نیز با نتیجه 3-1 آژاکس را شکست دادند. این بار نیز در مرحله یک چهارم نهایی، پاریسی‌ها بار دیگر شانس خود را در مقابل بارسا آزمایش خواهند کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: مسیر صعود پی اس جی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا
با شانس


دوشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۵۹)
 
سوداگر
Re: مسیر صعود پی اس جی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا
البته باکمی چاشنی شانس وداوری ....مقابل چلسی دربازی برگشت دوتا پنالتی برای چلسی نگرفت


دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!