به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلوس: «قلب من از جایی که در آن حضور دارم خوشحال است»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۳۲) (۶۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت Weloba
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


دنی آلوس طی گفت و گویی اعلام کرد که دوست دارد که اتمام قراردادش با بارسا با کسب جام همراه باشد و بعد در انتظار آینده خواهد نشست.

آلوس در حال حاضر خوشحال است و دوست ندارد درباره آینده خود حرف بزند، حداقل این چیزی است که وی در گفت و گو با گلوبو اسپورت بر زبان آورد. وی بدون رد یا قبول هیچگونه شایعه‌ای گفت: «قلب من از جایی که هستم، چیزهایی که دارم و پیراهنی که از آن دفاع کردم، خوشحال است و این به مدت زمانی که من در اینجا هستم ربطی ندارد. من نقش خودم در تیم را ایفا می‌کند، زیرا همان خواسته‌ای را دارم که در زمان ورودم به باشگاه و علی رغم همه گمانه زنی‌ها داشتم». لازم به ذکر است که قرارداد فعلی آلوس با بارسا در تاریخ 30 ژوئن به اتمام می‌رسد و وی هنوز درباره تمدید قراردادش با باشگاه صحبت نکرده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این دفاع راست برزیلی در ادامه عنوان کرد: «هیچ پیش قراردادی با کسی امضا نکرده‌ام. دوست ندارم که در باره آینده صحبت کنم. ما در هر سه جام حضور داریم و من دوست دارم تا اتمام قراردادم با کسب جام همراه باشد و بعد خواهیم دید که چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد». او درباره رابطه خود با انریکه سرمربی بارسا نیز اظهار داشت: «ما مانند همدیگر طبیعی و مستقل عمل می‌کنیم و احساس مشابهی داریم».

وی در رابطه با جوی که او و سایر هم‌تیمی‌های خود در بارسا ایجاد کرده‌اند (گرفتن تصاویر متعدد با همدیگر) نیز گفت: «گروه خوبی تشکیل داده‌ایم، گروهی متشکل از برازوکاها. باید تیم خوبی نیز تشکیل دهیم و این بدون برزیلی‌ها امکان پذیر نیست. راه‌های زیادی برای ابراز خوشحال‌هایمان داریم و به آنها اهمیت زیادی می‌دهیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: آلوس: «قلب من از جایی که در آن حضور دارم خوشحال است»
دنی تونلی


دوشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۲)
 
سوداگر
Re: آلوس: «قلب من از جایی که در آن حضور دارم خوشحال است»
من میگم دنی روحفظ کنن ویکم کارهای روانشناسی باهاش کارکنن تاروحیه اش برگرده همین


دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!