به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صحبتهای جالب آنری درباره مسیمصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۸:۵۰) (۲,۱۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba.com
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


تیری آنری مهاجم سالهای نچندان دور بارسلونا طی مصاحبه‌ای با ریو فردیناند خاطره جالبی را از زمان حضورش در بارسا تعریف کرد. وی همچنین مسی را چند سطح بالاتر از تمامی بازیکنان جهان دانست.

ریو فردیناند بازیکن سالهای نچندان دور منچستر یونایتد است که پیوستن او به جمع شیطان سرخ خرج زیادی روی دست مدیران این باشگاه گذاشت. در حقیقت، هزینه انتقال او به منچستر یونایتد 30 یلیون یورو بود و همین باعث شد که وی گرانترین مدافع دوران خود لقب بگیرد، موضوعی که اکنون در مورد پیوستن داوید لوییز به پی اس جی صدق می‌کند. وی در حال حاضر در کیو پی آر توپ زده و صاحب امتیاز مجله‌ای به نام #5Magazine می‌باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

وی در مجله خود با بازیکنان جالبی مصاحبه می‌کند. فردیناند در یکی از شماره‌های مجله خود مصاحبه‌ای با آنری بازیکنان سابق بارسا ترتیب داده بود. این بازیکن فرانسوی در صحبت‌های خود خاطره جالبی از زمان حضور خود در بارسا عنوان کرده و همچنین به مقایسه مسی و رونالدو پرداخت.

خاطره‌ای از تمرینات بارسا

«می دانید که همیشه اتفاق خاصی که در تمرینات رخ می‌دهد این است که خطایی روی شما صورت می‌گیرد، اما مربی می‌گوید که خطا نیست. در زمان بازی در بارسا یک روز در قالب دو تیم هفت نفره با هم بازی می‌کردیم که یکی از همین خطاها روی مسی رخ داد. او به مربی گفت که این خطا بود، اما مربی گفت که خطا نیست و ادامه بدهید. او سریعاً بحث را قطع کرده و به دروازه بان نزدیک شد و گفت: «پاس بده». سپس توپ را گرفت و یایا توره، بوسکتس، مارکز، پویول و تمامی بازیکنان آن تیم را دریبل کرده و ناگهان دیدم که نتیجه 1-0 شد! بازیکنان زیادی نمی‌شناسم که توانایی انجام چنین کاری داشته باشند».

«به همین دلیل است که فکر می‌کنم مسی از سایر بازیکنان جهان برتر است».

مقایسه با کریستیانو رونالدو


«از نظر من لئو بهترین است، اما به رونالدو نیز احترام می‌گذارم. مسی یک هدیه خدادادی است و نمی‌دانم که آیا ما کس دیگری مشابه او خواهیم دید یا نه».

«لئو یک فوتبالیست غیر معمولی است. نمی‌گویم که او اصلا تمرین نمی‌کند، بلکه فوتبال برای او یک چیز عادی و طبیعی است. اما رونالدو برای رسیدن به قله، باید به سختی تلاش کند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: صحبتهای جالب آنری درباره مسی
تی تی


یکشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۱۳)
 
سوداگر
Re: صحبتهای جالب آنری درباره مسی
تیتی عزیز چه درآرسنال وچه دربارسادوست داشتم ودوبارحق مسلم توروخوردن به ناحق به ندودوشوچنکودادن ...که مثل سال گذشته به ناحق بود....توهمیشه اسطوره ایی


شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۳۶)
 
Ali_SHS
پاسخ به: صحبتهای جالب آنری درباره مسی
هانری در کنار پلاتینی و کانتونا بهترین بازیکنان تاریخ فرانسه هستن اما زیدان به مسخره ترین شکل ممکن اسمش از این افراد گنده تر شد


شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۳۸)
 
BRAIN
پاسخ به: صحبتهای جالب آنری درباره مسی
مقایسه مسی با فوتبالیست دیگه ای، از ریشه مشکل داره...


جمعه، ۷ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۰۰)
 
پارسا-10
Re: صحبتهای جالب آنری درباره مسی
دیگه فکر نمی کنم ،دنیای فوتبال کسی در حد مسی را بازهم بتونه به خودش ببینه،چون یکی از مواردیکه او را استثنا می کند،نبوغ و هوش بالای وی است،که باعث میشه در کوتاهترین زمان ،بهترین تصمیم را بگیرد و این یک توانایی ذاتی است که مسی را از بقیه متمایز میکند،او کسی است که تمایز خودش با بقیه را همیشه در عمل و در زمین فوتبال نشان میدهد،بر خلاف بعضیها....
مسی مصداق واقعی این ضرب المثل است؛مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید :



پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۴۴)
 
ehsan1025
Re: صحبتهای جالب آنری درباره مسی
دمش گرم واقعا بازیکن خیلی خوبی بود ولی به حقش توی فوتبال نرسید
خیلی حال کردم که اسم پنالدو رو در مراسم توپ طلا اونطوری بی حس خوند


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!