به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تیم منتخب این هفته لالیگاآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰) (۷۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مهاجم اروگوئه‌ای، گل پیروزی کاتالان‌ها را در برد 2-1 برابر رئال مادرید در نیوکمپ به ثمر رساند، او با این گل تیم لوئیز انریکه را با 4 امتیاز بیشتر از رئال صدر نشین لالیگا کرد.

آبی اناری پوشان با پیروزی برابر سفید پوشان مادریدی در بازی این هفته لالیگا در روز یکشنبه توانستند اختلاف خود را با صدر نشین سابق لالیگا به 4 امتیاز برسانند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیم لوئیز انریکه توانست با نتیجه 2-1 و در حالی که 10 هفته دیگر تا آخرین بازی لالیگا باقی مانده است، بر مردان کارلو آنچلوتی پیروز شود.

در سویی دیگر، تیم‌های اتلتیکو مادرید، رایو وایکانو، سلتاویگو، اتلتیک بیلبائو، رئال سوسیداد، والنسیا و سویا توانستند در هفته 28ام لالیگا مقابل حریفان خود به پیروز دست یابند.

گلر بارسا، کلودیو براوو که در فرم خوبی قرار داشت، توانست در چند موقعیت که رونالدو و هم‌تیمی‌هایش قصد بازگشایی دروازه او را داشتند به طرز شگفت انگیزی دروازه بارسا را نجات دهد.

در پشت محوطه جریمه زمین بازی، جرارد پیکه نقش به سزایی ایفا کرد که از سوی همکاران کارلوس پویول، هم‌تیمی سابقش مورد تمجید قرار گرفت، هرچند که او چند بار در طول بازی موقعیت از دست داد. مارسلو نیز یکی از افرادی بود که تحت تاثیر بازی خوب یکشنبه شب جرارد قرار گرفت.

در دیگر بازی‌های این هفته لالیگا، کوکه نقش موثری در پیروزی 2-0 تیمش - سویا - برابر ویارئال داشت و نیز نیکولاس اوتامند در والنسیا بازی یکپارچه و خوبی را در برد 4-0 تیمش برابر الچه اجرا کرد و موفق به گلزنی هم شد.

اندره گومز یکی از 4 گل پیروزی والنسیا برابر الچه و مایکل ریکو هم یک گل برای بیلبائو در بازی برابر آلمریا را به ثمر رساندند و ویتولو نیز دومین گل سویا را وارد دروازه ویارئال کرد.

در خط حمله، لوئیز سوارز مهاجم بارسا گل پیروزی بارسا در ال کلاسیکو را وارد دروازه مادریدی‌ها کرد. کریم بنزما، کسی که پاس تنها گل کهکشانی‌ها را برای رونالدو ارسال کرد، نیز در نیوکمپ خوش درخشید. همچنین فرناندو تورس اولین گل خود را در سال جدید برای اتلتیکو به ثمر رساند.

بهترین‌های هفته گذشته لالیگا از نظر سایت گل

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
پارسا-10
Re: تیم منتخب این هفته لالیگا
جای مسی واقعا خالیه


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۲۴)
 
سوداگر
Re: تیم منتخب این هفته لالیگا
مسی داره توی بعضی بازیها فنامیشه


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۵۹)
 
6+5=11
Re: تیم منتخب این هفته لالیگا
بارسا


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۵۱)
 
messi-.10
Re: تیم منتخب این هفته لالیگا
جای مسی خالیه


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!