به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آبی و اناری‌ها و دیدارهای ملیملی‌پوشان
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۰۰) (۷۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


بارترا، پیکه، بوسکتس، جوردی آلبا، پدرو و اینیستا برای اسپانیا؛ و راکیتیچ برای تیم ملی کرواسی در رقابتهای انتخابی یورو 2016 بازی خواهند کرد.

ال کلاسیکو به پایان رسیده است. هفته پیش رو برای بارسلونا بسیار آرام سپری خواهد شد. به این جهت که اکثر بازیکنان تیم اصلی برای حضور در رقابتهای ملی اعزام می‌شوند. سیزده بازیکن بارسلونا در دیدارهای رسمی و دوستانه تیم کشورشان را همراهی خواهند کرد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مارک بارترا، جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، جوردی آلبا، پدرو رودریگز و آندرس اینیستا همگی به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شده‌اند تا برای رویارویی با اکراین در تاریخ 27 مارس در ورزشگاه سانچز پیزخوان سویا آماده شوند. این دیدار در چهارچوب مرحله انتخابی یورو 2016 می‌باشد. دو تیم با 9 امتیاز به طور مشترک در رده دوم جدول گروه خود جای دارند و هر دو نیز از اسلواکی صدر نشین شکست خورده‌اند.

چهار روز پس از این دیدار، تیم ملی اسپانیا راهی آمستردام می‌شود تا در یک دیدار دوستانه مقابل تیم هلند قرار گیرد. آنها به دنبال تلافی شکست 5-1 برابر این تیم در جام جهانی 2014 هستند.

سمپر و مونیر نیز دو بازیکنی هستند که در تیم زیر 21 سال اسپانیا توپ می‌زنند. آنها دو بازی دوستانه برابر نروژ در کارتاگنا و بلاروس در لئون را روزهای 26 و 30 مارس در تقویم خود می‌بینند.

بازیکن دیگری که در انتخابی یورو شرکت می‌کند، ایوان راکیتیچ می‌باشد. تیم ملی کرواسی روز 28 مارس یک دیدار خانگی را در زاگرب مقابل نروژ برگزار خواهد کرد. کروات‌ها به همراه ایتالیا رده نخست جدول را در اختیار دارند و پس از آنها نروژ با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار دارد. این، تنها دیدار کرواتها در هفته پیش رو خواهد بود.

لئو مسی و خاویر ماسکرانو که به همراه آرژانتین فینالیست‌های جام جهانی لقب گرفته‌اند به ایالات متحده آمریکا سفر می‌کنند تا دو بازی دوستانه را عرض چهار روز به انجام برسانند. یک دیدار روز 28 مارس برابر ال سالوادور در شهر واشنگتن و دیگری نیز 31 مارس مقابل اکوادور خواهد بود که در نیوجرسی برگزار می‌شود.

رافینیا نیز در ترکیب تیم جوانان برزیل دو بازی تدارکاتی را پیش رو دارد. نخست برابر پاراگوئه در ورزشگاه کلبر آندراده (27 مارس) و پس از آن نیز برابر مکزیک در کاستلائو (29 مارس). هر دو دیدار در کشور برزیل برگزار می‌شوند.

از آن سو، نیمار اما در بازی‌های دوستانه متعددی در اروپا نقش آفرینی خواهد کرد. تیم ملی برزیل در نخستین دیدار خود روز 26 مارس در ورزشگاه استادو فرانس برابر فرانسه قرار می‌گیرد. سپس این تیم راهی لندن می‌شود تا مقابل شیلی و یاران کلودیو براوو صف آرایی کند.(29 مارس). علاوه بر این، شیلی یک دیدار دوستانه دیگر در وین و برابر ایران خواهد داشت. این بازی روز 26 مارس به انجام خواهد رسید.

دروازه بان دیگر بارسا، تراشتگن نیز در تیم زیر 21 سال آلمان بازی می‌کند و این تیم را در دو دیدار دوستانه برابر ایتالیا و انگلیس یاری خواهد کرد. دیدارهایی که به ترتیب در تاریخ 27 مارس و 30 مارس خواهند بود.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: آبی و اناری ها و دیدارهای ملی
به امید موقعیت


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۵۳)
 
سوداگر
Re: آبی و اناری ها و دیدارهای ملی
یعنی دنی گرگه دعوت نشده به تیم برزیل؟؟؟؟


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۳۱)
 
Masoudinho
پاسخ به: آبی و اناری ها و دیدارهای ملی
Vamos Espana


سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!