به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: «نیمار حق دارد که خود خواه باشد»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۵۶) (۱,۵۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


نیمار بازیکن برزیلی بارسا در ال کلاسیکو یکشنبه شب چند فرصت ایده آل گلزنی را از دست داده و در برخی صحنه‌ها بیش از حد با توپ کار می‌کرد، اما سوارز هم‌تیمی او معتقد است که این بازیکن برزیلی در آینده بهترین بازیکن جهان خواهد شد و خودخواهی یکی از فاکتورهای مهاجمین بزرگ است.

سوارز عنوان کرد که هیچ مشکلی با خود خواهی‌های نیمار نداشته و همین تشنگی برای گلزنی است که می‌تواند هم‌تیمی او را روزی به توپ طلای جهان برساند. این در حالی است که نیمار در جریان پیروزی بارسا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو، به خاطر کار کردن بیش از حد با توپ مورد انتقاد برخی قرار گرفته بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سوارز با این استدلال که تمامی مهاجمین بزرگ خود خواه هستند، به دفاع از نیمار پرداخته و طی مصاحبه‌ای با شبکه تلوزیونی RAC1 عنوان کرد: «او حق دارد که از موقعیتهایی که نصیبش می‌شود استفاده کرده و پاس ندهد. همه مهاجمان خودخواه هستند». وی ادامه داد: «او بازیکن کلیدی ترکیب ماست و من مطمئن هستم که او روزی توپ طلای جهان را کسب می‌کند».

سوارز قهرمان بارسلونا در جریان پیروزی 2-1 آبی و اناری پوشان در ال کلاسیکو بود که پس از دریافت پاس بلندی از سوی آلوز، توپ را به زیبایی کنترل کرده و با ضربه‌ای استادانه دروازه کاسیاس را گشود. گل وی در این بازی باعث شد تا بارسلونا اختلاف خود با رئال مادرید در صدر جدول را به چهار امتیاز افزایش دهد.

اگرچه، او به طور صد در صد از عملکرد خود در این دیدار راضی نیست، علی الخصوص در دقایق پایانی. او در این رابطه گفت: «بدون شک این گل از اهمیت بسیاری برخوردار بود و آن هم به دلیل تیمی بود که با آن بازی می‌کردیم و همچنین موقعیت حساس ما در لالیگا». مهاجم اوروگوئه‌ای بارسا افزود: «در دقایق پایانی بازی چند اشتباه بچگانه انجام دادم، اما آنها تنها به دلیل خستگی من بود. خوشبختانه اتفاق بدی رخ نداد».

بارسلونا در حال حاضر به دنبال کسب سه گانه در این فصل است و این در حالی است که آنها به دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا رسیده و می‌بایستی در مقابل اتلتیک بیلبائو قرار بگیرند و همچنین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز باید رو در روی پی اس جی صف آرایی کنند. کاتالان‌ها در دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریس سنت ژرمن 3-2 شکست خوردند، اما در دیدار برگشت و در ورزشگاه نیوکمپ موفق شدند با پیروزی 3-1 نتیجه دیدار رفت را جبران کنند.

سوارز به خوبی از خطر مواجهه شدن با قهرمان فرانسه آگاه است، اما با اشتیاق در انتظار فرا رسیدن این بازی است. وی در مورد این بازی اظهار داشت: «می دانیم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید بهترین تیمها را کنار بزنیم و اینکار را با پی اس جی آغاز می‌کنیم».
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: سوارز: «نیمار حق دارد که خود خواه باشد»
چی بگم


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۵۵)
 
سوداگر
Re: سوارز: «نیمار حق دارد که خود خواه باشد»
دیگه خیلی خودخواه شده وداره اعصابمون روشخم میزنه...امیدوارم هرچه سریعتر به روزهای اوجش برگرده انشاالله


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۳۷)
 
پارسا-10
Re: سوارز: «نیمار حق دارد که خود خواه باشد»
تا حدی خودخواهی میتونه قابل تحمل باشه،ولی بیش از حدش نه تنها مقبول نیست بلکه خیلی هم زننده است و واقعا به تیم و اتحادش ضربه می زنه،و باعث نتیجه نگرفتن تیم میشه،(مثل رونالدو که قتی گرت بیل گل زد نه خودش ،حتی برای تیمش خوشحالی هم نکرد)و گاهی نیمار بیش از حد خودخواه میشه،که اصلا خوب نیست،مسی هم گاهی زیادی گذشت میکنه،البته در مجموع همشون در خدمت تیمند.


سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!