به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازتاب پیروزی بارسا در مطبوعات جهانال کلاسیکو
فرستنده علی صبوری در تاريخ سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۹:۱۳) (۱,۵۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


پیروزی بارسلونا در ال کلاسیکو و اهمیت این نتیجه در سرنوشت قهرمانی در لالیگا، موضوعاتی بودند که روز گذشته تیترهای اصلی مطبوعات مختلف جهان را ازآن خود کرده بودند.

ال کلاسیکو همواره در کانون توجه مطبوعات و رسانه‌ها قرار دارد. این در حالی است که مطبوعات عمومی و مطبوعات تخصصی ورزشی، روز گذشته بر سر یک موضوع به توافق جامع رسیده بودند و آنهم اینکه پیروزی 2-1 بارسلونا در ال کلاسیکو آنها را در شرایط مطلوبی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا قرار داده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تاثیرات پیروزی آبی و اناری پوشان تا آن سوی مرز اسپانیا نیز پیش رفته و رسانه‌های دیجیتالی سراسر دنیا به بررسی تاثیرات نتیجه این دیدار پرداختند. روزنامه معتبر نیویورک تایمز چاپ آمریکا، در تیتر اصلی خود به سهم برجسته سوارز در دیداری اشاره کرد که آنها آن را "بازی هیجان انگیز" می‌خوانند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در انگلستان نیز روزنامه گاردین، تیتر اصلی خود را به سهم مهاجم اروگوئه‌ای بارسا در پیروزی این تیم اختصاص داده و نوشت: «سوارز مظهر تکامل بارسلونا در پیروزی مقابل رئال مادرید».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

روزنامه ورزشی گاتزتا دلا اسپورت چاپ ایتالیا، اختلاف چهار امتیازی بارسا در صدر جدول را پس از پیروزی در ال کلاسیکو مورد بازتاب قرار داده و در تیتر یک خود نوشت: «محرک بارسلونا: پیروزی در الکلاسیکو و اختلاف بیشتر/ ضربه مهلک سوارز بر پیکر رئال مادرید». این در حالی است که روزنامه معتبر اکیپ چاپ فرانسه نیز تیتر یک خود را به افزایش اختلاف بارسا با رئال مادرید در پی پیروزی این تیم در ال کلاسیکو اختصاص داده و نوشت: «بارسا اختلاف خود در صدر جدول را افزایش داد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در این میان، روزنامه‌های کاتالونیا بیشتر بر روی اختلاف چهار امتیاز بارسلونا بر رئال مادرید تمرکز کرده و رونامه‌های مادریدی نیز به ابراز تاسف در پی موقعیت‌های از دست رفته رئال مادرید در این بازی پرداختند. روزنامه مادریدی آ اس تیتر زد: «آنها موقعیت خراب کردند و تاوان آن را پرداختند»، در حالی که رقیب محلی این روزنامه یعنی مارکا نوشت: «موقعیتهای بیشمار از دست رفته...». این روحیه در روزنامه‌های کاتالونیایی کاملاً متفاوت بوده و رونامه موندو دیپورتیوو با تیتر «بارس+4» خوشحالی خود از پیروزی بارسا را نشان داده و اسپورت نیز تیتر زد: «ضربه به مادرید مانند یک قهرمان» و لو اسپورتیو نیز نوشت: «پیشتازان ضربه می‌زنند».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: بازتاب پیروزی بارسا در مطبوعات جهان
فقط بارسا


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۲:۵۷)
 
سوداگر
Re: بازتاب پیروزی بارسا در مطبوعات جهان
نیمه اول وچنددقیقه اول نیمه دوم خیلی بی دقت بودیم ولی یواش یواش به خودمون اومدیم


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵)
 
saeed2014
پاسخ به: بازتاب پیروزی بارسا در مطبوعات جهان
ولي ضد حمله رو بايد در دستور كارمون قرار بديم وقتي ميان. جلو.اين نيمار حاله ادم رو ميگيره بااين كاراش...


سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!