به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نکاتی جالب توجه از ال کلاسیکوال کلاسیکو
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۵۷) (۱,۱۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت یوفا
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


بارسلونا موفق شد در پی پیروزی با نتیجه 2-1 در ال کلاسیکو یک شنبه شب، فاصله خود در صدر جدول با رئال مادرید را به چهار امتیاز برساند. ریچارد مارتین یکی از تحلیلگران سایت یوفا، طی مقاله‌ای به ذکر اهمیت این نتیجه برای هر دو تیم پرداخت.

بارسلونا در یک ماه اخیر در لالیگا، هشت امتیاز بیشتر از رقیب دیرینه خود رئال مادرید کسب کرده است. آنها در 21 بازی ابتدایی سال 2015، 19 پیروزی کسب کرده‌اند و در فاصله 10 هفته مانده به پایان لالیگا در فرم وحشتناکی قرار دارند. اگرچه، هفته‌های چالش برانگیز لالیگا و دیدار مقابل تیمهای سویا، والنسیا و اتلتیکو مادرید باقی مانده و انریکه سرمربی بارسا به خوبی از موانع پیش روی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی آگاه است. او در نشست مطبوعاتی پس از ال کلاسیکو خود گفت: «هنوز 10 هفته تا پایان لالیگا باقی مانده و ما حتی اجازه نداریم یک امتیاز از دست بدهیم، اما در حال حاضر در همان موقعیتی قرار داریم که دوست داشتیم و این برای ما اهمیت دارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

سوارز در حال تثبیت جایگاه به عنوان مهاجم مرکزی

مهاجم اوروگوئه‌ای بارسا در هفته‌های آغازین حضورش در ترکیب این تیم، بیشتر نقش دوم را ایفا کرده و بیشتر بر روی دادن پاس گل تمرکز داشت. اگرچه، با گذشت زمان او بیشتر به بازیکنی نزدیک شد که روزی لقب ماشین گلزنی لیورپول را یدک می‌کشید و ضربه تمام کننده استثنایی او در ال کلاسیکو اخیر نیز گواهی بر این موضوع است. سوارز پس از به ثمر رساندن گل دیدنی‌اش در دقیقه 56 ال کلاسیکو عنوان کرد: «این مهمترین گلی بود که تاکنون برای بارسلونا به ثمر رسانده‌ام». انریکه نیز از این گل شگفت زده شده و اظهار داشت: «تعداد کمی از بازیکنان می‌توانند چنین گلی به ثمر برسانند».

بازگشت جرارد پیکه به بهترین فرم خود

این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی در سراسر بازی دیشب خط دفاعی آبی و اناری پوشان را رهبری کرده و تکلهای بسیار تعیین کننده‌ای زد که به عنوان مثال می‌توان به تکل کردن توپ گرث بیل در نیمه اول و در محوطه جریمه بارسا، درست هنگامی مهاجم ولزی قصد ضربه زدن را داشت، اشاره کرد. پیکه در پی مصدومیت لگنی که در آپریل سال گذشته گریبانگیرش شده بود، فصل را نچندان خوب آغاز کرد، اما در مقابل رئال مادرید عملکرد قاطعی را از خود به نمایش گذاشت. انریکه درباره این بازیکن گفت: «او به خوبی در مسیر رسیدن به بهترین فرم خود قرار دارد». وی ادامه داد: «همواره به دید یکی از بهترین مدافعین مرکزی جهان به او نگاه می‌کنم. این همان دلیلی است که وی در بارسلونا حضور دارد و در حال حاضر نیز از فرم بسیار خوبی بهره می‌برد».

مادرید هنوز تمام نشده است

درست است که بارسلونا سه امتیاز حساس بازی را به دست آورد، اما رئال مادرید عملکرد به مراتب قاطع تری را نسبت به شکست 4-3 مقابل شالکه و 1-0 مقابل اتلتیک بیلبائو ارائه داد. اگر آنها عملکردی مشابه آن دو دیدار را به نمایش می‌گذاشتند، ممکن بود به سرنوست بسیار شومی در ال کلاسیکو مبتلا شوند. آنجلوتی در مصاحبه پس از بازی خود تاکید کرد: «ما از نتیجه نا امید هستیم، اما بهتر است اینجا را با احساسات مثبت ترک کنیم، زیرا نمایش قابل قبولی ارائه دادیم». وی اضافه کرد: «این موضوعی است که به ما در مقطع نهایی فصل اعتماد به نفس می‌دهد».

بازیکنان کلیدی مادرید باید بهتر عمل کنند

مودریچ که سومین بازی در سال 2015 را پس از بازگشت به میادین در پی مصدومیتی سخت تجربه می‌کرد، در نیمه اول نقشی کلیدی در ارائه نمایش خوب مادرید داشت، اما هر چه بازی جلوتر رفت عملکرد این بازیکن نیز افت کرد که این خود حاکی از این است که او هنوز به طور صد در صدر به ریتم بازی سابق خود برنگشته است. کروس نیز در نیمه دوم کاملاً محو بود. کروس دارای بیشترین تعداد دقیقه حضور در میدان، در میان بازیکنان رئال مادرید است. آیا فرصت استراحت کردن در ادامه فصل نصیب او می‌شود؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
barcapolis
Re: نکاتی جالب توجه از ال کلاسیکو
نیمار اگه دقت میکرد الان 5 تا زده بودیم
سوارز و پیکه و براوو عالی بودن

دم براوو گرم


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۰۶)
 
6+5=11
Re: نکاتی جالب توجه از ال کلاسیکو
جالب بود


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۰۳)
 
سوداگر
Re: نکاتی جالب توجه از ال کلاسیکو
دم سوارز غیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ


چهارشنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۵۶)
 
Masoudinho
پاسخ به: نکاتی جالب توجه از ال کلاسیکو
هرچی فک میکردیم گل میشه نشد، هرچی میگفتیم نمیشه شد!


سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۳۳)
 
saeed2014
پاسخ به: نکاتی جالب توجه از ال کلاسیکو
دمه سوارز گرم.يه درصد هم فك نميكردم اون گل بشه


سه‌شنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!