به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گسترش فعالیت انجمنهای سایت در سال جدیددرباره سایت
فرستنده محمد رضا بارانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱) (۸۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
محمدرضا بارانی / FCBarcelona.ir

به مناسبت فرا رسیدن بهار و سال نو، تیم مدیریت انجمن بر آن شد تا بطور رسمی و در صفحه اصلی سایت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از کاربران و دست اندر کاران انجمن به عمل آورد، گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته ارائه دهد و برنامه‌های خود را برای سال پیش رو اعلام نماید.

تیم انجمن اف سی بارسلونا دات آی آر افتخار داشت تا در سال گذشته از مرز ششصد هزار پیام ارسالی گذر کند و میزبان بیش از پانزده هزار کاربر فعال باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در این تالار گفتمان، علاوه بر بحث‌های تخصصی پیرامون باشگاه بارسلونا، مباحث دیگر فوتبالی، مباحث غیر فوتبالی، مسابقات پیش بینی، مسابقات دانش نامه، مسابقات لیگ فانتزی و ... برگزار شدند که اولین و بزرگترین کانون هواداران بارسلونا در ایران را از نظر گستره فعالیت در بین تمامی سایت‌های هواداری به جایگاهی منحصر بفرد می‌رساند. اما تیم مدیریت انجمن به منظور ارتقای سطحی کیفی و کمی انجمن در سال 94 برنامه ویژه‌ای ارائه کرده است که در ادامه به اعلام برخی از آنها می‌پردازیم.

تشکیل دو انجمن فوتبال ملی و لیگ‌های اروپایی

با تشکیل دو انجمن «فوتبال ملی» و «لیگ‌های اروپایی» ضمن متمرکز کردن مباحث فوتبالی در دو انجمن، محلی برای انجام بحث‌های فنی و تخصصی و در کنار آن کل کل‌های جذاب فوتبالی ایجاد شد که مانند آن در کمتر سایت هواداری و فوتبالی‌ای دیده می‌شود. اگر پس از بارسا، از هواداران هریک از سایر تیم‌های اروپایی هستید، فعالیت در این انجمن‌ها به شما توصیه می‌شود.

البته این دو تنها انجمن‌های جدید تالار گفتمان نیستند و تالار گفتمان تغییرات عمده و اساسی به خود دیده، اما گستره کاری این دو انجمن ما را بر آن داشت تا این را بعنوان یکی از مهمترین اقدامات خود در سال جاری اعلام کنیم.

تشکیل معاونت فرهنگی

بدون شک تمامی فعالیت‌های یک سایت ورزشی در مباحث ورزشی و فوتبالی خلاصه نمی‌شود و در ادورا گوناگون سال، نیاز به فعالیت‌هایی غیر از این دست نیز به شدت به چشم می‌آید. تیم مدیریت انجمن اف سی بارسلونا دات آی آر در نوروز 94 اقدام به پیشنویس اساسنامه و تاسیس معاونت فرهنگی انجمن کرد. گستره کاری این معاونت تمامی مسابقات، دانشنامه‌ها، گاهنامه‌ها و به عبارتی تمامی فعالیت‌های فوق برنامه سایت را در بر می‌گیرد که جدا شدن این مسئولیت از برنامه کاری معاونت فنی باعث می‌شود هر دو معاونت بطور تخصصی و با راندمان کاری بیشتری سعی در کسب رضایت کاربران کنند.

در پایان لازم می‌دانیم از معاونت انجمن آقای مجید توکلی و تمامی اعضای تیم مدیریت انجمن به ویژه ناظرین محترم که مهمترین نیرو و موتور محرکه انجمن هستند، بطور رسمی تقدیر و تشکر بعمل آوریم.

همچنین شما می‌توانید لیست ناظرین انجمن را در اینجا مشاهده کنید.

با تشکر و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و شادکامی
تیم مدیریت انجمن اف سی بارسلونا دات آی آر
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: گسترش فعالیت انجمنهای سایت در سال جدید
موفق باشید


یکشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۱۴)
 
پارسا-10
Re: پاسخ به: گسترش فعالیت انجمنهای سایت در سال جدید
بابت سایت خیلی خوبتون سپاسگزارم و خسته نباشید،سایتتون در واقع خونه هوادارای بارسا تو ایرانه.امیدوارم که امسال سایتتون پر از خبرهای خوب باشه و برای تمام دست اندرکاران سایت و بارسا و بارسائیها سال خیلی خوبی باشه.


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۰۶)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: گسترش فعالیت انجمنهای سایت در سال جدید
خسته نباشید و دستتون درد نکنه


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!