به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «ال کلاسیکو مهم است، اما تعیین کننده نیست»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۲۱) (۵۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


لوییز انریکه در نشست مطبوعاتی پیش از ال کلاسیکو عنوان کرد که تیمش شانس پیروزی بیشتری نسبت به حریفش ندارد، اما برگزاری ال کلاسیکو در خانه یک امتیاز ارزشمند محسوب می‌شود.

روز شنبه، انریکه در یک اتاق مطبوعاتی پر از خبرنگار حضور یافته و به صحبت در رابطه با ال کلاسیکو یکشنبه شب در نیوکمپ پرداخت. او گفت: «این یک بازی مهم برای ماست، اما تعیین کننده نیست. 10 بازی دشوار دیگر را پیش رو داریم، اما بازی در مقابل رئال مادرید با دیگر تیمها تفاوت دارد». سرمربی بارسا ادامه داد: «آنها رقیت اصلی ما و نزدیک‌ترین تعقیب کننده ما در جدول رده‌بندی محسوب می‌شوند. اگر پیروز شویم بدین معناست که آنها امتیازی کسب نمی‌کنند و علاوه بر این باید حواسمان به نتیجه بازیهای رو در رو نیز باشد. در این بازی باید مراقب چیرهای بسیاری باشیم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

در ادامه مهمترین قسمتهای مصاحبه انریکه را مشاهده می‌کنید.

احتمال پیروزی هر دو تیم

«شانس هر دو تیم برای پیروزی در این دیدار برابر است. هر دو تیم، تیمهای با کیفیتی هستند که چیزهای زیادی برای مقابله با یکدیگر دارند. اما ما در خانه بازی می‌کنیم و حمایت هواداران را همراه خود داریم و این موضوع باعث افزایش روحیه ما می‌شود».

«ما به هیچ وجه فکر نمی‌کنیم که دیدار راحتی در پیش داریم. می‌دانیم که دفاعمان در این بازی بارها به شدت تحت فشار قرار می‌گیرد، اما امیدواریم که تشویق‌های هوادارن در زمانی که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد به ما کمک کند».


فرصتی طلایی

«فرصت خوبی برای افزایش اختلاف در صدر جدول داریم. باید بهترین نمایش خود را ارائه داده و در دفاع و حمله با ثبات عمل کرده و توسط نیوکمپ حمایت شویم».

موقعیت خاص بازی

«اینگونه بازیها بسیار ویژه، جذاب و تحریک کننده هستند. هوادارن همواره انتظار چنین هفته‌هایی را می‌کشند و امیدواریم که بتوانیم با ارائه یک فوتبال خوب، آنها را خوشحال کنیم».

«به عنوان مربی کار سختی در پیش داریم. باید تمامی اتفاقات درون زمین را کنترل کنیم. خون سردی خود را حفظ کرده و به موقع تصمیم بگیریم».


سبک بازی تیم

«ما تلاش می‌کنیم تا تمام کارهایی که در بازیهای قبل انجام می‌دادیم را انجام دهیم و این یعنی موقعیتهای بیشتری نسبت به حریف کسب کرده، نبض بازی را در دست گرفته، بازیکنانی در موقعیت و زمان مناسب داشته، احساسات خود را کنترل کرده و همدیگر را به مسیر درستی هدایت کنیم».

«دوست داریم تا کنترل توپ و میدان را تا حد ممکن در اختیار بگیریم و در زمین حریف بازی کنیم. همچنین دوست داریم تا به صورت یکپارچه توپ را در سرتاسر زمین به گردش درآورده و حرکات تمرین شده خود را در زمین پیاده کنیم».


انتظارات از رئال مادرید

«انتظار رئال مادریدی مشابه دیدار رفت را دارم. یعنی تیمی که با منابع نامحدود به خوبی در زمین خود جایگری کرده و آماده به جلو بردن توپ است. آنها می‌توانند در یک بازی بر قسمتهای مختلف زمین تسلط داشته باشند».

مصدومیت بوسکتس

بزرگترین سوالی که ذهن خبرنگاران حاضر در جلسه امروز را به خود مخدوش کرده بود این بود که آیا بوسکتس در دیدار فردا شب به میدان می‌رود یا نه. انریکه در این رابطه پاسخ داد: «او در سه روز اخیر با تیم تمرین کرده است. اما در شرایط مناسب و 100 درصد حضور ندارد، اما در این دیدار ما را همراهی خواهد کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: انریکه: «ال کلاسیکو مهم است، اما تعیین کننده نیست»
لایک


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۵۸)
 
پارسا-10
Re: انریکه: «ال کلاسیکو مهم است، اما تعیین کننده نیست»
نتیجه الکلاسیکو از جهات مختلف مهمه،چون نه تنها امتیاز این بازی برای هر دو تیم تو جدول لالیگا نقش حیاتی داره،بلکه در صورت باخت که امیدوارم ،تیم بازنده ریال باشه،روحیه تیم خراب شده و احتمال لغزش در یکی-دو بازی بعدیش هم بیشتر میشه.
خیلی خوبه که ما قبل از الکلاسیکو تونستیم به صدر جدول برسیم،این مسأله تا حد زیادی فشار روانی این بازی را از رو بازیکنها برداشته و در عوض به ریال منتقل میکنه.
به امید یک بازی زیبا،مسلط،بی اشتباه و پیروزی پرگل برای بارسا




یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۲۳:۲۹)
 
سوداگر
Re: انریکه: «ال کلاسیکو مهم است، اما تعیین کننده نیست»
انشاالله یه بازی هوشمندانه ومنظم داشته باشیم ومراقب ضدحملات وارسالهاباشیم که ببریم ویه بردخاطره انگیزدیگه داشته باشیم


یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۳۷)
 
saeed2014
پاسخ به: انریکه: «ال کلاسیکو مهم است، اما تعیین کننده نیست»
خدايا من فقط تورو ميشناسم و نه مسي و بازيكناي ديگه.كمكمون كن خودت كه برد با اختلاف كسب كنيم


یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۰ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!