به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پله: «مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۵۰) (۸۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


پله اسطوره فوتبال برزیل طی مصاحبه‌ای در آستانه ال کلاسیکو عنوان کرد که مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهد.

پله اسطوره فوتبال برزیل طی مصاحبه‌ای با سایت گل عنوان کرد که ترجیح می‌دهد مسی را به جای رونالدو در تیم خود داشته باشد. این در حالی است که این دو غول فوتبال عصر جدید، در روز یکشنبه در قالب تیمهای خود دیدار حساس ال کلاسیکو را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پله در صحبت با خبرنگاران گفت: «هر دو سبک متفاوتی از فوتبال را به نمایش می‌گذارند، اما فکر می‌کنم که مسی بیشتر در اختیار تیم است و علاوه بر گلزنی، پاس گلهای بیشتری می‌دهد، در حالی که رونالدو بیشتر بر روی گلزنی تمرکز دارد».

او ادامه داد: «فکر می‌کنم که رونالدو بیشتر به رونالدو برزیلی شباهت دارد. این دو سبک بازی کاملاً مشابهی دارند. هر دو آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند، اما اگر من تیمی در اختیار داشتم، مسی را برای تیمم انتخاب می‌کردم».

وی در پاسخ به این سوال که آیا این دو غول گلزنی عصر جدید، می‌توانستند در دوران خود او نیز گلزنی‌های خود را تکرار کنند، عنوان کرد که گلزنی‌های این دو مختص به هیچ زمانی نیست: «فکر می‌کنم آنها بازیکنان خوبی هستند که در هر دورانی می‌توانند بازی کنند. حتی در دوران بازیگری من؛ زمانی که موفق شدم بیش از 1000 گل را به ثمر برسانم».

مسی یکشنبه شب در کنار هموطن پله یعنی نیمار در ال کلاسیکو شرکت خواهد کرد؛ کسی که در 35 بازی قبلی خود در این فصل موفق شده 26 گل را به ثمر برساند. اما اسطوره 74 ساله برزیل که در رستوران مترو شهر لندن با ستارگان سابق لیورپول یعنی رابی فاولر و استیو مک منمن به صحبت نشسته بود، تاکید کرد که نیمار با به دست آوردن تجربه از این هم بهتر خواهد شد.

او در این رابطه به گل گفت: «ما همیشه دوست داریم که نیمار بسیار خوب بازی کند. برای مثال حتی خود من، زیرا او اهل سانتوس است و زمان جوانی‌اش من به او کمک کردم».

پله ادامه داد: «ادینیو پسر من، دروازه بان سانتوس و مربی نیمار در این تیم بود. همه دعا می‌کردند که نیمار همواره در فرم خوب خودش حضور داشته باشد. او بدون شک بازیکن خوبی است. فکر می‌کنم که به تجربه بیشتری نیاز دارد، اما آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار اوست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: پله: «مسی را به رونالدو ترجیح می دهم»
کار خوبی میکنی


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۰)
 
پارسا-10
Re: پله: «مسی را به رونالدو ترجیح می دهم»
مهم نیست کسایی که فوتبال و باسیاست و تبلیغات تلفیق کردن،و نون به نرخ روز می خورن چه نظری دارن،مهم این که هر کسی درک فوتبالی صحیحی داره و فوتبال براش فقط به معنی تعداد گل نیست،بلکه می تونه معنی واقعی فوتبال درک کنه،هر کسیکه با وجدان قضاوت میکنه میدونه که مسی برتر ار رونالدویی که هدفش تو زندگی فقط گل زدن و پیشی گرفتن از مسی به هر قیمتیه،رونالدویی که حتی از گل زنی هم تیمیهاش وقتی خودش نتونسته گل بزنه خوشحال نمیشه.
زنده باد مسی
زنده باد بارسا
و غرق سرور باد ،امشب نیوکمپ




یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۳۷)
 
سوداگر
Re: پله: «مسی را به رونالدو ترجیح می دهم»
بابا این پله هم ازاون آدمهایی که می شاشه زیرخودش وخبرنداره....چندوقت پیش گفته بود رونالدو بهتره قبل ترازاون همین حرف رودرموردمسی گفته بودالانم که....


یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۴۱)
 
Ali_SHS
Re: پاسخ به: پله: «مسی را به رونالدو ترجیح می دهم»
خبر منبع داره ، منبعش هم نه فارسیه ، نه طرفدار بارساست و نه غیرمعتبر


یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۲:۲۰)
 
saeed2014
پاسخ به: پله: «مسی را به رونالدو ترجیح می دهم»
هيچ اشتباهي وجودنداره و اين مرتيكه خيلي ادمه دورويي هستش...هرطرف باد بياد اونطرفي ميشه.همين الان بگن مثلا زلاتان خوب بازي ميكنه نسبت به اين دوتا اونهم ميگه زلاتان بهترينه...حالم بهم ميخوره از اين پله. مردي الان بيا گل بزن نه زمانه عهدبوق كه نه دفاع بلد بودن نه دروازهباني. اگه الان بود در بهترين حالت ميشد تئو والكات ارسنال


شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۱۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: پله: «مسی را به رونالدو ترجیح می دهم»
من نمیدونم ایراد از نویسندگان خبر هست یا مترجمان خبر چون تا بحال چندین بار تیتر هایی در اخبار دیدم که یک بار پله میگه رونالدو بهتره و من رونالدو رو ترجیح میدم باز چند وقت بعد یک خبر مباد که پله گفته مسی رو ترجیح میدم


شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!