به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: «هرگز تصور نمی‌کردم روزی در ال کلاسیکو بازی کنم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۶:۰۹) (۶۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


لوییز سوارز مهاجم بارسلونا طی مصاحبه‌ای عنون کرد که مهمترین نکته در روز یکشنبه این است که هواداران با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

لوییز سوارز در آستانه اولین ال کلاسیکو خود در نیوکمپ، کاملاً هیجان زده است و طی مصاحبه‌ای با سایت رسمی و تلوزیون بارسا عنوان کرد: «حتی تصور هم نمی‌کردم که روزی در ال کلاسیکو بازی کنم. فقط می‌توانستم بازیها را از تلوزیون تماشا کنم، عکسهای بعد از بازی را ببینم و با خود بگویم که "چقدر فوق‌العاده است که در چنین دیدار حساسی بازی کنی". اما اکنون وقت آن رسیده تا از چنین دیداری لذت برده و نهایت استفاده را بکنم». وی ادامه داد: «من در جریان پیروزی 5-0 در لالیگا و تساوی 1-1 در لیگ قهرمانان اروپا در وزشگاه حضور داشتم و بازی را از نزدیک دیدم. به عنوان یک هوادار واقعاً از بازی لذت بردم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

این بازیکن اولین ال کلاسیکو زندگی خود را در نیم فصل اول و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کرد. او در رابطه با آن بازی گفت: «در آن بازی بیشتر بر روی استرس و اضطرابی که پس از مدتها بازگشت به میادین داشتم، تمرکز کرده بودم. سوای ال کلاسیکو بودن، آن بازی برای من اهمیت بسیاری داشت. من آنطور که باید و شاید از آن ال کلاسیکو لذت نبردم و امیدوارم که اینبار بتوانم جبران کنم». لوییزیتو درباره ال کلاسیکو یکشنبه نیز اظهار داشت: «این یک بازی مهم برای ما و یک بازی لذت بخش برای هواداران خواهد بود».

خط حمله‌ای آتشین

در این جریان این مصاحبه سوارز تاکید کرد که همواره به نقد بازیهای خود پرداخته و از بازی کردن در ترکیب بارسا لذت می‌برد. این مهاجم اوروگوئه‌ای عنوان کرد: «نمی دانم که آیا این بهترین فرم من است یا نه، اما می‌دانم که از بازی کردن در ترکیب تیم لذت می‌برم. احساس می‌کنم که به تیم کمک می‌کنم و این موضوع به من آرامش می‌دهد».

وی در رابطه با درک متقابل بین او، مسی و نیمار نیز گفت: «درک متقابل از بازیکنان با چنین کیفیتی کار دشواری نیست. ما باید همین روند را ادامه دهیم و نشان دهیم که می‌خواهیم به تیم کمک کنیم تا به عناوین قهرمانی مختلفی برسیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
Re: سوارز: «هرگز تصور نمی کردم روزی در ال کلاسیکو بازی کنم»
لیاقتشو داشتی


پنج‌شنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۰۰)
 
پارسا-10
Re: سوارز: «هرگز تصور نمی کردم روزی در ال کلاسیکو بازی کنم»
خیلی عالیه که بازیکنای بارسا انقدر عاشق تیم و در خدمت تیمند ،حتی بازیکنایی مثل سوارز که به تازگی به بارسا ملحق شده اند ،سالهاست که عشق بارسا را در سینه دارند.انگیزه سوارز برای این بازی عالیست و امیدوارم که بتونه بهترین عملکردش را به نمایش بزاره و یک شب رویایی رقم بزنه.





یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۲۸)
 
سوداگر
Re: سوارز: «هرگز تصور نمی کردم روزی در ال کلاسیکو بازی کنم»
حالا که این روءیاتحقق پیداکرده انشاالله خوب ازش استفاده کنی


یکشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۴۳)
 
saeed2014
پاسخ به: سوارز: «هرگز تصور نمی کردم روزی در ال کلاسیکو بازی کنم»
ايشالا فردا دهنه په په و راموس رو خودش تنهايي سرويس ميكنه.خدايا چي ميشه مسي هتريك كنه و سوارز دبل و نيمارم دبل...خواسته زيادي نيست خداياااااااا😅😅😅


شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۱۸)
 
shakib10
Re: سوارز: «هرگز تصور نمی کردم روزی در ال کلاسیکو بازی کنم»
واقعا از جون و دل بازیکردنش ادمو خوش حال میکنه و اینکه عاشق تیمه!
نقل قول
ن در جریان پیروزی 5-0 در لالیگا و تساوی 1-1 در لیگ قهرمانان اروپا در وزشگاه حضور داشتم و بازی را از نزدیک دیدم.



شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!