به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نحوه فعالیت در انجمن‌های سایت
دوستان عزیز توجه کنید که تا زمانی که با نام کاربری خود وارد نشده باشید، تنها می‌توانید به مشاهده مطالب انجمن‌ها بپردازید و امکان ارسال پیام را نخواهید داشت. در صورتی که تمایل دارید در مباحث انجمن‌های سایت شرکت نمایید، در سایت عضو شده و با نام کاربری خود وارد شوید.

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیز، با مراجعه به انجمن قوانین و شرح وظایف ضمن مطالعه قوانین سایت، با نحوه اداره و گروه‌های فعال در سایت و همچنین شرح وظایف و اختیارات آنها آشنا شوید. به علاوه دوستان عزیز بهتر است قبل از آغاز فعالیت در انجمن‌ها، ابتدا خود را در تاپیک برای آشنایی (معرفی اعضاء) معرفی نمایند تا عزیزان حاضر در انجمن بیشتر با یکدیگر آشنا شوند.

همچنین در صورتی که تمایل دارید در یکی از گروه‌های کاربری جهت مشارکت در فعالیت‌های سایت عضو شوید و ما را در تهیه مطالب مورد نیاز سایت یاری نمایید، به تاپیک اعلام آمادگی برای مشارکت در فعالیت‌های سایت مراجعه نموده و علائق و توانایی های خود را مطرح نمایید.
تاپیک‌های مهم انجمن
ارسال گزارش یک مورد قابل بررسی در مورد پیام زیر در تالار گفتمان
متن گزارش:*

پاسخ به: داستانک!
نویسنده: beautiful queen
سه‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۸ (۱۴:۴۲)
ترس
قسمت چهاردهم

انگار خودش فهمیده بود خیلی داغونم. چون تنها چیزی که گفت این بود که مشروب و زن بازی رو الکی گفتم. ولی دیگه نماز نمیخونم. میخوای هم بری اهواز برو اشکال نداره.

فردا شبش خونه خواهرم افطار بودیم.
حتی جلوی خانواده ام هم سعی نکرد ظاهر سازی کنه و سر حرفش موند و نماز نخوند.
نزدیکای۱ شب برگشتیم خونه. قبل اینکه بخوابم بهش گفتم مهران اگه واقعا دیگه هیچ وقت نمیخوای نماز بخونی، دیگه هیچ وقت هم من رو نمیبینی. فکرات رو بکن.
صبح ساعت۱۰ بلیط داشتم.
از بعد نماز صبح نخوابیدم و کارام رو انجام دادم و خونه رو جمع و جور کردم و دواهایی که باید میخورد رو رو اوپن چیدم با دستور هرکدومش. تا توی مدتی که من میرفتم شهرستان، بدونه چطور داروهاش رو مصرف کنه.
یه نامه هم براش نوشتم و تمام توصیه هایی که تو ذهنم میومد برای سلامتیش و ... ضروری بود ،رو ذکر کردم. و چمدونم رو بستم.
خواستم از در برم بیرون که دیدم بیدار شد.
گفت صبر کن خودم تا مترو میرسونمت.
آخه تا ترمینال رو میخواستم با مترو برم.
قبل اینکه برم تو مترو، گفت ریحانه تو برو یکم حال و هوات عوض بشه، من همه چی رو درست میکنم.قول میدم.
همون یک جمله اش کافی بود تا آتیش وجودم رو خاموش کنه.
با خودم گفتم ریحانه فهمیده چقدر تا الان اشتباه کرده. ان شاالله برگردی اوضاع بهتر میشه.
چهار روزی اهواز بودم. یذره آروم شده بودم.
دکتر گفته بود برگ چغندر برای مریضیش خوبه. توی تهران هرچی پرسیده بودم کسی اون موقع از سال نداشت. میدونستم تو خوزستان هست. با زبون روزه میرفتم بازار و هرسری سه چهار کیلو میخریدم که با خودم ببرم تهران.
حدود ۱۰الی۱۵کیلو برگ چغندر خریدم و پاک کردم و شستم و خرد کردم که با خودم ببرم. آخه بلیط برگشتم رو با هواپیما گرفته بودم.
اون چند روزی که اهواز بودم، گاهی پیام میداد،گاهی هم زنگ میزد. دور بودنمون از هم انگار باعث شده بود یکم به خودش بیاد.
بالاخره روز پرواز رسید.
بهش گفتم من ساعت ۱۱شب میرسم تهران. گفت باشه خودم میام با ماشین دنبالت.
از یک ساعت قبل پرواز هرچی زنگش میزدم جواب نمیداد. هواپیما فرود اومد . نیم ساعتی میشد چمدونام رو تحویل گرفته بودم،اما هرچی زنگش میزدم جواب نمیداد. پیام دادم من نیم ساعته رسیدم. خودم بیام؟
بعد کلی وقت پیام داد که عزیزم ببخشید من رفتم حمام، ندیدم زنگ زدی. تا بیام دیر میشه تاکسی بگیر بیا.
خیلی حالم گرفته شد. با خودم گفتم معلومه چقدر ارزش دارم که حتی نکردی زودتر بری حمام که دنبالم بیای.
با تاکسی رفتم سمت خونه.

تمام مدت توی مسیر ، ویبره گوشیم رو حس میکردم،ولی دلم نمیخواست جواب بدم. دلم میخواست یکم نگرانم بشه. حتی به گوشی نگاهم نمیکردم.
اون شب بخاطر بازی فوتبال ،حسابی خیابونا شلوغ بود .بخاطر همین یک ساعتی توی راه بودم و ساعت ۱شب بالاخره رسیدم خونه.
__________________________________________
پ.ن:
دوستان صبر داشته باشید و زود قضاوت نکنید.
کلا سعی کنید قضاوت نکنید. چون هیچ آدمی جای هیچ کسی نیست و نمیدونه چی تو فکر و دل اون شخصی که قضاوتش میکنه میگذره. بنظرم حتی مهران رو هم نباید قضاوت کرد، چه برسه به ریحانه.

امام صادق سلام الله علیه : مَن عَیَّرَ مُؤمِناً بِذَنبٍ لَم یَمُت حَتّى یَرکَبَهُ
کسى که مؤمنى را براى گناهى سرزنش کند، نمیرد تا خودش آن گناه را مرتکب شود میزان الحکمة: ح ۱۴۸۵۴

این حدیث درباره سرزنش یا قضاوت کردن گنهکاره، چه برسه به قضاوت درباره رفتارهای عادی انسان ها که گناه هم نیست حتی.
فعالترین کاربران ماه انجمن
۸,۳۳۰,۶۹۵ بازدید
۲۳ ساعت قبل
Salehm
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
انجمن مباحث آزاد
۴۳۵,۵۰۵ بازدید
۲ ماه قبل
jack jinhal
برای آشنایی خودتون رو معرفی کنید!
انجمن مباحث آزاد
۱۰ ماه قبل
یا لثارات الحسن
حاضرین در سایت
۲۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۳۱ کاربر در حال مشاهده تالار گفتمان)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!