نیمار به بارسلونا پیوست

تاریخ: یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۲ | عنوان: نقل و انتقالات
برگرفته از: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مصطفی معدنی ثانی / FCBarcelona.ir


ستاره برزیلی تیم سانتوس با سران باشگاه بارسلونا به توافق رسید تا برای 5 سال آینده فوتبالش را با پیراهن آبی و اناری ادامه دهد.

در حالی که باشگاه سانتوس روز شنبه اعلام کرده بود که با جدایی نیمار موافقت کرده و انتخاب تیم بر عهده خود او قرار دارد، این پدیده برزیلی همچنان که قبلا بارها اعلام کرده بود که آرزوی همبازی شدن با مسی را دارد، با مسئولان باشگاه بارسلونا برای یک قرارداد 5 ساله به توافق رسید. قرارداد او فردا دوشنبه امضا خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

نیمار که این خبر را در صفحه توئیتر و اینستوگرام خود اعلام کرد، به دلیل سبک بازی چشم نواز و تکنیک بالا توجه همگان از جمله پله را برانگیخته است.
نیمار که با توجه به سن و سالش می تواند روزهای درخشانی در آینده پیش رو داشته باشد، پس از آخرین حضورش در تیم سانتوس روی دیوار رختکن نوشت: می روم اما یک روز بر می گردم.

این بازیکن 21 ساله در سال 2011 عنوان بهنرین بازیکن قاره آمریکای لاتین را به خود اختصاص داد تا جوان ترین بازیکنی باشد که به این افتخار دست پیدا می کند. نیمار در سال 2011 جایزه پوشکاش را نیز برای به ثمر رساندن بهترین گل سال دریافت کرد.

نیمار سابقه رویارویی با بارسلونا را نیز دارد. در سال 2011 سانتوس به عنوان قهرمان قاره آمریکای جنوب در جام باشگاه های جهان حاضر شد. نیمار با گلی تماشایی توانست تیمش را به فینال برساند، اما در دیدار پایانی این تیم برزیلی مقابل بارسلونا هیچ حرفی برای گفتن نداشت و 4 بر صفر مغلوب شاگردان پپ گواردیولا شد.

نوشته‌ای از اف سی بارسلونا دات آی آر
اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران



نشانی این صفحه :
https://fcbarcelona.ir/index/modules/news/article.php?storyid=7044